hvad laver I idag så sådan en regnfuld mandag:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Miamaja

Her i Californien er det ogsaa regnfuldt og det har bulder regnet heeeele weekenden. Jeg eeelsker det!!! At ligge der og putte under de varme dyner om aftenen og om morgenen og lytte til regnen udenfor. Saa hyggeligt! Vi har ingen planer idag men skal bare lege, spise en masse god suppe og se en bornefilm med guldklumpen. sikkert den nye vikingefilm paa dvd (How to train a dragon, tror jeg den hedder).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Isabella_mor

er syg .....

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

AnneBJ skriver:

Jeg har fri fra skole idag, rart med sådan en slappedag, til at komme sig ovenpå ferien.

Nørkler lidt med et patchworktæppe jeg gik igang med sidste år i december da jeg gik sygemeldt. Jeg syr det i hånden og forstår ikke helt hvor jeg fik den ide fra dengang, min symaskine virker jo ganske fortrinligt men nåh..

Så skal jeg have lagt lidt vasketøj sammen, måske gjort ovnen ren, og i aften er jeg klar kl. 20.00 når der er CSI Miami. Kæresten arbejder til 22 mandage aftener...

Alt sammen er med til at fordrive ventetiden til MD om en uge - puh jeg synes stadig der er længe til

Håber du og veninden får en hyggelig eftermiddag!

det lyder nu ikke værst

Og ja tak vi havde en super lækker eftermiddag

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

Znuzke skriver:

Her i Nordsjælland skinner solen fra en skyfri himmel.

Ungerne og jeg vågnede først kl. 09.10.... Så de fik en fridag fra børnehaven (endnu en) og så har vi været på stranden og naturlegeplads i Liseleje. Så har jeg lige skrællet 3 kg. kartofler til aftensmaden og hængt noget vasketøj op.

Så nu skal jeg ikke noget den næste times tid andet end at slappe af på sofaen....

det lyder du heller ikke værst
lyder som om i har haft en super dejlig dag

Jeg er først tilbage nu da jeg jo har været sammen med en veninde fra skolen
Vi fik pludselig en ordentlig omgang hagl Der var heeeeeelt hvidt bagefter og GLAT

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

SoffiLine skriver:

Jeg har været ved lægen & nu skal jeg til at hjælpe med at få bagt boller osv til møde i aften. Her hvor jeg bor er der en hundeklub, og der er så møde i aften.

lyder også okay Hvad har du lavet ved lægen, hvis man må være så nysgerrig

mmmh nybagte boller

Ej hvor spændende, hvad er det for en hundeklub?

Kram

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

Zafir skriver:

JEg laver absolut ingenting... Det er faktisk nok min første og eneste dag indtilvidere, hvor jeg ikke har lavet en DYT af, hvad jeg har planlagt... Tom er hjemme,  han skal møde i aften og har haft weekend. Kathrine kom og spiste kager fra igår i formiddags. Så puttede jeg Frigg. Så stod Tom op. Så har vi ligget og stenet fjerner... Og egentligt burde vi lave noget. MEN - sådan skal man også gøre indimellem. Nu skal lilleprutten op om lidt også skal jeg være moar igen

Idun kommer først hjem i aften ved sengetid, da det er Patrizias mors svømningsdag (vi deler...)

Og faktisk skinner solen her, så jeg burde have været ude.... MEN - det må blive i morgen

ej hvor lyder det som en super dejlig dag

Giid det var mig. Men ja du har heeelt ret i, at man skal huske at lave ingenting nogle dage, de dage holder jeg også af

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

MoarJ skriver:

Jeg er hjemme med syg barn... Vasker tøj i lange baner... 

Burde SLET ikke sidde her på baby... Jeg burde PAKKE flyttekasser... Ordner altid sådan noget i sidste øjeblik, lige dagen før man skal flytte... 

hehe kender det alt for godt
Baby fanger også virkelig tit mig, og det er bare ikke til at komme herfra igen.

Det er som om baby.dk lige hapser en fast til skærmen, og så er man bare bundet hertil

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

Miamaja skriver:

Her i Californien er det ogsaa regnfuldt og det har bulder regnet heeeele weekenden. Jeg eeelsker det!!! At ligge der og putte under de varme dyner om aftenen og om morgenen og lytte til regnen udenfor. Saa hyggeligt! Vi har ingen planer idag men skal bare lege, spise en masse god suppe og se en bornefilm med guldklumpen. sikkert den nye vikingefilm paa dvd (How to train a dragon, tror jeg den hedder).

nej hvor lyder det dejligt
Ja regner er HELT vildt hyggelig, hvis man kan få lov at blive inde

kram

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

isabellamor skriver:

er syg .....

årrrh din stakkel ØV
Hvad fejler du?

Anmeld

25. oktober 2010

Mira0911

Kruse90 skriver:

hehe kender det alt for godt
Baby fanger også virkelig tit mig, og det er bare ikke til at komme herfra igen.

Det er som om baby.dk lige hapser en fast til skærmen, og så er man bare bundet hertil

Lige præcis... man bliver virkelig afhængig... ;) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.