hvad laver I idag så sådan en regnfuld mandag:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Muffinmus

sidder lidt her og ellers sidder jeg og hygger lidt med min søn der er hjemme med skoldkopper:-)

Aner ikke lige hvordan vi skal få ham passet resten af ugen, men det må vi jo se til, i børnehave kommer han i hvert fald ikke før mandag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

NatasjaL

Ser bounty hunter imens bettemanden sover :-)

Venter på kæresten og datteren kommer hjem kl 16.

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

MariaJ skriver:

Holder "pjækkedag" fra hverdagen. Dvs klokken er næsten to og jeg har stadig ikke været i bad og Johanna er blevet lagt til middagslur i sit nattøj. Jeg trængte bare sådan til en dag helt uden struktur og uden at hænge sig i hvad klokken er. Vi har sovet så længe Johanna kunne overtales til, set en masse fjernsyn, spist chokolade og nu er jeg måske snart klar til at komme i tøjet.

Vi har haft familiebesøg i en uge i forbindelse med barnedåb, og hver dag har bare været en uendelig række af gøremål. I weekenden, hvor vi egentlig skulle have slappet af ovenpå det hele, skulle manden pludselig på natarbejde, og så var jeg igen alene med barn, hund og hus mens han sov om dagen. I dag har manden hunden med på arbejde, og det er bare så meget nemmere kun at skulle tage sig af Johanna. De næste dage går det løs igen, for jeg skal rejse til Danmark med Johanna på torsdag og der er tusind ting, der skal ordnes først, men lige nu holder vi fri .

hold da op Det er også en veltrængt afslapning/pjækkedag

Det lyder også til du har haft nok at se til.
Håber du fortsaat vil nyde til slap af dag, og nyd den nu med god samvittighed

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

Diana... skriver:

Jeg ligger på langs i min seng og slapper af 

årh hvor lækkert
Jeg sidder og drømmer om det samme
det er sgi hårdt at starte efter en dejlig efterårsferie.

Utrolig som man kan savne sin dyne

Anmeld

25. oktober 2010

lisbethita

Kruse90 skriver:

Hej med jer tøser.

Hvad laver i sådan en regnfuld mandag.
Jeg har fået fri fra skole. Sidder dog stadig heroppe, da jeg venter på en veninde, der er ude at køre ( hun er ved at tage kørekort )
Så blev jeg lige nysgerrig for at høre hvad i laver

Såå fortæl de damer

Kraam

Her skinner solen ;-) Jeg forsøger at få indhentet søvn. Min datter er snottet og ved at få tænder, så sover ikke så meget om natten. 

Så...dagen står på afslapning...lidt research til min venindes bryllup og en gåtur senere. 

Ha en skøn dag ;-)

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

ZamanogDania skriver:

Her er det dejlig solskin ikke for at gør dig jaloux
Jeg er ved at flytte, så hele huset er rodet. Der skal pakkes ting osv. Ikke så sjov. Men senere skal der købes ny seng og garderobeskab til min datter.

aaarg jeg bliver altså slet ikke jalouxhehe

men den der shopping tur lyder heller ikke værst

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

trunte89 skriver:

Bor i Korsør. Meen vi slipper da nok ikke for regnvejr så. Men bare det lige gidder at vente til i aften, så er det fint med mig

ja kan det bare nøjes med at regne om aftenen eller natten, så ville det også være heeeeelt fint med mig

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

MariaE skriver:

sidder lidt her og ellers sidder jeg og hygger lidt med min søn der er hjemme med skoldkopper:-)

Aner ikke lige hvordan vi skal få ham passet resten af ugen, men det må vi jo se til, i børnehave kommer han i hvert fald ikke før mandag.

det lyder heller ikke værst.
Bare han ikke er mærket for meget af skoldkopperne

Anmeld

25. oktober 2010

trunte89

Kruse90 skriver:

ja kan det bare nøjes med at regne om aftenen eller natten, så ville det også være heeeeelt fint med mig

Helt enig!

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

NatasjaL skriver:

Ser bounty hunter imens bettemanden sover :-)

Venter på kæresten og datteren kommer hjem kl 16.

lyder hyggeligt
Så sidder du vel også bare og slapper af og nyder stilheden lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.