ser I dum??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

twinboys

natte skriver:

JEG undskylder jers debat er faktisk pæn i forhold til ders  jeg har aldig i mit liv set noget lignene men hvis i læser den så kan jeg fortælle at min søn faktisk ligner sin far

og velkommen til siden ... kan se du lige er ankommet idag...

Håber du bliver glad for at være herinde og at du ser at siden ikke kun er med debatter om DUM

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Sujan

Ja de er godt nok strenge dem på hundegalleri... Sikke de kan

Jeg ser også de unge mødre.. Love it

Og tror vi "griner" lidt af Hannah og maks fordi man selv kan huske hvordan det var at være 17 og forelsket... Men nogle, ikke alle, har lært af erfaring hvor meget det hele ændre sig når man bliver ældre..

Var selv ringforlovet og troede jeg skulle giftes med min eks kæreste som jeg havde da jeg var 17... Det var en vild kærlighed som jeg troede intet kunne bryde, med vilde op og nedture.. Så jeg kan godt følge Hannah og maks i nogle af de ting de gør.. Men når man bliver ældre og der sker nogle andre ting i ens liv virker den der ungdomskærlighed helt skør.

Har en skøn kæreste som jeg elsker meget højt men det er altså helt anderledes... Man ændre sig jo bare så meget fra de17 til de f.eks 25 år...

Så man kan jo ikke lade være at grine lidt af det for man tænker de blide klogere, fordi de fleste af os nok har været det der igennem i større eller mindre grad. (måske ikke lige tattos og parterapi)

Men har en meget tæt veninde som har været sammen med sin kæreste i 12 år og hun er 25 så det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

Ranarupta skriver:

Er det dig, der har sønnen Remi?

Ja det er det

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

Søddepødde skriver:

Ja hold da op. Folk herinde er jo de rene englebørn i forhold til de gimper derinde. Det er jo direkte ondskabsfuldt.

er du også fra DUM???

og hvis ja hvem er du???

Majbritt

Anmeld

20. oktober 2010

natte

Ranarupta skriver:

Er det dig, der har sønnen Remi?

ja det er mig

Anmeld

20. oktober 2010

Ranarupta

Guuud, en pinlig og sørgelig debat inde på hundegalleriet! 

Anmeld

20. oktober 2010

Pena

twinboys skriver:

er du også fra DUM???

og hvis ja hvem er du???

Majbritt

Nej nej. Slet ikke. Hi. er 32 år. Er såmænd bare lidt paf over de ord der bruges på hundegalleri, og glad for at folk herinde (som regel) behandler hinanden noget bedre.

Anmeld

20. oktober 2010

natte

ja i er ikke slemme her inde ærlig jeg blev chokket over det de skrev ..  det er jo langt ude men ærligt hvis der er ting i ikke kan forstå jeg gør i programmet spørg mig vil gene svare jer ærligt

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

natte skriver:

ja det er mig

Sætter du ham ikke ind i dit profil billede eller dig eller jer begge... vil gerne se jer...følger ikke med i de unge mødre...

Majbritt

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

Ranarupta skriver:

Guuud, en pinlig og sørgelig debat inde på hundegalleriet! 

vil give dig ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.