Jbk skriver:
altså ser han ud som den mand I drømte om inden i mødte ham...?
Nej det gør/gjorde han ikke.
Jeg har altid sagt jeg ikke ville være sammen med en rødhåret mand, da jeg selv er rødhåret og ikke ville byde min børn det samme som jeg har været igennem i min barndom, med mobning pga hårfarve.
Men prøv og gæt hvilken hårfarve min Thomas har 
Heldigvis har han den pænt meget mørke røde hårfarve, så håber vores børn får hans hårfarve og ikke min. Min er mere lys i det og lidt over i gulerodsfarvet.
Derudover har jeg også altid sagt jeg ikke ville være sammen med en meget trænet fyr, da de aldrig rigtig har sagt mig noget. Selvfølgelig måtte de gerne være let trænet, men ikke som professionelle sportsfolk. Og hvad ender jeg med at finde??? En tidligere professionel ishockeyspiller 
Han så/ser skide godt ud i mine øjne. Men ligesom mig kunne han godt trænge til at smide nogle kilo. Det er jo ikke sådan når man går hen og brækker foden og ikke kan træne, men bliver ved med at spise samme mængde mad som da man kunne træne *G*
Det sidste krav jeg altid har stillet var at han skulle være i hvert fald et parår ældre end mig og jeg skulle absolut IKKE være sammen med en der er yngre end mig selv.
Hvad er Thomas??? et år yngre end mig 
Anmeld