Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sidder lidt her og ellers sidder jeg og hygger lidt med min søn der er hjemme med skoldkopper:-)
Aner ikke lige hvordan vi skal få ham passet resten af ugen, men det må vi jo se til, i børnehave kommer han i hvert fald ikke før mandag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ser bounty hunter imens bettemanden sover :-)
Venter på kæresten og datteren kommer hjem kl 16.
MariaJ skriver: Holder "pjækkedag" fra hverdagen. Dvs klokken er næsten to og jeg har stadig ikke været i bad og Johanna er blevet lagt til middagslur i sit nattøj. Jeg trængte bare sådan til en dag helt uden struktur og uden at hænge sig i hvad klokken er. Vi har sovet så længe Johanna kunne overtales til, set en masse fjernsyn, spist chokolade og nu er jeg måske snart klar til at komme i tøjet. Vi har haft familiebesøg i en uge i forbindelse med barnedåb, og hver dag har bare været en uendelig række af gøremål. I weekenden, hvor vi egentlig skulle have slappet af ovenpå det hele, skulle manden pludselig på natarbejde, og så var jeg igen alene med barn, hund og hus mens han sov om dagen. I dag har manden hunden med på arbejde, og det er bare så meget nemmere kun at skulle tage sig af Johanna. De næste dage går det løs igen, for jeg skal rejse til Danmark med Johanna på torsdag og der er tusind ting, der skal ordnes først, men lige nu holder vi fri .
Holder "pjækkedag" fra hverdagen. Dvs klokken er næsten to og jeg har stadig ikke været i bad og Johanna er blevet lagt til middagslur i sit nattøj. Jeg trængte bare sådan til en dag helt uden struktur og uden at hænge sig i hvad klokken er. Vi har sovet så længe Johanna kunne overtales til, set en masse fjernsyn, spist chokolade og nu er jeg måske snart klar til at komme i tøjet.
Vi har haft familiebesøg i en uge i forbindelse med barnedåb, og hver dag har bare været en uendelig række af gøremål. I weekenden, hvor vi egentlig skulle have slappet af ovenpå det hele, skulle manden pludselig på natarbejde, og så var jeg igen alene med barn, hund og hus mens han sov om dagen. I dag har manden hunden med på arbejde, og det er bare så meget nemmere kun at skulle tage sig af Johanna. De næste dage går det løs igen, for jeg skal rejse til Danmark med Johanna på torsdag og der er tusind ting, der skal ordnes først, men lige nu holder vi fri .
hold da op Det er også en veltrængt afslapning/pjækkedagDet lyder også til du har haft nok at se til.Håber du fortsaat vil nyde til slap af dag, og nyd den nu med god samvittighed
Diana... skriver: Jeg ligger på langs i min seng og slapper af
Jeg ligger på langs i min seng og slapper af
årh hvor lækkertJeg sidder og drømmer om det sammedet er sgi hårdt at starte efter en dejlig efterårsferie.Utrolig som man kan savne sin dyne
Kruse90 skriver: Hej med jer tøser.Hvad laver i sådan en regnfuld mandag.Jeg har fået fri fra skole. Sidder dog stadig heroppe, da jeg venter på en veninde, der er ude at køre ( hun er ved at tage kørekort )Så blev jeg lige nysgerrig for at høre hvad i laverSåå fortæl de damerKraam
Hej med jer tøser.Hvad laver i sådan en regnfuld mandag.Jeg har fået fri fra skole. Sidder dog stadig heroppe, da jeg venter på en veninde, der er ude at køre ( hun er ved at tage kørekort )Så blev jeg lige nysgerrig for at høre hvad i laverSåå fortæl de damerKraam
Her skinner solen ;-) Jeg forsøger at få indhentet søvn. Min datter er snottet og ved at få tænder, så sover ikke så meget om natten.
Så...dagen står på afslapning...lidt research til min venindes bryllup og en gåtur senere.
Ha en skøn dag ;-)
ZamanogDania skriver: Her er det dejlig solskin ikke for at gør dig jalouxJeg er ved at flytte, så hele huset er rodet. Der skal pakkes ting osv. Ikke så sjov. Men senere skal der købes ny seng og garderobeskab til min datter.
Her er det dejlig solskin ikke for at gør dig jalouxJeg er ved at flytte, så hele huset er rodet. Der skal pakkes ting osv. Ikke så sjov. Men senere skal der købes ny seng og garderobeskab til min datter.
aaarg jeg bliver altså slet ikke jalouxhehemen den der shopping tur lyder heller ikke værst
trunte89 skriver: Bor i Korsør. Meen vi slipper da nok ikke for regnvejr så. Men bare det lige gidder at vente til i aften, så er det fint med mig
Bor i Korsør. Meen vi slipper da nok ikke for regnvejr så. Men bare det lige gidder at vente til i aften, så er det fint med mig
ja kan det bare nøjes med at regne om aftenen eller natten, så ville det også være heeeeelt fint med mig
MariaE skriver: sidder lidt her og ellers sidder jeg og hygger lidt med min søn der er hjemme med skoldkopper:-) Aner ikke lige hvordan vi skal få ham passet resten af ugen, men det må vi jo se til, i børnehave kommer han i hvert fald ikke før mandag.
det lyder heller ikke værst. Bare han ikke er mærket for meget af skoldkopperne
Kruse90 skriver: ja kan det bare nøjes med at regne om aftenen eller natten, så ville det også være heeeeelt fint med mig
Helt enig!
NatasjaL skriver: Ser bounty hunter imens bettemanden sover :-) Venter på kæresten og datteren kommer hjem kl 16.
lyder hyggeligtSå sidder du vel også bare og slapper af og nyder stilheden lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128