Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: Nøøøj, er det virkelig allerede så længe siden hun kom til verden hold op tiden går stærkt hehe Dejligt huhn stortrives og hun ser da super dejlig ud som altid! Tror du må vende om på din søvnrytme.. i seng kl 18 med dig haha
Nøøøj, er det virkelig allerede så længe siden hun kom til verden hold op tiden går stærkt hehe Dejligt huhn stortrives og hun ser da super dejlig ud som altid!
Tror du må vende om på din søvnrytme.. i seng kl 18 med dig haha
Tak Ja det er lige før...nej har prøvet at gå tidligt i seng, men så ligger jeg bare og glor ud i rummet. Aftenerne er også det tidspunkt på dagen hvor jeg er mig selv og det har jeg også brug for
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Tak Ja det er lige før...nej har prøvet at gå tidligt i seng, men så ligger jeg bare og glor ud i rummet. Aftenerne er også det tidspunkt på dagen hvor jeg er mig selv og det har jeg også brug for
hehe jeg nød også mine aftener da Mikkel var lille.. Så hellere tage en powernap når hun sover i løbet af dagen og så have lidt kvalitetstid med sig selv..er guld værd desuden er rummene jo heller ikke så vildt inspirerende at kigge på i længden haha
S(kønne) unge altså!! Hun er så utrolig sød.. Glæder mig til at møde hende!
Skønne billeder
Ps. Et super lækkert lilla tæppe du har på gulvet..
Ih hun er bare så skøn og fræk at se på altså.......... Sååååå dejlig.......
Og billedet af jer to sammen, suk altså
Men ja tiden går bare stærkt, pludselig står hun og præsenterer sin biker kæreste "Stumpen"
Ih, hvor er hun bare SKØN
lotchen skriver: Er der ikke bare noget specielt over ens barndoms-ferier?? Jeg var altid hos min faster og onkel i Nr.Vorupør og elskede det simpelthen Der er altså bare noget sødt over sådan en lille tutte, der render rundt i gummirøjsere med en aaaalt for stor kost og hjælper bedstefar med at feje stalden. SUK Nu er jeg jo vokset op der, så troede egentlig ikke jeg ville have det der lidt romantiske billede af det, men det har jeg så nok lidt alligevel. Har nok bare glemt hvor træls det er at have en flok køer stående under ens soveværelsesvindue kl. 5 og MUUUUUHE når man har været i byen dagen før
Er der ikke bare noget specielt over ens barndoms-ferier?? Jeg var altid hos min faster og onkel i Nr.Vorupør og elskede det simpelthen
Der er altså bare noget sødt over sådan en lille tutte, der render rundt i gummirøjsere med en aaaalt for stor kost og hjælper bedstefar med at feje stalden. SUK Nu er jeg jo vokset op der, så troede egentlig ikke jeg ville have det der lidt romantiske billede af det, men det har jeg så nok lidt alligevel. Har nok bare glemt hvor træls det er at have en flok køer stående under ens soveværelsesvindue kl. 5 og MUUUUUHE når man har været i byen dagen før
Åh nej, dét kan jeg lige forestille mig må være træls Men alt det andet du fortæller om lyder skøøønt...gad godt opleve Runa i røjsere rende i hælene på landmanden
dorthemus skriver: ....Sååå stærkt!!!! Igår blev min lille skat 5 måneder og sikke hun udvikler sig. Sp var på besøg idag og nu vejer Runa 7,7kg og måler 65 cm Hun er bare en glad og sjov lille pige, med masser af fart på motorisk...hun har den sidste måned trillet flot fra ryg til mave og nu er vi begyndt at øve i at sidde selv...liiiidt vakkelvorent dog Vi er så småt ved, at prøve med lidt mos - holder dog en pause i øjeblikket p.gr. af mavekneb og fordi det vist mest er moren der er klar Så nu er vi tilbage på fuld amning IGEN. Hun sover igennem...desværre på den forkerte side af midnat, dvs fra 18 til 01 stykker, så om natten vågner hun 3-4 gange..suk Om dagen tager hun typisk et par lure og sover nu DEJLIG LÆNGE i sin barnevogn nede i gården. Min Runa er simpelthen det skønneste og dejligste barn Jeg vedhæfter lige "et par" billeder...(igen igen...igen) Knus Dorthe
....Sååå stærkt!!!!
Igår blev min lille skat 5 måneder og sikke hun udvikler sig. Sp var på besøg idag og nu vejer Runa 7,7kg og måler 65 cm Hun er bare en glad og sjov lille pige, med masser af fart på motorisk...hun har den sidste måned trillet flot fra ryg til mave og nu er vi begyndt at øve i at sidde selv...liiiidt vakkelvorent dog
Vi er så småt ved, at prøve med lidt mos - holder dog en pause i øjeblikket p.gr. af mavekneb og fordi det vist mest er moren der er klar Så nu er vi tilbage på fuld amning IGEN.
Hun sover igennem...desværre på den forkerte side af midnat, dvs fra 18 til 01 stykker, så om natten vågner hun 3-4 gange..suk Om dagen tager hun typisk et par lure og sover nu DEJLIG LÆNGE i sin barnevogn nede i gården.
Min Runa er simpelthen det skønneste og dejligste barn
Jeg vedhæfter lige "et par" billeder...(igen igen...igen)
Knus Dorthe
Gud, hvor er hun kaer! En laekker, lille basse du har dig der!!
Chalala85 skriver: hehe jeg nød også mine aftener da Mikkel var lille.. Så hellere tage en powernap når hun sover i løbet af dagen og så have lidt kvalitetstid med sig selv..er guld værd desuden er rummene jo heller ikke så vildt inspirerende at kigge på i længden haha
Lige præcis!...det er faktisk rart med en lille morfar midt på dagen
Hvor er hun skøn, Dorthe. Hun ser vist heller ikke ud til at mangle noget, selvom hun kun bliver ammet Har du prøvet at trække hendes sengetid med en time, så hun først bliver lagt i seng kl. 19?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128