hvad laver I idag så sådan en regnfuld mandag:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Isabella_mor

Kruse90 skriver:

årrrh din stakkel ØV
Hvad fejler du?

jeg ved det ikke...

baby fylder godt i maven og mine tarme og maven er rimelig presset så jeg har mange smerter og så har jeg ikke sovet særlig meget i et par nætter.. og så har jeg kastet op i dag og været ved lægen.. må heldigvis godt tage panodiler så det er jeg glad for for så kan det være jeg får det bedre snart... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

SoffiLine

Kruse90 skriver:

lyder også okay Hvad har du lavet ved lægen, hvis man må være så nysgerrig

mmmh nybagte boller

Ej hvor spændende, hvad er det for en hundeklub?

Kram

har ikke lyst til at fortælle det her, men du skal være velkommen til at skrive privat 

ja nybagte boller er bare godt & især min mors.

jamen her hvor vi bor, er der lavet en kæmpe hundegård med en masse aktiviteter for alle Sønderparkens hunde.

og så bliver der holdt forskellige arrangementer, blandt andet bingo hvor man kan vinde forskellige ting til hundene, som legetøj, foder, godbidder osv.

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

isabellamor skriver:

jeg ved det ikke...

baby fylder godt i maven og mine tarme og maven er rimelig presset så jeg har mange smerter og så har jeg ikke sovet særlig meget i et par nætter.. og så har jeg kastet op i dag og været ved lægen.. må heldigvis godt tage panodiler så det er jeg glad for for så kan det være jeg får det bedre snart... 

øv
Håber snart du får det bedre

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

SoffiLine skriver:

har ikke lyst til at fortælle det her, men du skal være velkommen til at skrive privat 

ja nybagte boller er bare godt & især min mors.

jamen her hvor vi bor, er der lavet en kæmpe hundegård med en masse aktiviteter for alle Sønderparkens hunde.

og så bliver der holdt forskellige arrangementer, blandt andet bingo hvor man kan vinde forskellige ting til hundene, som legetøj, foder, godbidder osv.

ej hvor er det lækkert Det er sgu da fedt.

Anmeld

25. oktober 2010

SoffiLine

Kruse90 skriver:

ej hvor er det lækkert Det er sgu da fedt.

Ja det er skide hyggeligt & så bliver man mere social med alle de andre der bor & de fleste hunde elsker simpelthen hinanden

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

SoffiLine skriver:

Ja det er skide hyggeligt & så bliver man mere social med alle de andre der bor & de fleste hunde elsker simpelthen hinanden

hehe det er sgu dejligt
Hvad er det for en hund i har??

Anmeld

25. oktober 2010

SoffiLine

Kruse90 skriver:

hehe det er sgu dejligt
Hvad er det for en hund i har??

Til hverdag har vi en labrador/schæffer blandning, men her i tiden har vi også en pittbull på 7 måneder ca. Det er min brors, men da han er indlagt på ubestemt tid passer vi den for ham.

Selvom om mange har holdninger til den type hund så er han nu en god hund & er opdraget til at kunne med andre hunde

Og han elsker vores hund her & omvendt.

Anmeld

25. oktober 2010

Isabella_mor

Kruse90 skriver:

øv
Håber snart du får det bedre

tak det gør jeg også.

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

SoffiLine skriver:

Til hverdag har vi en labrador/schæffer blandning, men her i tiden har vi også en pittbull på 7 måneder ca. Det er min brors, men da han er indlagt på ubestemt tid passer vi den for ham.

Selvom om mange har holdninger til den type hund så er han nu en god hund & er opdraget til at kunne med andre hunde

Og han elsker vores hund her & omvendt.

det lyder dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.