Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Peiner skriver: Hvor er hun bare dejlig din lille Runa Synes det er så sjovt at følge med i hendes udvikling, da hun jo blot er 2 dage ældre end min Alexander Det er bare vildt så meget der sker i deres udvikling fra 4 - 5 mdr´s alderen - HVor blev vores små babyer dog af
Hvor er hun bare dejlig din lille Runa Synes det er så sjovt at følge med i hendes udvikling, da hun jo blot er 2 dage ældre end min Alexander Det er bare vildt så meget der sker i deres udvikling fra 4 - 5 mdr´s alderen - HVor blev vores små babyer dog af
Tark Ja, der er sket så meget med dem at det er svært at se at det er de samme børn, ikk´?
Tillykke med lillemanden i morgen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria. skriver: S(kønne) unge altså!! Hun er så utrolig sød.. Glæder mig til at møde hende!
S(kønne) unge altså!! Hun er så utrolig sød.. Glæder mig til at møde hende!
Tak Maria Vi finder snart en dag . Efter den 4. er der næsten intet på tapetet så der vil være masser af muligheder.
Hvor er hun kær
Mor til Liva skriver: Skønne billeder Ps. Et super lækkert lilla tæppe du har på gulvet..
Skønne billeder
Ps. Et super lækkert lilla tæppe du har på gulvet..
Tusind tak Det er af mærket Rice, jeg fandt til til halv pris på Gammel Kongevej. Det er dejligt blødt og så har det de fineste hæklede blomster hun kan ligge og bide i
Loa skriver: Ih hun er bare så skøn og fræk at se på altså.......... Sååååå dejlig....... Og billedet af jer to sammen, suk altså Men ja tiden går bare stærkt, pludselig står hun og præsenterer sin biker kæreste "Stumpen"
Ih hun er bare så skøn og fræk at se på altså.......... Sååååå dejlig.......
Og billedet af jer to sammen, suk altså
Men ja tiden går bare stærkt, pludselig står hun og præsenterer sin biker kæreste "Stumpen"
Åh Guuud, sig det ikke ...ham kan du få glæde af senere
Tak for de søde ord...hun er min lille nuser bandit
K&S skriver: Ih, hvor er hun bare SKØN
Ih, hvor er hun bare SKØN
Mange tak
Sillebob skriver: Gud, hvor er hun kaer! En laekker, lille basse du har dig der!!
Gud, hvor er hun kaer! En laekker, lille basse du har dig der!!
Tusind tak
ØnskeBabyen2010 skriver: Hvor er hun kær
Takker
Baagøe skriver: Hvor er hun skøn, Dorthe. Hun ser vist heller ikke ud til at mangle noget, selvom hun kun bliver ammet Har du prøvet at trække hendes sengetid med en time, så hun først bliver lagt i seng kl. 19?
Hvor er hun skøn, Dorthe. Hun ser vist heller ikke ud til at mangle noget, selvom hun kun bliver ammet Har du prøvet at trække hendes sengetid med en time, så hun først bliver lagt i seng kl. 19?
Tak Og nej hun bliver vist fedet godt op
Ja for dælen! Det er super irriterende at hun putter på det tidspunkt, men for at få hende til at sove senere så skal hun ud og trille en tur og det gider jeg ikke altid Hun begynder at blive træt og utidig ved 17 tiden og så går det slag i slag og hun flipper skråt hvis hun ikke er ammet færdig kl 18 Idag fik jeg hende til at sove om eftermiddagen på en gåtur og derfor blev hun først puttet ved 19 tiden....nu ligger hun og brokke-vræler ved siden af mig...så det virker ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128