ser I dum??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Sabina92

Årh gode gud, tøser klokken er mange (:

Må heller hoppe i putkassen, skal tidligt op og til MD

SOV GODT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

twinboys

quar20 skriver:

Jamen der er nogle deltagere der blir debatteret og vil lige sige de absolut IKKE holde en pæn tone..!!

What hold da kæft... er helt i chok

Anmeld

20. oktober 2010

quar20

twinboys skriver:

What hold da kæft... er helt i chok

Godt så er det ikke bare mig der er fuldstændig i chok over den måde og de ord der blir brugt..!!

For dælen jeg syntes tonen er grim

Anmeld

20. oktober 2010

natte

JEG undskylder jers debat er faktisk pæn i forhold til ders  jeg har aldig i mit liv set noget lignene men hvis i læser den så kan jeg fortælle at min søn faktisk ligner sin far

Anmeld

20. oktober 2010

CarinaSB

natte skriver:

JEG undskylder jers debat er faktisk pæn i forhold til ders  jeg har aldig i mit liv set noget lignene men hvis i læser den så kan jeg fortælle at min søn faktisk ligner sin far

Kommer der et billede ind af din søn .. Man er jo en smugle (læs meget) nysgerrig når man har fuldt dig i de unge mødre

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

quar20 skriver:

Godt så er det ikke bare mig der er fuldstændig i chok over den måde og de ord der blir brugt..!!

For dælen jeg syntes tonen er grim

Så lede hundeelskere...

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

CarinaSB skriver:

Kommer der et billede ind af din søn .. Man er jo en smugle (læs meget) nysgerrig når man har fuldt dig i de unge mødre

Ja lad os få et billede af ham...

Anmeld

20. oktober 2010

natte

CarinaSB skriver:

der ligger på facebook du er velkommen til at kigge

Anmeld

20. oktober 2010

Pena

natte skriver:

Ja hold da op. Folk herinde er jo de rene englebørn i forhold til de gimper derinde. Det er jo direkte ondskabsfuldt.

Anmeld

20. oktober 2010

Ranarupta

natte skriver:

der ligger på facebook du er velkommen til at kigge

Er det dig, der har sønnen Remi?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.