Ja de er godt nok strenge dem på hundegalleri... Sikke de kan
Jeg ser også de unge mødre.. Love it
Og tror vi "griner" lidt af Hannah og maks fordi man selv kan huske hvordan det var at være 17 og forelsket... Men nogle, ikke alle, har lært af erfaring hvor meget det hele ændre sig når man bliver ældre..
Var selv ringforlovet og troede jeg skulle giftes med min eks kæreste som jeg havde da jeg var 17... Det var en vild kærlighed som jeg troede intet kunne bryde, med vilde op og nedture.. Så jeg kan godt følge Hannah og maks i nogle af de ting de gør.. Men når man bliver ældre og der sker nogle andre ting i ens liv virker den der ungdomskærlighed helt skør.
Har en skøn kæreste som jeg elsker meget højt men det er altså helt anderledes... Man ændre sig jo bare så meget fra de17 til de f.eks 25 år...
Så man kan jo ikke lade være at grine lidt af det for man tænker de blide klogere, fordi de fleste af os nok har været det der igennem i større eller mindre grad. (måske ikke lige tattos og parterapi)
Men har en meget tæt veninde som har været sammen med sin kæreste i 12 år og hun er 25 så det kan sagtens lade sig gøre
Anmeld