Ligner jeres mand drømmemanden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

FrkC

Min er faktisk min drømmemand Og det er helt uden pis.. Da jeg var yngre (helt ned til 14 år tror jeg) sukkede jeg når jeg kom om ved ham, har altid syntes han var en steg uden lige, virkelig flot !! Så da det pludselig blev os to var jeg helt rundt på gulvet :p Og helt ærligt, her 4 år efter kan jeg stadig sidde og tænke "hold da k***, det er virkelig ham !!! Waaaaauw"  

Camilla, som helt ærligt har fundet sammen med drømmemanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Svei

Christina.78 skriver:

Ha fed tråd..

Min kæreste er mit et og alt( samt mit barn og englebarn) - jeg elsker ham mere end alt andet på jorden udover mit englebarn og min datter..Kan ikke sige med sikkkerhed om han lignede drømmefyren fra dengang, men det er hans personlighed, charme og hans væsen jeg elsker..kunne ikke få en bedre mand

han har fulgt mig i tykt og tyndt, så I love you honey (altså Michael min kæreste) forhåbentlig mand og ægtefælle engang

Nu var det kun på det ydre.-.....jeg går ud fra at alle herinde er samme med den mand de er fordi han erd rømmemanden...og ikke for et udseende..

Anmeld

19. oktober 2010

TbCp

Da jeg var yngre drømte jeg om en høj mand, med langt, krøllet, mørkt hår og med brune øjne...

Ham fandt jeg så da jeg var ca. 20 og han var bare ikke en særllig rar mand da det kom til stykket

Efter det har jeg ikke som sådan haft en "drømmemand"... altså jeg var sikker på at han ikke skulle være en tynd og splejset popdreng, men være sådan en mand dar kunne løfte mig op når alt tyngede mig ned.... med stærke arme og meget gerne med hår på brystet...

Da jeg mødte min mand faldt jeg ikke for ham med det samme, men det blev ligesom bygget op indeni mig... og jeg kan se nu at han faktisk er min drømmemand... han er ikke en lille splejset popdreng, han har stærke arme som kan knuge mig OG masser af hår på brystet

Anmeld

19. oktober 2010

L.J.L

TbCp skriver:

Da jeg var yngre drømte jeg om en høj mand, med langt, krøllet, mørkt hår og med brune øjne...

Ham fandt jeg så da jeg var ca. 20 og han var bare ikke en særllig rar mand da det kom til stykket

Efter det har jeg ikke som sådan haft en "drømmemand"... altså jeg var sikker på at han ikke skulle være en tynd og splejset popdreng, men være sådan en mand dar kunne løfte mig op når alt tyngede mig ned.... med stærke arme og meget gerne med hår på brystet...

Da jeg mødte min mand faldt jeg ikke for ham med det samme, men det blev ligesom bygget op indeni mig... og jeg kan se nu at han faktisk er min drømmemand... han er ikke en lille splejset popdreng, han har stærke arme som kan knuge mig OG masser af hår på brystet

Mænd med hår på brystet = RIGTIGE mænd

Anmeld

19. oktober 2010

Christina.78

Jbk skriver:

Nu var det kun på det ydre.-.....jeg går ud fra at alle herinde er samme med den mand de er fordi han erd rømmemanden...og ikke for et udseende..

Så jeg lige du spurgte efter og redigerede mit indlæg..mht til det ydre

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

linselouise skriver:

Hvad så med dem med hår på ryggen...

Anmeld

19. oktober 2010

Low

Faren til mig barn ligner min drømme mand men vi er desværre ikke sammen mere

Anmeld

19. oktober 2010

TbCp

linselouise skriver:

Det er nemlig det de er

Anmeld

19. oktober 2010

TbCp

Jbk skriver:

Anmeld

19. oktober 2010

L.J.L

Jbk skriver:

Lige godt, min mand har det hele, og jeg elsker ham og synes stadig han er lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.