ser I dum??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

UngMor_Odense

natte skriver:

haha og lad mig gætte om min rygning ???

Har faktisk ikke lige læst det hele igennem ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

natte

UngMor_Odense skriver:

oka

Anmeld

20. oktober 2010

Pena

Hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg faktisk bedre om Hannah nu end før. (Altså udfra det man ser på tv, hvilket nok er manipuleret med.

Hun kommer tydeligvis fra en udfordrende baggrund, og gør måske nogle lidt skøre og umodne ting. Men hun er jo også kun 17. Jeg var skisme heller ikke for knøw dengang.

Jeg synes hun virker meget mere glad nu end før, og synes hun gør sit bedste for sit barn.

Det med at gå i perterapi er måske lidt skørt for dem, MEN jeg synes det er flot de erkender der er nogle (vredes)problemer mellem dem som de mener terapi måske kan løse. Det synes jeg faktisk er ret modent.

Jeg er normalt ret god til at fnise lidt af programmet, men synes de sidste par afsnit har været mere positive end tidligere. Dejligt at se når det går de kære pus godt i livet.

Anmeld

20. oktober 2010

natte

til jer alle mente intet ondt ved at skrive men nu har jeg set så mange gange hvad i har skrevet og kunne altså ikke lade vær med at sige min mening for som vi er underholdning for jer er i underholdning for mig beklager hvis jeg fornermet nogen ikke min meningen

Anmeld

20. oktober 2010

Magsen

Søddepødde skriver:

Hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg faktisk bedre om Hannah nu end før. (Altså udfra det man ser på tv, hvilket nok er manipuleret med.

Hun kommer tydeligvis fra en udfordrende baggrund, og gør måske nogle lidt skøre og umodne ting. Men hun er jo også kun 17. Jeg var skisme heller ikke for knøw dengang.

Jeg synes hun virker meget mere glad nu end før, og synes hun gør sit bedste for sit barn.

Det med at gå i perterapi er måske lidt skørt for dem, MEN jeg synes det er flot de erkender der er nogle (vredes)problemer mellem dem som de mener terapi måske kan løse. Det synes jeg faktisk er ret modent.

Jeg er normalt ret god til at fnise lidt af programmet, men synes de sidste par afsnit har været mere positive end tidligere. Dejligt at se når det går de kære pus godt i livet.

hun gør da ting jeg aldrig kunne drømme om at gøre og jeg er altså også kun 17 .. tror ikke engang rigtig det er alderen, synes bare hun er lidt.. hvordan kan man sige det pænt.. træffer nogle underlige valg??

Anmeld

20. oktober 2010

Sabina92

UngMor_Odense skriver:

Vil du ikke sende et link?(:

Anmeld

20. oktober 2010

UngMor_Odense

Sabina92 skriver:

Vil du ikke sende et link?(:

Jo, hvis jeg må linke ?

Anmeld

20. oktober 2010

quar20

ORK ja jeg ser det og er en fast bruger på nutv..

Syntes altså det er MEGA go underholdning/dokumentar/tv serie..!

Man danner alle jo sit indtryk af de forskellige deltagere, men vi er HELDIGVIS også SÅ forskellige..!! og det skal der bestemt være plads til ..

Men ja ELSKER programmet...!! og er nok mere eller mindre afhæning af programmet

Anmeld

20. oktober 2010

Sabina92

UngMor_Odense skriver:

Jo, hvis jeg må linke ?

Øhm Jaaar, det tror jeg godt man må? eller?

Anmeld

20. oktober 2010

FruPudderkvast

Sabina92 skriver:

Øhm Jaaar, det tror jeg godt man må? eller?

Det må man gerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.