Ligner jeres mand drømmemanden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Silas&Mille

Jbk skriver:

altså ser han ud som den mand I drømte om inden i mødte ham...?

Nej det gør/gjorde han ikke.

Jeg har altid sagt jeg ikke ville være sammen med en rødhåret mand, da jeg selv er rødhåret og ikke ville byde min børn det samme som jeg har været igennem i min barndom, med mobning pga hårfarve.

Men prøv og gæt hvilken hårfarve min Thomas har
Heldigvis har han den pænt meget mørke røde hårfarve, så håber vores børn får hans hårfarve og ikke min. Min er mere lys i det og lidt over i gulerodsfarvet.

Derudover har jeg også altid sagt jeg ikke ville være sammen med en meget trænet fyr, da de aldrig rigtig har sagt mig noget. Selvfølgelig måtte de gerne være let trænet, men ikke som professionelle sportsfolk. Og hvad ender jeg med at finde??? En tidligere professionel ishockeyspiller

Han så/ser skide godt ud i mine øjne. Men ligesom mig kunne han godt trænge til at smide nogle kilo. Det er jo ikke sådan når man går hen og brækker foden og ikke kan træne, men bliver ved med at spise samme mængde mad som da man kunne træne *G*

Det sidste krav jeg altid har stillet var at han skulle være i hvert fald et parår ældre end mig og jeg skulle absolut IKKE være sammen med en der er yngre end mig selv.
Hvad er Thomas??? et år yngre end mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Svei

MoriSverige skriver:

Nej det gør/gjorde han ikke.

Jeg har altid sagt jeg ikke ville være sammen med en rødhåret mand, da jeg selv er rødhåret og ikke ville byde min børn det samme som jeg har været igennem i min barndom, med mobning pga hårfarve.

Men prøv og gæt hvilken hårfarve min Thomas har
Heldigvis har han den pænt meget mørke røde hårfarve, så håber vores børn får hans hårfarve og ikke min. Min er mere lys i det og lidt over i gulerodsfarvet.

Derudover har jeg også altid sagt jeg ikke ville være sammen med en meget trænet fyr, da de aldrig rigtig har sagt mig noget. Selvfølgelig måtte de gerne være let trænet, men ikke som professionelle sportsfolk. Og hvad ender jeg med at finde??? En tidligere professionel ishockeyspiller

Han så/ser skide godt ud i mine øjne. Men ligesom mig kunne han godt trænge til at smide nogle kilo. Det er jo ikke sådan når man går hen og brækker foden og ikke kan træne, men bliver ved med at spise samme mængde mad som da man kunne træne *G*

Det sidste krav jeg altid har stillet var at han skulle være i hvert fald et parår ældre end mig og jeg skulle absolut IKKE være sammen med en der er yngre end mig selv.
Hvad er Thomas??? et år yngre end mig

Tror ikke på man driller pga hårfarve, men finder man et mobbeoffer, så bruger man hvad der er...tror mere det er den vej rundt...

Anmeld

19. oktober 2010

Silas&Mille

Jbk skriver:

Tror ikke på man driller pga hårfarve, men finder man et mobbeoffer, så bruger man hvad der er...tror mere det er den vej rundt...

Måske

Jeg har bare altid være meget ked af min hårfarve og det var altid den de andre i skolen kørte på. Nok bare det der stadig hænger lidt ved

Anmeld

19. oktober 2010

Ramon

Maggieh skriver:

uuh nice debat :b ..

jeg vil sige at jeg kom så tæt på jeg overhovedet kunne !!

har altid tænkt høj, mørkhåret, lidt brun i huden, lækker krop med ikke for mange muskler men heller ikke tynd, grønne øjne, lidt poppet og så kan jeg også godt lide tatooveringer og piercing i brystvorte.. han havde alt, undtagen piercingen men den har han nu hihih

hilsen en meget tilfreds Maggie

synes godt om

Anmeld

19. oktober 2010

Magsen

Ramon skriver:

synes godt om

haha, eeej så kan du bare se alt hvad jeg foretager mig herinde hva

Anmeld

19. oktober 2010

A&F

Min drømmemand har smukke varme brune øjne, flot og glat sort hår som er kort, og dejlig  lidt brun hudfarve.. Ham endte jeg med 

