Ligner jeres mand drømmemanden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Svei

Muffi . skriver:

Jeg ville heller ikke kunne tænde på en tyk mand , men det er vel bare fordi jeg ikke er til tykke mænd

Ja...måske...jeg har været sammen med en lidt buttet en da jeg var yngre, det kunne jeg bare slet ikke nu..men måske jeg bare er blevet mere bevidst om hvad jeg vil have,...men tykke mænd og kvinder, tænder mig ikke ligefrem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Lady Marion <3

Jbk skriver:

Ok...nej, man ældes da, men man kan jo selv vælge om man ønsker at holde kroppen i form, men lyder da også til at I gør det...

Jeg burde motionerer mere for at stramme op   Orker det kun i perioder ,, SKAL i gang , det skylder jeg mig selv ...

Anmeld

19. oktober 2010

Lady Marion <3

Jbk skriver:

Ja...måske...jeg har været sammen med en lidt buttet en da jeg var yngre, det kunne jeg bare slet ikke nu..men måske jeg bare er blevet mere bevidst om hvad jeg vil have,...men tykke mænd og kvinder, tænder mig ikke ligefrem...

Heller ikke mig ,,, men en spinkel mand tænder mig nu heller ikke ,,,   DE skal være lige midt i mellem ,,, Godt man har en midt i mellem

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

FrkT skriver:

Jeg tror altid man gerne vil have det man får mindst af.... altså du får måske en del komplimenter på dit ydre, hvis jeg har forstået rigtigt, men ikke nær så mange på dit indre. Derfor bliver du gladest når du får komplimenter på dit indre.

Jeg får klart flest komplimenter på mit indre, så jeg bliver gladest når jeg får komplimenter på mit ydre - som jeg dog også gør (Jens siger han er sammen med jordens smukkeste kvinde, og selvom jeg godt ved det ikke er helt sandt, så smelter jeg når han siger det alligevel ). Og jeg ved godt at det da klart at vigtigst at folk holder af dit indre, men vil nu også gerne have at de kan lide mit ydre også.

Jeg tror også når man er single at det mænd nemmest og først komplimenterer er det ydre, hvorimod man ser også eller lige så meget på det indre når man lærer hinanden at kende...savner vel bare en der kender mig lidt mere end at date forskellige og høre de samme latterlige scorestætninger som man ikke kan bruge til en skid...brækker mig af det.. kan ikke tage det alvorligt...

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

Muffi . skriver:

Heller ikke mig ,,, men en spinkel mand tænder mig nu heller ikke ,,,   DE skal være lige midt i mellem ,,, Godt man har en midt i mellem

Enig...tynde mænd er lige så skidt...og også dem der er som en geleklump, mænd skal være lidt hårde... og kvinder bløde---

Anmeld

19. oktober 2010

FrkT

Jbk skriver:

Jeg tror også når man er single at det mænd nemmest og først komplimenterer er det ydre, hvorimod man ser også eller lige så meget på det indre når man lærer hinanden at kende...savner vel bare en der kender mig lidt mere end at date forskellige og høre de samme latterlige scorestætninger som man ikke kan bruge til en skid...brækker mig af det.. kan ikke tage det alvorligt...

Hehe, jeg er bare glad for at jeg har fundet ham jeg vil være sammen med, så jeg slipper for det kødmarked, som det jo nærmest er. 

Anmeld

19. oktober 2010

Lady Marion <3

Jbk skriver:

Enig...tynde mænd er lige så skidt...og også dem der er som en geleklump, mænd skal være lidt hårde... og kvinder bløde---

He he he vi er sgu ikke nemme at gøre tilfredse ,,, hverken gele eller dej agtige

Anmeld

19. oktober 2010

B&J

overhovede ikke min kæreste er 198 jeg ville have en fyr på 175 da jeg er en lille en, min fyr skulle max være 7år ældre min kæreste er 11år ældre jeg skulle slet ikke have en der var høj og tynd min kæreste er høj og tynd.... og ja jeg kunne blive ved

men hold nu op jeg kan da ikke undvære ham i mit liv

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

FrkT skriver:

Hehe, jeg er bare glad for at jeg har fundet ham jeg vil være sammen med, så jeg slipper for det kødmarked, som det jo nærmest er. 

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

Muffi . skriver:

He he he vi er sgu ikke nemme at gøre tilfredse ,,, hverken gele eller dej agtige

ha ha...lige netop....kræve kræve kræve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.