Runa 5 måneder - tiden går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.838 visninger
131 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

dorthemus

....Sååå stærkt!!!!

Igår blev min lille skat 5 måneder og sikke hun udvikler sig. Sp var på besøg idag og nu vejer Runa 7,7kg og måler 65 cm  Hun er bare en glad og sjov lille pige, med masser af fart på motorisk...hun har den sidste måned trillet flot fra ryg til mave og nu er vi begyndt at øve i at sidde selv...liiiidt vakkelvorent dog  

Vi er så småt ved, at prøve med lidt mos - holder dog en pause i øjeblikket p.gr. af mavekneb og fordi det vist mest er moren der er klar  Så nu er vi tilbage på fuld amning IGEN.

Hun sover igennem...desværre på den forkerte side af midnat, dvs fra 18 til 01 stykker, så om natten vågner hun 3-4 gange..suk  Om dagen tager hun typisk et par lure og sover nu DEJLIG LÆNGE i sin barnevogn nede i gården.

Min Runa er simpelthen det skønneste og dejligste barn

Jeg vedhæfter lige "et par" billeder...(igen igen...igen)

Knus Dorthe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Valle81

dorthemus skriver:

....Sååå stærkt!!!!

Igår blev min lille skat 5 måneder og sikke hun udvikler sig. Sp var på besøg idag og nu vejer Runa 7,7kg og måler 65 cm  Hun er bare en glad og sjov lille pige, med masser af fart på motorisk...hun har den sidste måned trillet flot fra ryg til mave og nu er vi begyndt at øve i at sidde selv...liiiidt vakkelvorent dog  

Vi er så småt ved, at prøve med lidt mos - holder dog en pause i øjeblikket p.gr. af mavekneb og fordi det vist mest er moren der er klar  Så nu er vi tilbage på fuld amning IGEN.

Hun sover igennem...desværre på den forkerte side af midnat, dvs fra 18 til 01 stykker, så om natten vågner hun 3-4 gange..suk  Om dagen tager hun typisk et par lure og sover nu DEJLIG LÆNGE i sin barnevogn nede i gården.

Min Runa er simpelthen det skønneste og dejligste barn

Jeg vedhæfter lige "et par" billeder...(igen igen...igen)

Knus Dorthe

Jeg kan ikke stå for hende:0) Må holde hende og dikke dikke hende under hagen:0)

- og ja gud hvor tiden går stærkt - fatter det altså ikke:0

Anmeld

28. oktober 2010

Becks

Arhmen altså  *SUK*

Man kan godt se hun er blevet ældre, der er ikke så meget baby udtryk over hendes ansigt mere - Men lækker det er hun kraft peter amager!!!

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Arhmen altså  *SUK*

Man kan godt se hun er blevet ældre, der er ikke så meget baby udtryk over hendes ansigt mere - Men lækker det er hun kraft peter amager!!!

Tak  Ja det har du ret i, der er kommet en ny slags STOR PIGE bevidsthed hos hende - det er simpelthen så sjovt!

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Valle81 skriver:

Jeg kan ikke stå for hende:0) Må holde hende og dikke dikke hende under hagen:0)

- og ja gud hvor tiden går stærkt - fatter det altså ikke:0

Tusind tak ...og ja jeg fatter det næsten heller ikke. Så "gamle" billeder af hende som spæd og det er nærmest et helt andet barn

Anmeld

28. oktober 2010

klmf

Mine æggestokke rasler.... Hvis du nogensinde skulle få brug for en bondegårdsferie til guldklumpen, så siger du til

Anmeld

28. oktober 2010

JulieE

Hun bliver da kun lækrere og lækrere Hold da op nogle skønne ansigtsudtryk!!! Dejlig pige, Dorthe!!

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

lotchen skriver:

Mine æggestokke rasler.... Hvis du nogensinde skulle få brug for en bondegårdsferie til guldklumpen, så siger du til

JAAAAAAAAA  dét gider hun godt

tak

Anmeld

28. oktober 2010

LISBETH:-)

Dejligt og åbne baby.dk og det første der møder en er et dejligt billede af skønne Runa og hendes søde mor.

Hun er bare så sød og dygtig, hende den lille gymnast

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Hun bliver da kun lækrere og lækrere Hold da op nogle skønne ansigtsudtryk!!! Dejlig pige, Dorthe!!

Tak Julie  Ja hun har et meget åbent ansigt..hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.