Anmeld

19. oktober 2010

Ramon

Maggieh skriver:

haha, eeej så kan du bare se alt hvad jeg foretager mig herinde hva

oh jaa det kan du lige tro

Anmeld

19. oktober 2010

Meliora

Jeg havde altid sagt at jeg ville have en mand det så lidt rå ud, med tatoveringer osv. Men da jeg mødte min rigtige drømmefyr, så han meget anderledes ud: høj, lidt topmave, de flotteste blå øjne og ekstremt charmerende, uden på nogen måde at være rå:-) kunne ikke forestille mig han skulle se anderledes ud:-)

Anmeld

19. oktober 2010

Kløver

Jbk skriver:

Jeg ved godt han nu er drømmemanden osv,...grunden til jeg spørger er fordi jeg læste et sted at langt de fleste faktisk ender op med en mand der slet ikke ser ud som det de havde drømt om.

Jeg har selv haft en ret klar idé om hvordan min drømmemand skulle se ud og nu har jeg sgu mødt en der ikke kunne være længere fra billedet, men han er nu skøn alligevel... og så var drømmeudeendet åbenbart ikke helt det jeg havde gået og bildt mig ind..

Hvad med jer...hvad drømte I om og hvad endte I med...og jeg tænker KUN på det ydre...

Knus Eva...som drømte om en meget høj mand, MED hår og UDEN taoveringer og ikke mindst uden piercinger...

Hmm både ja og nej, for har aldrig forestillet mig drømmemanden, slet ikke udseens mæssigt, har nok taget det som det kom. Jeg er ihvertfald meget lykkelig for det jeg er endt op med, hvis man kan kalde det det

Anmeld

20. oktober 2010

SussieThyssen

Jbk skriver:

Jeg ved godt han nu er drømmemanden osv,...grunden til jeg spørger er fordi jeg læste et sted at langt de fleste faktisk ender op med en mand der slet ikke ser ud som det de havde drømt om.

Jeg har selv haft en ret klar idé om hvordan min drømmemand skulle se ud og nu har jeg sgu mødt en der ikke kunne være længere fra billedet, men han er nu skøn alligevel... og så var drømmeudeendet åbenbart ikke helt det jeg havde gået og bildt mig ind..

Hvad med jer...hvad drømte I om og hvad endte I med...og jeg tænker KUN på det ydre...

Knus Eva...som drømte om en meget høj mand, MED hår og UDEN taoveringer og ikke mindst uden piercinger...

Sikke da et godt spørgsmål
og ganske morsomt at tænke over.
For mit eget vedkommende, så har jeg udpræget ændret smag fra jeg var 20 til jeg var 40 om hvordan drømmemanden ser ud...eller ja og nej. Hvad nogle ting angår har jeg stadig den samme smag og ide om drømmemanden.
Inde i mit hovede er han 2,5 m høj, med lange slanke hænder og fingre, lysende blå øjne og gyldent hår. Han er muskuløs men slank. Hvor jeg har ham fra?? Ham har jeg altid haft også da jeg var barn
Så er der reality.
Jeg er vild med høje mænd, jo højere jo bedre. Da jeg var ung, skulle de være slanke men i dag kan jeg godt lide de har lidt pondus at putte sig ind til.
Sean Connery er simpelthen den mest sexece mand i mine øjne, og jeg er vild med mænd med skæg og har altid været det.
Min egen mand er en en gigastor bamse på 1,96 m, måske lidt vel polstret på mavsen, men han er dejlig
Han har de lange slanke hænder og fingre og dejlige blå øjne, og et lækkert silkeblødt skæg, der er veltrimmet.
Så alt i alt..jo jeg har fundet min drømmemand

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.