hvad laver I idag så sådan en regnfuld mandag:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Kruse90

Meina skriver:

Sidder i sengen med nattøj på og kan ikke få mig selv til at stå rigtig op - svært at få en hverdag til at hænge sammen, når man er arbejdsløs og alene i en ny by. WHAT TO DO? (ellers er humøret helt fint )

årh, det kan jeg godt huske.
jeg var også arbejdsløs fra marts og så til juli:s Det er utrolig svært.

jamen jeg gik en masse turer og udforskede byen
og tog ofte hjem til min mor som er dagplejemor så skete der da lidt;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

wamse

Kruse90 skriver:

årh fravær bdr.
hvor går du i skole henne??
jeg har heldigvis ikke fravær endnu
Men får det når vi rigtig skal til at igang med behandling

Men lyder super hyggeligt med sådan rigtig sofahygge med hinanden med tegnefilm

kram

Jeg går på seminariet i Esbjerg :-) Jeg har bare haft for meget fravær i forvejen, for min datter har været en del syg :-( Tvivler på at jeg kan støtte på foden i morgen, så atter en dag hjemme med fravær.
Men ud over det, så er det super at sidde og hygge med min datter, vi er ved at se Schreck den tredje :-)

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

Nina Sophia skriver:

hehe ja !

det er ligsom om sofan har slugt mig, kan i hvert fald ikke komme op

Mht, nakkefoldscanning... hmm jeg har ikke fået brev fra sygehuset endnu.. vente vente...

nå:s men det må da snart komme ind af døre så

hahah min sofa sluger også tit mig

Anmeld

25. oktober 2010

NessaXenia

Kruse90 skriver:

nå:s men det må da snart komme ind af døre så

hahah min sofa sluger også tit mig

ja..

skal op til lægen og have lavet vandrejournal her på torsdag = 11+1

så blir jeg forhåbentlig snart kaldt ind til nf...

Tihi de sofaer er nogen værre nogen, hva søde

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

Nina Sophia skriver:

ja..

skal op til lægen og have lavet vandrejournal her på torsdag = 11+1

så blir jeg forhåbentlig snart kaldt ind til nf...

Tihi de sofaer er nogen værre nogen, hva søde

ihh det håber je også for dig smukke::

ja mon ikke

Anmeld

25. oktober 2010

AnneBJ

Jeg har fri fra skole idag, rart med sådan en slappedag, til at komme sig ovenpå ferien.

Nørkler lidt med et patchworktæppe jeg gik igang med sidste år i december da jeg gik sygemeldt. Jeg syr det i hånden og forstår ikke helt hvor jeg fik den ide fra dengang, min symaskine virker jo ganske fortrinligt men nåh..

Så skal jeg have lagt lidt vasketøj sammen, måske gjort ovnen ren, og i aften er jeg klar kl. 20.00 når der er CSI Miami. Kæresten arbejder til 22 mandage aftener...

Alt sammen er med til at fordrive ventetiden til MD om en uge - puh jeg synes stadig der er længe til

Håber du og veninden får en hyggelig eftermiddag!

Anmeld

25. oktober 2010

ekzunz

Her i Nordsjælland skinner solen fra en skyfri himmel.

Ungerne og jeg vågnede først kl. 09.10.... Så de fik en fridag fra børnehaven (endnu en) og så har vi været på stranden og naturlegeplads i Liseleje. Så har jeg lige skrællet 3 kg. kartofler til aftensmaden og hængt noget vasketøj op.

Så nu skal jeg ikke noget den næste times tid andet end at slappe af på sofaen....

Anmeld

25. oktober 2010

SoffiLine

Jeg har været ved lægen & nu skal jeg til at hjælpe med at få bagt boller osv til møde i aften. Her hvor jeg bor er der en hundeklub, og der er så møde i aften.

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

JEg laver absolut ingenting... Det er faktisk nok min første og eneste dag indtilvidere, hvor jeg ikke har lavet en DYT af, hvad jeg har planlagt... Tom er hjemme,  han skal møde i aften og har haft weekend. Kathrine kom og spiste kager fra igår i formiddags. Så puttede jeg Frigg. Så stod Tom op. Så har vi ligget og stenet fjerner... Og egentligt burde vi lave noget. MEN - sådan skal man også gøre indimellem. Nu skal lilleprutten op om lidt også skal jeg være moar igen

Idun kommer først hjem i aften ved sengetid, da det er Patrizias mors svømningsdag (vi deler...)

Og faktisk skinner solen her, så jeg burde have været ude.... MEN - det må blive i morgen

Anmeld

25. oktober 2010

Mira0911

Jeg er hjemme med syg barn... Vasker tøj i lange baner... 

Burde SLET ikke sidde her på baby... Jeg burde PAKKE flyttekasser... Ordner altid sådan noget i sidste øjeblik, lige dagen før man skal flytte... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.