Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Årh gode gud, tøser klokken er mange (:
Må heller hoppe i putkassen, skal tidligt op og til MD
SOV GODT
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
quar20 skriver: Jamen der er nogle deltagere der blir debatteret og vil lige sige de absolut IKKE holde en pæn tone..!!
Jamen der er nogle deltagere der blir debatteret og vil lige sige de absolut IKKE holde en pæn tone..!!
What hold da kæft... er helt i chok
twinboys skriver: What hold da kæft... er helt i chok
Godt så er det ikke bare mig der er fuldstændig i chok over den måde og de ord der blir brugt..!!
For dælen jeg syntes tonen er grim
JEG undskylder jers debat er faktisk pæn i forhold til ders jeg har aldig i mit liv set noget lignene men hvis i læser den så kan jeg fortælle at min søn faktisk ligner sin far
natte skriver: JEG undskylder jers debat er faktisk pæn i forhold til ders jeg har aldig i mit liv set noget lignene men hvis i læser den så kan jeg fortælle at min søn faktisk ligner sin far
Kommer der et billede ind af din søn .. Man er jo en smugle (læs meget) nysgerrig når man har fuldt dig i de unge mødre
quar20 skriver: Godt så er det ikke bare mig der er fuldstændig i chok over den måde og de ord der blir brugt..!! For dælen jeg syntes tonen er grim
Så lede hundeelskere...
CarinaSB skriver: Kommer der et billede ind af din søn .. Man er jo en smugle (læs meget) nysgerrig når man har fuldt dig i de unge mødre
Ja lad os få et billede af ham...
der ligger på facebook du er velkommen til at kigge
Ja hold da op. Folk herinde er jo de rene englebørn i forhold til de gimper derinde. Det er jo direkte ondskabsfuldt.
natte skriver: der ligger på facebook du er velkommen til at kigge
Er det dig, der har sønnen Remi?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128