ser I dum??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

twinboys

natte skriver:

undskyld jeg spørg men hvad får i ud af at skrive de her ting om os vi er ikke dårlige mennesker på nogen måde og vi gø tingene så godt vi kan kom ikke sig i er bedre

Her er vidst ingen der siger at nogle er bedre end andre... Her tager man en debat op, lige som om man synes om andre ting...

Alle har meninger og det må man have...

Det er en debat...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Magsen

natte skriver:

undskyld jeg spørg men hvad får i ud af at skrive de her ting om os vi er ikke dårlige mennesker på nogen måde og vi gø tingene så godt vi kan kom ikke sig i er bedre

hvem er du egentlig??

tror nu du tager det lidt for personligt det her..

jeg er selv kun 17 år og ved der er mange der mener det er forkert at være så ung og mor men vælger egentlig bare at lade være at høre på det da jeg selv føler mig klar til at være mor og ved jeg kan gøre det ligeså godt som dem der er ældre end mig..

og det man får udaf det er ligesom med alle de andre debatter - noget at snakke om..

Anmeld

20. oktober 2010

Malene84

Søddepødde skriver:

Du må simpelthen kræve af din kæreste/mand at han betaler for at du kan se nutv. Når nu han laver den åbenlyse synd ikke at lade sin kvinde se de unde mødre. Han må da kunne forstå at det tangerer til psykisk terror.

HAHAHAHAHA... PRÆCIS!!!!

Anmeld

20. oktober 2010

natte

Maja88 skriver:

hvis du er med i programmet de unge mødre- så må du jo forberede dig på at folk har en holdning og mening omking programmet og personerne der medvirker.

Nu ser jeg det selv og ja kunne nemt ytre min mening, men synes da nogen af de unge mødre  i programmet er meget fornuftige-bare for at nævne en er jeg selv vild med Camilla...

men ja er jo bare min holdning.

Sys bare man måske skulle åbne øjnene lidt når man som 17 årig er ny forlovet og allerede har behov for parterapi.

men igen- man skal når man medvirker i tv programmer være forberedt på at hver mand har sin holdning

det er jeg helt enig i og jeg ved skam at folk har ders meninger og ja det må de gerne intet der men i skal også være forbredt på at vi vil mod sige jer , jeg synes skam bare det er sjovt at se nogle af de ting i skriver men lige i dag kunne je ikke lade være med at blande mig for helt ærligt nogle af tingene i ikke synes om er nogle platte tting

Anmeld

20. oktober 2010

Vidunderligeunger

natte skriver:

har intet at gøre med at jeg ikke kan tåle men jeg kan vel tillade mig at sige hvad jeg vil ??? hvis du kan men sig mig en gang  er vi virkelig så underholdene at mn skal nedgøre os ?

nedgør ikke nogen, skriver bare om jer for ja, det er virkelig uundværlig underholdning!

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

natte skriver:

har intet at gøre med at jeg ikke kan tåle men jeg kan vel tillade mig at sige hvad jeg vil ??? hvis du kan men sig mig en gang  er vi virkelig så underholdene at mn skal nedgøre os ?

DUM er et program og det må gerne tages op i debatterne... Jeg har selv haft andre programer og andre sager op...

Tag f.eks den debat om rygning under en graviditet... Her har vi også forskellige meninger og her er plads til alle

Majbritt

Anmeld

20. oktober 2010

Vidunderligeunger

natte skriver:

det er jeg helt enig i og jeg ved skam at folk har ders meninger og ja det må de gerne intet der men i skal også være forbredt på at vi vil mod sige jer , jeg synes skam bare det er sjovt at se nogle af de ting i skriver men lige i dag kunne je ikke lade være med at blande mig for helt ærligt nogle af tingene i ikke synes om er nogle platte tting

jamen det skal du være velkommen til at synes godnat.

Anmeld

20. oktober 2010

natte

twinboys skriver:

DUM er et program og det må gerne tages op i debatterne... Jeg har selv haft andre programer og andre sager op...

Tag f.eks den debat om rygning under en graviditet... Her har vi også forskellige meninger og her er plads til alle

Majbritt

i må gerne tage programmet om men min mening er at nogle af tingene i ikke synes godt om  er lidt platte .. hmm jeg er Nikita ikke fordi jeg har set jer skrive om mig som sådan  og ja giver jer ret vi er underholdene nogle gange men synes ikke sådan en tig som parteripi er noget joke med for nu kender jeg dem og ved de virkelig elsker hinanden og hvis de gerne vil have et forhold resten af livet fred være med det

Anmeld

20. oktober 2010

UngMor_Odense

natte skriver:

i må gerne tage programmet om men min mening er at nogle af tingene i ikke synes godt om  er lidt platte .. hmm jeg er Nikita ikke fordi jeg har set jer skrive om mig som sådan  og ja giver jer ret vi er underholdene nogle gange men synes ikke sådan en tig som parteripi er noget joke med for nu kender jeg dem og ved de virkelig elsker hinanden og hvis de gerne vil have et forhold resten af livet fred være med det

Du må nok skynde dig ind på hundegalleri.dk for der er en debat igang, om netop dig ...

Anmeld

20. oktober 2010

natte

UngMor_Odense skriver:

Du må nok skynde dig ind på hundegalleri.dk for der er en debat igang, om netop dig ...

haha og lad mig gætte om min rygning ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.