ser I dum??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Ranarupta

natte skriver:

ja det er mig

Jeg synes godt nok, at du har dit at kæmpe med. Altså racisme fra familie fx. 
Det kan ikke være nemt at skulle have et barn, som nogle er imod.
Hvordan tager de det nu, hvor han er kommet ud?

Og velkommen til  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

natte

Ranarupta skriver:

Jeg synes godt nok, at du har dit at kæmpe med. Altså racisme fra familie fx. 
Det kan ikke være nemt at skulle have et barn, som nogle er imod.
Hvordan tager de det nu, hvor han er kommet ud?

Og velkommen til  

de er glade for ham alle sammen han kom d 22 sep og ja når i ser fødslen kan i kalde mig for mange ting for det er nok et af mine værste programmer

Anmeld

20. oktober 2010

Ranarupta

natte skriver:

de er glade for ham alle sammen han kom d 22 sep og ja når i ser fødslen kan i kalde mig for mange ting for det er nok et af mine værste programmer

Det var dejligt at høre!

Var fødslen en hård omgang?

Anmeld

20. oktober 2010

natte

Ranarupta skriver:

Det var dejligt at høre!

Var fødslen en hård omgang?

ja for uanset hvor meget jeg ønskede at de skulle få ham ud kom det bag på mig at de måtte ætte mig i gang fordi vandet var gået og jeg havde fået forstarvandsforgiftning så gik lidt i chok

Anmeld

20. oktober 2010

Ranarupta

natte skriver:

ja for uanset hvor meget jeg ønskede at de skulle få ham ud kom det bag på mig at de måtte ætte mig i gang fordi vandet var gået og jeg havde fået forstarvandsforgiftning så gik lidt i chok

Øv altså... 

Men altså, man må gerne skabe sig, når man føder. Især når man er midt i en hård fødsel!

Anmeld

20. oktober 2010

natte

Ranarupta skriver:

Øv altså... 

Men altså, man må gerne skabe sig, når man føder. Især når man er midt i en hård fødsel!

ja har jeg hørt men nu vil jeg smutte for nu sover min øn også bør jeg nok få lidt søvn også

Anmeld

21. oktober 2010

Annesofie.

jeg følger trolig med i snigpremiere på Dum KAN simpelthen ikke vente på at de kommer i flimmeren.. jeg har ikke nogen negativ holdning til de "piger" der er med det eneste der bare lige falder mig ind der er negativt når jeg tænker på dum er der Kristinas (med maja) snøften OH MY GOD! hvor har jeg dog bare lyst til at sende hende en næsespray eller lommetørklæder så hun han komme af man hendes snot for det er da bare forfærdeligt at høre på 

derudover så jeg da bare lige der SKØNNESTE billed af din lille Remi natte i Udeoghjemme.. og de kvinder på Hundegalleri skal da have briller hvis de ikke kan se at den lille nougatmus har en semimørkhudet far

Anmeld

21. oktober 2010

twinboys

Annesofie. skriver:

jeg følger trolig med i snigpremiere på Dum KAN simpelthen ikke vente på at de kommer i flimmeren.. jeg har ikke nogen negativ holdning til de "piger" der er med det eneste der bare lige falder mig ind der er negativt når jeg tænker på dum er der Kristinas (med maja) snøften OH MY GOD! hvor har jeg dog bare lyst til at sende hende en næsespray eller lommetørklæder så hun han komme af man hendes snot for det er da bare forfærdeligt at høre på 

derudover så jeg da bare lige der SKØNNESTE billed af din lille Remi natte i Udeoghjemme.. og de kvinder på Hundegalleri skal da have briller hvis de ikke kan se at den lille nougatmus har en semimørkhudet far

Anmeld

21. oktober 2010

Ranarupta

Annesofie. skriver:

Ja, hvad sker der lige for de der konstante snøfterier?!

Det er bare klamt!

Anmeld

21. oktober 2010

twinboys

Ranarupta skriver:

Ja, hvad sker der lige for de der konstante snøfterier?!

Det er bare klamt!

Smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.