Jbk skriver:
Ja, det er møgtræls.....hader at få komplimenter på det ydre, men kommer der noget med det indre så smelter jeg...fatter ikke den der overfokusering på det ydre...og jeg må indrømme at jeg ikke selv er kræsen, det handler for mig om charme og personlighed og så skal han helst passe på sin krop ligesom jeg gør med min krop. Men det er nok fordi jegs elv går op i at være sund og fit...
Jeg tror altid man gerne vil have det man får mindst af.... altså du får måske en del komplimenter på dit ydre, hvis jeg har forstået rigtigt, men ikke nær så mange på dit indre. Derfor bliver du gladest når du får komplimenter på dit indre.
Jeg får klart flest komplimenter på mit indre, så jeg bliver gladest når jeg får komplimenter på mit ydre - som jeg dog også gør (Jens siger han er sammen med jordens smukkeste kvinde, og selvom jeg godt ved det ikke er helt sandt, så smelter jeg når han siger det alligevel
). Og jeg ved godt at det da klart at vigtigst at folk holder af dit indre, men vil nu også gerne have at de kan lide mit ydre også.
Anmeld