Runa 5 måneder - tiden går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Riksen

Altså... hun er bare så kær. Jeg er helt vild med hendes øjne, de er virkelig flotte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

klmf

dorthemus skriver:

Åh nej, dét kan jeg lige forestille mig må være træls  Men alt det andet du fortæller om lyder skøøønt...gad godt opleve Runa i røjsere rende i hælene på landmanden

Tror også de fleste børn er vilde med at være på en gård... Hvis ikke vi havde det derhjemme, så kunne jeg sagtens finde på at tage på bondegårdsferie, det er simpelthen så sjovt for ungerne Tror der er flere der tilbyder det rundt omkring...

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

BechHannibal skriver:

Sikke en dejlig lille pige du har

- Jeg må lige høre dig ad, hvor du har skaffet dig sådan et flot træ stativ, som hun ligger med?

Tusind tak

Jeg er også ret glad for..det er pænt at have stående fremme

Jeg har købt det i Abel Spendabel på Gl. Kongevej, men det fåes også her:

http://www.creakids.dk/product/baby-legetoej/Aktivitetsstativ-tr%E6-Moulin-Roty

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

lotchen skriver:

Tror også de fleste børn er vilde med at være på en gård... Hvis ikke vi havde det derhjemme, så kunne jeg sagtens finde på at tage på bondegårdsferie, det er simpelthen så sjovt for ungerne Tror der er flere der tilbyder det rundt omkring...

Guud ja, go´ idé

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Riksen skriver:

Altså... hun er bare så kær. Jeg er helt vild med hendes øjne, de er virkelig flotte.

Tusind tak  Jeg synes også de er skønne og så med laaaange prinsesseøjenvipper...åhh suk

Anmeld

28. oktober 2010

BechHannibal

dorthemus skriver:

Tusind tak

Jeg er også ret glad for..det er pænt at have stående fremme

Jeg har købt det i Abel Spendabel på Gl. Kongevej, men det fåes også her:

http://www.creakids.dk/product/baby-legetoej/Aktivitetsstativ-tr%E6-Moulin-Roty

Mange tak for linket, Jeg er simpelthen helt vild med træ ting Og den er jo flot og brugbar samme tid

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

BechHannibal skriver:

Mange tak for linket, Jeg er simpelthen helt vild med træ ting Og den er jo flot og brugbar samme tid

Nemlig  Og så fylder den ingenting

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Yaaah hvor er hun skøn. Min skønne kusine  Og ja... puha tiden går stærkt...

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Yaaah hvor er hun skøn. Min skønne kusine  Og ja... puha tiden går stærkt...

Aaaaaalt for stærkt  Men TAK

Hvornår kommer I på besøg??

Anmeld

28. oktober 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Tak  Og nej hun bliver vist fedet godt op

Ja for dælen!  Det er super irriterende at hun putter på det tidspunkt, men for at få hende til at sove senere så skal hun ud og trille en tur og det gider jeg ikke altid  Hun begynder at blive træt og utidig ved 17 tiden og så går det slag i slag og hun flipper skråt hvis hun ikke er ammet færdig kl 18  Idag fik jeg hende til at sove om eftermiddagen på en gåtur og derfor blev hun først puttet ved 19 tiden....nu ligger hun og brokke-vræler ved siden af mig...så det virker ikke

Hvert barn sine sovevaner Jeg må vist bare være heldig, eftersom Laura sover fra 19-7

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.