ser I dum??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

UngMor_Odense

Sabina92 skriver:

Øhm Jaaar, det tror jeg godt man må? eller?

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=427435

her er et link ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

quar20

Ej undskyld mig men er faktisk TEMMELIG rystet over den debat du sendte link til.. Hold da fest nogle heftige ord der blir brugt..!!

Anmeld

20. oktober 2010

UngMor_Odense

quar20 skriver:

Ej undskyld mig men er faktisk TEMMELIG rystet over den debat du sendte link til.. Hold da fest nogle heftige ord der blir brugt..!!

Har ikke rigtig læst det igennem .

Anmeld

20. oktober 2010

Shibby

Uhh..Gid jeg kunne hælde saltsyre over samtlige debattøre fra hundegalleri..!!  Måden de skriver på..f*** hvor er de nedladne..De skulle skydes allesammen!!!!

hehe..Mon jeg får mit lort er lige på trapperne..Det tror jeg da nok

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

UngMor_Odense skriver:

Du må nok skynde dig ind på hundegalleri.dk for der er en debat igang, om netop dig ...

På hundegalleri ??? om hvad ???

Anmeld

20. oktober 2010

UngMor_Odense

Om DUM . De kalder det så bare De onde Mødre ! Hvilket jeg ikke forstår for der er INGEN fra DUM der er onde mødre ..

Anmeld

20. oktober 2010

quar20

Shibby skriver:

Uhh..Gid jeg kunne hælde saltsyre over samtlige debattøre fra hundegalleri..!!  Måden de skriver på..f*** hvor er de nedladne..De skulle skydes allesammen!!!!

hehe..Mon jeg får mit lort er lige på trapperne..Det tror jeg da nok

Ja lige præcis...!!

Syntes godt nok det er heftigt som de skriver derinde, og DIREKTE sviner flere personer til..!! Altså der har INGEN mennesker sku da fortjent..

Anmeld

20. oktober 2010

quar20

twinboys skriver:

På hundegalleri ??? om hvad ???

Jamen der er nogle deltagere der blir debatteret og vil lige sige de absolut IKKE holde en pæn tone..!!

Anmeld

20. oktober 2010

quar20

UngMor_Odense skriver:

Har ikke rigtig læst det igennem .

Huha er i chok

Anmeld

20. oktober 2010

Pena

Maggieh skriver:

hun gør da ting jeg aldrig kunne drømme om at gøre og jeg er altså også kun 17 .. tror ikke engang rigtig det er alderen, synes bare hun er lidt.. hvordan kan man sige det pænt.. træffer nogle underlige valg??

Ved godt det ikke absolut kun har noget med alderen at gøre, og ved der findes mange fornuftige 17 årige. Tror også det meget skyldes hendes øvrige vilkår i hendes situation. Tror det jeg ville sige var at jeg synes hun gør det ok alt taget i betragtning. Og at hun har udviklet sig en del siden hun har født. Det ser ud til barnet har det godt, og det er jo faktisk det vigtigste. At moren så fjumser lidt rundt, nåh ja fred med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.