Ligner jeres mand drømmemanden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.577 visninger
60 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Svei

altså ser han ud som den mand I drømte om inden i mødte ham...?

Jeg ved godt han nu er drømmemanden osv,...grunden til jeg spørger er fordi jeg læste et sted at langt de fleste faktisk ender op med en mand der slet ikke ser ud som det de havde drømt om.

Jeg har selv haft en ret klar idé om hvordan min drømmemand skulle se ud og nu har jeg sgu mødt en der ikke kunne være længere fra billedet, men han er nu skøn alligevel... og så var drømmeudeendet åbenbart ikke helt det jeg havde gået og bildt mig ind..

Hvad med jer...hvad drømte I om og hvad endte I med...og jeg tænker KUN på det ydre...

Knus Eva...som drømte om en meget høj mand, MED hår og UDEN taoveringer og ikke mindst uden piercinger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Valle81

Jbk skriver:

altså ser han ud som den mand I drømte om inden i mødte ham...?

Jeg ved godt han nu er drømmemanden osv,...grunden til jeg spørger er fordi jeg læste et sted at langt de fleste faktisk ender op med en mand der slet ikke ser ud som det de havde drømt om.

Jeg har selv haft en ret klar idé om hvordan min drømmemand skulle se ud og nu har jeg sgu mødt en der ikke kunne være længere fra billedet, men han er nu skøn alligevel... og så var drømmeudeendet åbenbart ikke helt det jeg havde gået og bildt mig ind..

Hvad med jer...hvad drømte I om og hvad endte I med...og jeg tænker KUN på det ydre...

Knus Eva...som drømte om en høj mand, MED hår og UDEN taoveringer...

Nej nej nej nej:0) Men det kan jo også være det samme:0)

Jeg har altid haft noget for jakkesæt manden, men det fandt jeg ikke.

Fandt nærmest det modsatte, men har fet ham formet sådan stil mæssigt lidt hen af vejen.

Dernæst hedder han Kenny og jeg har den største navneforbi og synes det er et skrækkeligt navn - så her hedder han bare skat:0) ha ha

Nej på ingen måde lignede han den jeg troede jeg drømte om, men han er lgie alt det jeg drømte om og synes han er det smukkeste jeg har set:0)

Anmeld

19. oktober 2010

Sujan

Nej.... Han ligner overhovedet ikke drømmemanden...

Jeg har nok altid drømt om en mørkhåret mand, men masser af charme og sådan lidt coolhed over dig...

Vil sige jeg har datet drømmemanden og det endte rigtig skidt:-(

Men ham jeg har nu er mega dejlig, men han er høj, lidt kvabset, leverpostej hår og et rodehoved:-) Men jeg elsker ham højere end noget andet alligevel... Men ikke lige den mand jeg drømte om.... og er sikker på jeg heller ikke lige er hans drømmekvinde:-)

Anmeld

19. oktober 2010

hc=k

Min kæreste er bestemt ikke drømmemanden når alt kommer til alt, men jeg elsker ham jo alligevel det medste af tiden.

Jeg drømte/drømmer om en mand som er høj, muskuløs. med tatooveringer, pircinger og som virkelig kan få mig til at dåne.
Min kæreste er lille, har taget 10 kg for meget på, har ingen pircinger eller tattooveringer og ja jeg dåner ikke over ham mere.

Anmeld

19. oktober 2010

L.J.L

Ja min mand ligner så absolut ham jeg har drømt om hele livet!

Mørkt hår, brune øjne, trashy afslappet stil, en rigtig rockstar!

Anmeld

19. oktober 2010

twinboys

Smiler jeg har altid haft en uhhhh iihhh altså ja i ved jo nok mænd i uniform...

Høj mand og gerne være let til smil... brune øjne og fedt garn...

Ja idag er jeg gift med en høj mand let til smil dog ikke med brune øjne og ej heller et fedt garn, men ægte krøller og det bedste af alt .....Fin uniformen og så en ægte brandmand med brandtøj, brandstøvler, hjelm og et såååååååååå godt et strålerør... smiler som kunne give mig to dejlige drenge...thi hi

Majbritt

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

Valle81 skriver:

Nej nej nej nej:0) Men det kan jo også være det samme:0)

Jeg har altid haft noget for jakkesæt manden, men det fandt jeg ikke.

Fandt nærmest det modsatte, men har fet ham formet sådan stil mæssigt lidt hen af vejen.

Dernæst hedder han Kenny og jeg har den største navneforbi og synes det er et skrækkeligt navn - så her hedder han bare skat:0) ha ha

Nej på ingen måde lignede han den jeg troede jeg drømte om, men han er lgie alt det jeg drømte om og synes han er det smukkeste jeg har set:0)

Ha ha ha....hvor godt..jeg har det på samme måde med navne og ham jeg har mødt har et navn der er grimmere eller i hvert fald lige så grimt og kikset som Kenny og det havde ham jeg kendte før også...måske de der tabernavne bare tiltrækkes mig...

Anmeld

19. oktober 2010

Magsen

uuh nice debat :b ..

jeg vil sige at jeg kom så tæt på jeg overhovedet kunne !!

har altid tænkt høj, mørkhåret, lidt brun i huden, lækker krop med ikke for mange muskler men heller ikke tynd, grønne øjne, lidt poppet og så kan jeg også godt lide tatooveringer og piercing i brystvorte.. han havde alt, undtagen piercingen men den har han nu hihih

hilsen en meget tilfreds Maggie

Anmeld

19. oktober 2010

Dinna88

Jeg er endt med en ret kedelig en i forhold til hvad jeg forestillede mig Vi er også modsætninger hvad angår udseendet. Han er ret "kedelig" - alm. hår, almindelig tøjsstil (ikke kedelig, men intet ekstreordinært.) Det er slet ikke som jeg havde forestillet mig, især ikke når man tænker på at jeg har piercinger, tatovering og rødt hår Men det gør nu ingenting overhovedet.

Anmeld

19. oktober 2010

Christina.78

Ha fed tråd..

Min kæreste er mit et og alt( samt mit barn og englebarn) - jeg elsker ham mere end alt andet på jorden udover mit englebarn og min datter..Kan ikke sige med sikkkerhed om han lignede drømmefyren fra dengang, men det er hans personlighed, charme og hans væsen jeg elsker..kunne ikke få en bedre mand  og jo måske lidt..han er højere end mig, brun på den lækre måde og ikke skaldet (men har dog ikke så meget hår som i hans unge dage)

han har fulgt mig i tykt og tyndt, så I love you honey (altså Michael min kæreste) forhåbentlig mand og ægtefælle engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.