hvad laver I idag så sådan en regnfuld mandag:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

MariaJ

Holder "pjækkedag" fra hverdagen. Dvs klokken er næsten to og jeg har stadig ikke været i bad og Johanna er blevet lagt til middagslur i sit nattøj. Jeg trængte bare sådan til en dag helt uden struktur og uden at hænge sig i hvad klokken er. Vi har sovet så længe Johanna kunne overtales til, set en masse fjernsyn, spist chokolade og nu er jeg måske snart klar til at komme i tøjet.

Vi har haft familiebesøg i en uge i forbindelse med barnedåb, og hver dag har bare været en uendelig række af gøremål. I weekenden, hvor vi egentlig skulle have slappet af ovenpå det hele, skulle manden pludselig på natarbejde, og så var jeg igen alene med barn, hund og hus mens han sov om dagen. I dag har manden hunden med på arbejde, og det er bare så meget nemmere kun at skulle tage sig af Johanna. De næste dage går det løs igen, for jeg skal rejse til Danmark med Johanna på torsdag og der er tusind ting, der skal ordnes først, men lige nu holder vi fri .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Kruse90

Astasmor skriver:

det meget dejligt. og en skide nem skole dag gør jo kun dagen bedre.
og endnu bedre når man kommer hjem til sin pige der åbenbart har savnet sin mor rigtig rigtig meget, for blev da godt nok overfaldet (også selvom hun kun er 16 mdr, og syg) der er krudt i måsen på hende.

hvor lækkert. Det giver lige et endre mere kæææmpe plus af blive omfavnet af sin datter

Anmeld

25. oktober 2010

Happiness

Kruse90 skriver:

årrh det lyder også dejligt
jeg sidder bare her på Handelskolen og veeeeeenter på min veninde er færdig med at køre Så vi kan komme hjem til hende idag

Så er det jo skønt man kan fordrive tiden på baby.dk

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

wamse skriver:

Jeg lavet simpelthen intet andet end at ligge med mit ene ben oppe i luften Skulle til fest i lørdags og trådte forkert på foden. Så har nu en fod der er mega hævet og blå/sort.

AV for katten da.
Det skulle du da også bare lade være med
Ej det er jo lettere sagt end gjort. Men ØV hvor træls.

men så nyder du vel bare dagen som ren afslapning eller?

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

Sujan skriver:

Her er der det skønneste solskinsvejr.. Så vil til at gå lang tur med hundene... Men ellers står den bare på jobansøgninger:-(

ej hvor kunne jeg også godt bruge det solskin i har
det er virkelig snyyyyd hehe

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

MaybeMe skriver:

Så er det jo skønt man kan fordrive tiden på baby.dk

Ja det nyder jeg også
så er vente tiden slet ikke så lang
og så eeelsker jeg at sidde her og snakke med jer alle sammen

Anmeld

25. oktober 2010

Diana...

Jeg ligger på langs i min seng og slapper af 

Anmeld

25. oktober 2010

NinaNymannMadsen

Kruse90 skriver:

hvor lækkert. Det giver lige et endre mere kæææmpe plus af blive omfavnet af sin datter

rigtig meget

Anmeld

25. oktober 2010

ZamanogDania

Her er det dejlig solskin ikke for at gør dig jaloux
Jeg er ved at flytte, så hele huset er rodet. Der skal pakkes ting osv. Ikke så sjov. Men senere skal der købes ny seng og garderobeskab til min datter.

Anmeld

25. oktober 2010

trunte89

Kruse90 skriver:

årh det lyyder hyggeligt
Hvor i landet er du lige henne For det er da godt nok snyd
Her i Viborg regner det

Bor i Korsør. Meen vi slipper da nok ikke for regnvejr så. Men bare det lige gidder at vente til i aften, så er det fint med mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.