Runa 5 måneder - tiden går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

klmf

dorthemus skriver:

JAAAAAAAAA  dét gider hun godt

tak

Oliver kan stadig være lidt bange for de store køer, men jeg har allerede indkøbt hans første gummistøvler til når han skal ud og hjælpe i stalden Det er så sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Dejligt og åbne baby.dk og det første der møder en er et dejligt billede af skønne Runa og hendes søde mor.

Hun er bare så sød og dygtig, hende den lille gymnast

Tak Lisbeth  Ja der er sgu fart på den lille dame..kommer nok til at kridte skoene når først hun mestrer at kravle. Jeg kommer vist ikke til at lave andet end at rende rundt efter hende

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

lotchen skriver:

Oliver kan stadig være lidt bange for de store køer, men jeg har allerede indkøbt hans første gummistøvler til når han skal ud og hjælpe i stalden Det er så sødt

Hi hiiii hvor sødt..de billeder lægger du når han kommer i de, ik´?  Hvor bor I henne?

Anmeld

28. oktober 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Tak Lisbeth  Ja der er sgu fart på den lille dame..kommer nok til at kridte skoene når først hun mestrer at kravle. Jeg kommer vist ikke til at lave andet end at rende rundt efter hende

Hæ hæ så kommer jeg og min strandet hval og kigger på

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Hæ hæ så kommer jeg og min strandet hval og kigger på

I er mere end velkomne

Anmeld

28. oktober 2010

klmf

dorthemus skriver:

Hi hiiii hvor sødt..de billeder lægger du når han kommer i de, ik´?  Hvor bor I henne?

Self, papparazzi-mor står klar med blitzen De står klar ude i gangen, så jeg kan sukke over dem hver gang jeg går forbi! Call me crazy.....

Vi bor i Ringe, men er meget hjemme ved mine forældre, der har en gård på Østfyn...

Anmeld

28. oktober 2010

Chalala85

dorthemus skriver:

....Sååå stærkt!!!!

Igår blev min lille skat 5 måneder og sikke hun udvikler sig. Sp var på besøg idag og nu vejer Runa 7,7kg og måler 65 cm  Hun er bare en glad og sjov lille pige, med masser af fart på motorisk...hun har den sidste måned trillet flot fra ryg til mave og nu er vi begyndt at øve i at sidde selv...liiiidt vakkelvorent dog  

Vi er så småt ved, at prøve med lidt mos - holder dog en pause i øjeblikket p.gr. af mavekneb og fordi det vist mest er moren der er klar  Så nu er vi tilbage på fuld amning IGEN.

Hun sover igennem...desværre på den forkerte side af midnat, dvs fra 18 til 01 stykker, så om natten vågner hun 3-4 gange..suk  Om dagen tager hun typisk et par lure og sover nu DEJLIG LÆNGE i sin barnevogn nede i gården.

Min Runa er simpelthen det skønneste og dejligste barn

Jeg vedhæfter lige "et par" billeder...(igen igen...igen)

Knus Dorthe

Nøøøj, er det virkelig allerede så længe siden hun kom til verden  hold op tiden går stærkt hehe Dejligt huhn stortrives og hun ser da super dejlig ud som altid!

Tror du må vende om på din søvnrytme.. i seng kl 18 med dig haha

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

lotchen skriver:

Self, papparazzi-mor står klar med blitzen De står klar ude i gangen, så jeg kan sukke over dem hver gang jeg går forbi! Call me crazy.....

Vi bor i Ringe, men er meget hjemme ved mine forældre, der har en gård på Østfyn...

Uh det lyder dejligt!! Jeg kom selv meget hos min onkel og tante der havde en gård omkring Næstved...skønne skønne sommerferier..uden mor og far

Anmeld

28. oktober 2010

Bb3031

Hvor er hun bare dejlig din lille Runa  Synes det er så sjovt at følge med i hendes udvikling, da hun jo blot er 2 dage ældre end min Alexander  Det er bare vildt så meget der sker i deres udvikling fra 4 - 5 mdr´s alderen - HVor blev vores små babyer dog af 

Anmeld

28. oktober 2010

klmf

dorthemus skriver:

Uh det lyder dejligt!! Jeg kom selv meget hos min onkel og tante der havde en gård omkring Næstved...skønne skønne sommerferier..uden mor og far

Er der ikke bare noget specielt over ens barndoms-ferier?? Jeg var altid hos min faster og onkel i Nr.Vorupør og elskede det simpelthen

Der er altså bare noget sødt over sådan en lille tutte, der render rundt i gummirøjsere med en aaaalt for stor kost og hjælper bedstefar med at feje stalden. SUK Nu er jeg jo vokset op der, så troede egentlig ikke jeg ville have det der lidt romantiske billede af det, men det har jeg så nok lidt alligevel. Har nok bare glemt hvor træls det er at have en flok køer stående under ens soveværelsesvindue kl. 5 og MUUUUUHE når man har været i byen dagen før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.