dorthemus skriver:
Sådan gørman ikke længere...de bliver skåret af af en kirurg så blir det gjort pænest, men det betyder så at hun skal i narkose.
Tak
Jeg håber også det går godt 
Jeg vil bare lige sig at min mand er født med en ekstra tommelfinger, og den fik han operet af da han fyldt 1 år (sådan gjorde man dengang) -og på nær en lille streg som ar, så kan man stort set ikke se det idag. Den tommelfinger som havde en ekstra på (altså tommmelfinger nr 2 voksede ud af tommelfinger nr 1) er lidt tyndere end den anden. men der er folk der har kendt ham i over 25 år, som ikke ved det og aldrig har lagt mærke til det. Det er ikke nogetn hemmelighed, men jo heller ikke sådan noget man præsentere sig med, så derfor opdagede vi ved en tilfældighed at nogle af hans meget gamle venner slet ikke anede det!
Nå, lang historie.... jeg ville bare sige: Det kan gøres utrolig pænt!!! -og de er bestemt kun blevet dygtigere med årene.
Held og lykke med det!
Husk at tage nogle billeder af hendes hænder og tæer nu. Min mands forældre fik aldrig rigtig taget billeder af det, fordi de synes ikke det var noget der var værd at forevige, men idag er min mand ked af han ikke har et ordentlig billede af hvordan hans hånd så ud i hele hans første leveår.
Anmeld