Omsorgssvigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Meliora

Diana... skriver:

Men kommune skulle måske træde ind der før de træder ind ang forældre der ryger jeg synes at de problemer du beskriver er langt være og der skal gøre noget før der skal gøres noget fra kommunen ang rygere. 

Selvfølgelig:-) men i det tilfælde fra TV2 mener jeg virkelig at der var noget galt med forældrene. Deres barn have både som foster ìg nyfødt reageret MEGET grimt på røgen, men uanset hvad lægerne og journalisterne fortalte den, så var de ligeglade med deres lille pige, det var skrækkeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Na-Wi

Diana... skriver:

Jeg kommer ind samme sted som dig. Du siger at hun selv er uden om at tråden løber som den gør men det er jo netop sådan nogen indlæg som du skrev der gør den løber af sporet den kørte så fint og der blev diskutere godt uden problemer. 

Hvad snakker du om ? bølgerne har da gået utrolig højt tidligere i denne debat .. derfor spurgte jeg ?

Anmeld

19. oktober 2010

Stumpen

Diana... skriver:

Jeg kommer ind samme sted som dig. Du siger at hun selv er uden om at tråden løber som den gør men det er jo netop sådan nogen indlæg som du skrev der gør den løber af sporet den kørte så fint og der blev diskutere godt uden problemer. 

Du får altså en kæmpe

Anmeld

19. oktober 2010

Diana...

FruRafn skriver:

Selvfølgelig:-) men i det tilfælde fra TV2 mener jeg virkelig at der var noget galt med forældrene. Deres barn have både som foster ìg nyfødt reageret MEGET grimt på røgen, men uanset hvad lægerne og journalisterne fortalte den, så var de ligeglade med deres lille pige, det var skrækkeligt.

Helt enig der burde være trådt ind der og det er virkelig skrammende at man kan være så lige glad nå man ligefrem har set hvordan ens lille ligge og lider 

Anmeld

19. oktober 2010

Dinna88

Diana... skriver:

Gud hvor forfærdeligt hvor det sket henne det har jeg slet ikke hørt. 

Jamen, åha, jeg ved faktisk ikke om man kan finde noget på nettet med det. Jeg har i psykologi om udviklingspsykologien lige nu, og der får vi cases som vi skal analysere. Og der fik jeg den der. Jeg sad midt i timen sammen med to andre piger med tårer i øjnene. Og jeg læste ikke kun to, nej, jeg læste 8 cases om omsorgssvigt

Men den lille pige havde vist 5 forskellige stoffer i kroppen og så havde hun Føtalt Alkohol syndrom, altså, hun havde abstinenser fra alkohol.

Anmeld

19. oktober 2010

Diana...

Stumpen skriver:

Du får altså en kæmpe

Jamen så for du lige en tilbage igen  Min er altså bare ikke lige så sej som din 

Anmeld

19. oktober 2010

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Hun skriver da ikke at rygere er misbrugere?? Hun SPØRGER om andre synes det..Det var heller ikke om det er fakta at rygere er misbrugere, men om holdningerne til det.

Jeg forstår ikke at du tit skriver at tonen skal holdes, men du er ikke meget bedre selv synes jeg. Du pakker det bare ind i fine ord og virker lidt bedrevidende..

Det må du da gerne synes, og jeg er da ked af at du synes det.
Og nej...bedrevidende er jeg ikke..men ved en del..det er der mange andre, der er også gør, og det respekterer jeg.
Men jeg siger aldrig at jeg har ret, jeg siger derimod min mening, og ja, jeg gør det på en pæn måde, men anklager ingen.
Beder blot folk om at tænke sig om inden de taler, igen på en pæn måde.
Og det kan der vel ikke være noget galt i, kan der?
Så jeg synes måske ikke, det du skriver der er helt fair. Men det er ok, vi kan ikke være enige om alt.

Anmeld

19. oktober 2010

Diana...

Naannaa87 skriver:

Hvad snakker du om ? bølgerne har da gået utrolig højt tidligere i denne debat .. derfor spurgte jeg ?

Ja der var en anden som heller ikke lige kunne klare dabatten men ellers bliver det da bare diskutere hvad misbrug er osv. 

Anmeld

19. oktober 2010

Dinna88

Stumpen skriver:

Ja det er uhyggeligt og skræmmende, så mange chancer uegnende forældre får, for at kommunerne skal spare penge og ikke tvangsfjerner børn...

Vi er tilbage ved den klassiske eksempel: Jørn "er du mors lille dreng"

Den dokumentar kan jeg ikke se mere. Heller ikke 2'eren. Det er frygteligt!!

Anmeld

19. oktober 2010

Barbamama

Stumpen skriver:

Ja det er uhyggeligt og skræmmende, så mange chancer uegnende forældre får, for at kommunerne skal spare penge og ikke tvangsfjerner børn...

Vi er tilbage ved den klassiske eksempel: Jørn "er du mors lille dreng"

Ja det er seriøst den mest uhyggelige udsendelse jeg har set!!!! Det er et eksperiment man laver med børn!!! Hvor længe kan vi give de forældre en chance før det her barn er ødelagt? Han kunne have været et velfungerende barn hvis de to ikke havde beholdt ham så længe! Mage til idioter!!!! Puha!!! Og hvor mange får den ekstra chance hvor de når at ødelægge deres barns psyke. Det er så uhyggeligt at det drejer sig om så kort tid før man har smadret et lille nyt og uskyldigt liv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.