Omsorgssvigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Stumpen

Diana... skriver:

Jamen så for du lige en tilbage igen  Min er altså bare ikke lige så sej som din 

Det er slet ikke det det kommer an på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Diana...

Dinna88 skriver:

Jamen, åha, jeg ved faktisk ikke om man kan finde noget på nettet med det. Jeg har i psykologi om udviklingspsykologien lige nu, og der får vi cases som vi skal analysere. Og der fik jeg den der. Jeg sad midt i timen sammen med to andre piger med tårer i øjnene. Og jeg læste ikke kun to, nej, jeg læste 8 cases om omsorgssvigt

Men den lille pige havde vist 5 forskellige stoffer i kroppen og så havde hun Føtalt Alkohol syndrom, altså, hun havde abstinenser fra alkohol.

Ej hvor er det forfærdeligt  jeg sider og får helt ond i maven 

Anmeld

19. oktober 2010

Dinna88

Diana... skriver:

Jamen så for du lige en tilbage igen  Min er altså bare ikke lige så sej som din 

Haha. Tak for et lille grin

Anmeld

19. oktober 2010

Stumpen

Dinna88 skriver:

Den dokumentar kan jeg ikke se mere. Heller ikke 2'eren. Det er frygteligt!!

Prøv sputnik...

Anmeld

19. oktober 2010

Dinna88

Diana... skriver:

Ej hvor er det forfærdeligt  jeg sider og får helt ond i maven 

Det er også forfærdeligt. Det er en syg verden vi lever i på nogle punkter!

Anmeld

19. oktober 2010

Diana...

Dinna88 skriver:

Haha. Tak for et lille grin

Hi hi men den var altså lidt sej min er bare sådan en standart kedelig en ha ha. 

Anmeld

19. oktober 2010

wamse

Jeg synes faktisk ikke man burde fjerne flere børn, men jeg synes bestemt at man burde sætte ind med hjælp meget før i familierne. Det er klart at der er tilfælde, hvor tvangsfjernelse er den eneste udvej. Men jeg tror på at mange tvangsfjernelser kunne undgåes ved at man støtter udsatte familier meget før.

Anmeld

19. oktober 2010

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Det må du da gerne synes, og jeg er da ked af at du synes det.
Og nej...bedrevidende er jeg ikke..men ved en del..det er der mange andre, der er også gør, og det respekterer jeg.
Men jeg siger aldrig at jeg har ret, jeg siger derimod min mening, og ja, jeg gør det på en pæn måde, men anklager ingen.
Beder blot folk om at tænke sig om inden de taler, igen på en pæn måde.
Og det kan der vel ikke være noget galt i, kan der?
Så jeg synes måske ikke, det du skriver der er helt fair. Men det er ok, vi kan ikke være enige om alt.

Jeg misforstår nok den måde du skriver på så..Det kan sagtens tænkes.

Anmeld

19. oktober 2010

Stumpen

michella80 skriver:

Ja det er seriøst den mest uhyggelige udsendelse jeg har set!!!! Det er et eksperiment man laver med børn!!! Hvor længe kan vi give de forældre en chance før det her barn er ødelagt? Han kunne have været et velfungerende barn hvis de to ikke havde beholdt ham så længe! Mage til idioter!!!! Puha!!! Og hvor mange får den ekstra chance hvor de når at ødelægge deres barns psyke. Det er så uhyggeligt at det drejer sig om så kort tid før man har smadret et lille nyt og uskyldigt liv!

Ja det er skræmmende at det var/er??? sådan.. At de pædagoger ikke kunne gribe ind noget før, for de må have set tegnene så meget tidligere....

og at moren så går til kommunen og spørger om de vil tvangsfjerne barn nummer to da hun er gravid med det og får at vide at det vil de ikke.................................

Anmeld

19. oktober 2010

Dinna88

Stumpen skriver:

Prøv sputnik...

Åh nej nej, som i at mit sind ikke kan holde til det! Ingen tekniske problemer her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.