Ligner jeres mand drømmemanden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Lillefe

Jeg må blankt erkende at jeg ikke har haft en drømme mand på det ydre andet end jeg ikke gad have sådan en overpumpet en... da jeg var meget ung kunne jeg godt lide blå øjne og lyst hår et par år efter kunne jeg bedst lide brune øjne og mørkt hår.. og det er jo faktisk det min kæreste hår... Jeg har dog altid haft en klar ide om at min mand skulle vide nogle bestemte ting og have en bestemt viden (da jeg ikke gad og være den alt for kloge), og det har jeg også fået... så mun ikke at han er min drømme mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Margorie

Nu fandt jeg jo min kæreste da jeg var bare 17 år, hvor jeg ellers var stor fan af at score brian typen med bil og smarte bemærkninger der drak tit og gik meget op i deres pik Hehe. Og så møder jeg en overhovedet ikke smart nørdtype af 1 grad og faldt pladask for ham. Han havde ingen bil, intet smart tøj eller perverse beretninger om hvor påvirket han var sidste weekend. Han var bare sød og ligetil og så forgudede han mig og var ikke bange for at indrømme det <3 Nu har vi været sammen i 4 år, og jeg har da fået lov at rette lidt på hans tøj og hår- men jeg tror altid hans nørd stil vil skinne igennem Men jeg elsker ham <3 Så er det ligemeget han ikke ligner enhver anden idiot jeg har datet

Anmeld

19. oktober 2010

Bayze

Valle81 skriver:

Nej nej nej nej:0) Men det kan jo også være det samme:0)

Jeg har altid haft noget for jakkesæt manden, men det fandt jeg ikke.

Fandt nærmest det modsatte, men har fet ham formet sådan stil mæssigt lidt hen af vejen.

Dernæst hedder han Kenny og jeg har den største navneforbi og synes det er et skrækkeligt navn - så her hedder han bare skat:0) ha ha

Nej på ingen måde lignede han den jeg troede jeg drømte om, men han er lgie alt det jeg drømte om og synes han er det smukkeste jeg har set:0)

Ha ha - min mand, Rasmus´ venner kalder ham slet og ret "skat" fordi jeg altid gør det og det synes de åbenbart er lidt corny

Anmeld

19. oktober 2010

FrkT

Hehe det er faktisk svært for mig at svare på. For mit billede af drømmemanden har ændret sig meget fra mine tidligere ungdomsdage og frem. Men vil nok sige nej, det gør han ikke. Ikke i forhold til det billede af drømmefyren jeg havde længst tid.

Jeg drømte i MANGE år om en mørkhåret (mørkebrunt eller mellembrunt IKKE sorthåret) mand med brune øjne. Ingen piercinger og tatoveringer. Ok høj, men ikke 2 meter høj - nok ca. 185 eller deromkring. Har altid ville have en mand med godt med hår på hovedet (dog ikke decideret langhåret) - kan SLET ikke have skallede fyre eller fyre med meget kort hår.

Fik en mand med ca. den rigtige højde (Jens er 184), men han er lyshåret og har grønne øjne med en smule blåt i. Han har HELDIGVIS ingen piercinger eller tatoveringer. Hårlængden er helt perfekt.

Anmeld

19. oktober 2010

Mellepige

Valle81 skriver:

Nej nej nej nej:0) Men det kan jo også være det samme:0)

Jeg har altid haft noget for jakkesæt manden, men det fandt jeg ikke.

Fandt nærmest det modsatte, men har fet ham formet sådan stil mæssigt lidt hen af vejen.

Dernæst hedder han Kenny og jeg har den største navneforbi og synes det er et skrækkeligt navn - så her hedder han bare skat:0) ha ha

Nej på ingen måde lignede han den jeg troede jeg drømte om, men han er lgie alt det jeg drømte om og synes han er det smukkeste jeg har set:0)

Det er lidt sjovt :-) Jeg har også noget for mænd i jakkesæt.. Men det fandt jeg ikke!

Fandt istedter for også min kæreste som også hedder Kenni (næsten det samme) - som jeg aldrig har set i et jakkesæt - men syns nu han er røv lækker alligevel. Mørkt hår, helt mørke brune øjne og en utrolig flot krop.. Mhh

Anmeld

19. oktober 2010

Lady Marion <3

Lad os vende den og spørge os selv ...... mon vi ligner vores mænds drømme-kvinder ????  

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

Muffi . skriver:

Lad os vende den og spørge os selv ...... mon vi ligner vores mænds drømme-kvinder ????  

Jeg gør sgu da... det ved jeg at jeg gør, i hvert fald udenpå, men er nok en smule for mærkelig indeni..

Anmeld

19. oktober 2010

FrkT

Muffi . skriver:

Dét tvivler jeg meget på at jeg gør..... så det vælger jeg ikke at tænke for meget på, hehe. Jeg ved han elsker mig.

Ved dog at hans drømmekvinde er lyshåret og har blå øjne - og begge dele har jeg. Meeeen figuren tvivler jeg i hvert fald på 

Anmeld

19. oktober 2010

Isabella_mor

ja 100 %

Anmeld

19. oktober 2010

Lady Marion <3

Jbk skriver:

Jeg gør sgu da... det ved jeg at jeg gør, i hvert fald udenpå, men er nok en smule for mærkelig indeni..

He he det jo ikke godt !!!!

Det skulle jo være det indre der tæller   Tror ikke jeg ligner min mands drømme kvinde men det betyder jo ikke han ikke er tilfreds    Min drømme mand er nok lidt Jason Watt agtig he he ,, Har jeg ikke fået ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.