hvad laver I idag så sådan en regnfuld mandag:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.908 visninger
68 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Kruse90

Hej med jer tøser.

Hvad laver i sådan en regnfuld mandag.
Jeg har fået fri fra skole. Sidder dog stadig heroppe, da jeg venter på en veninde, der er ude at køre ( hun er ved at tage kørekort )
Så blev jeg lige nysgerrig for at høre hvad i laver

Såå fortæl de damer

Kraam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

NinaNymannMadsen

fik fri fra skole for en time side.
nu sidder jeg lige her der hjemme og slapper af, har lige puttet min datter, hun er syg idag så farmand har taget sig godt af hende. ellers laver jeg ikk rigtig noget. tror jeg vil kikke lidt på en opgave jeg har

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

Astasmor skriver:

fik fri fra skole for en time side.
nu sidder jeg lige her der hjemme og slapper af, har lige puttet min datter, hun er syg idag så farmand har taget sig godt af hende. ellers laver jeg ikk rigtig noget. tror jeg vil kikke lidt på en opgave jeg har

det lyder da også dejligt
ikke ringe på en kede grå mandag:/

Anmeld

25. oktober 2010

trunte89

Her er der det lækreste solskinsvejr.
Jeg har lige ordnet køkken, hængt vasketøj op og foreredt aftensmad. Så nu venter jeg bare på, at klokken bliver hal 3 og trunten skal hentes.
Det er gymnastik dag idag, så dagen skal nok gå hurtigt.

Anmeld

25. oktober 2010

Happiness

Her regner det godt nok ikke

Men har fri idag, så har lige været til Latinmix i fitnessworld Før det fik jeg lige vasket noget tøj. Så nu står den på afslapning foran computeren

Anmeld

25. oktober 2010

NinaNymannMadsen

Kruse90 skriver:

det lyder da også dejligt
ikke ringe på en kede grå mandag:/

det meget dejligt. og en skide nem skole dag gør jo kun dagen bedre.
og endnu bedre når man kommer hjem til sin pige der åbenbart har savnet sin mor rigtig rigtig meget, for blev da godt nok overfaldet (også selvom hun kun er 16 mdr, og syg) der er krudt i måsen på hende.

Anmeld

25. oktober 2010

wamse

Jeg lavet simpelthen intet andet end at ligge med mit ene ben oppe i luften Skulle til fest i lørdags og trådte forkert på foden. Så har nu en fod der er mega hævet og blå/sort.

Anmeld

25. oktober 2010

Sujan

Her er der det skønneste solskinsvejr.. Så vil til at gå lang tur med hundene... Men ellers står den bare på jobansøgninger:-(

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

trunte89 skriver:

Her er der det lækreste solskinsvejr.
Jeg har lige ordnet køkken, hængt vasketøj op og foreredt aftensmad. Så nu venter jeg bare på, at klokken bliver hal 3 og trunten skal hentes.
Det er gymnastik dag idag, så dagen skal nok gå hurtigt.

årh det lyyder hyggeligt
Hvor i landet er du lige henne For det er da godt nok snyd
Her i Viborg regner det

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

MaybeMe skriver:

Her regner det godt nok ikke

Men har fri idag, så har lige været til Latinmix i fitnessworld Før det fik jeg lige vasket noget tøj. Så nu står den på afslapning foran computeren

årrh det lyder også dejligt
jeg sidder bare her på Handelskolen og veeeeeenter på min veninde er færdig med at køre Så vi kan komme hjem til hende idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.