Ligner jeres mand drømmemanden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Svei

Muffi . skriver:

He he det jo ikke godt !!!!

Det skulle jo være det indre der tæller   Tror ikke jeg ligner min mands drømme kvinde men det betyder jo ikke han ikke er tilfreds    Min drømme mand er nok lidt Jason Watt agtig he he ,, Har jeg ikke fået ..

Mon ikke han også gider den indre skøre Eva-.....jeg ved bare mange mænd forventer noget andet end det jeg er indeni....

Det betyder jo heller ikke noget det ydre, kun i starten, faktisk synes jeg det er træls at mange mænd går så meget op i kroppen frem for sjælen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

FrkT

Mon ikke han også gider den indre skøre Eva-.....jeg ved bare mange mænd forventer noget andet end det jeg er indeni....

Det betyder jo heller ikke noget det ydre, kun i starten, faktisk synes jeg det er træls at mange mænd går så meget op i kroppen frem for sjælen...

Dét er jeg meget enig med dig i! Men tror nu også der er rigtigt mange kvinder som gør det....

Men jeg har da langt mere at byde på indeni end jeg har udenpå..

Så er jeg heldig at jeg har fundet en der elsker mig, trods mine ydre mangler og indre tosserier 

Anmeld

19. oktober 2010

Lady Marion <3

Jbk skriver:

Det er jo desværre førstehåndsindtrykket der tæller , også for mig   Så udseende betyder jo meget ..  Men efter 4 år med min kæreste ligner hverken ham eller jeg jo os selv (altså som vi så ud da vi mødtes) men kærligheden forsvinder jo ikke af den grund ...  Ved det første møde/blik er det indpakningen der tæller ,,, derefter det indre

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

FrkT skriver:

Dét er jeg meget enig med dig i! Men tror nu også der er rigtigt mange kvinder som gør det....

Men jeg har da langt mere at byde på indeni end jeg har udenpå 

Så er jeg heldig at jeg har fundet en der elsker mig, trods mine ydre mangler og indre tosserier 

Ja, det er møgtræls.....hader at få komplimenter på det ydre, men kommer der noget med det indre så smelter jeg...fatter ikke den der overfokusering på det ydre...og jeg må indrømme at jeg ikke selv er kræsen, det handler for mig om charme og personlighed og så skal han helst passe på sin krop ligesom jeg gør med min krop. Men det er nok fordi jegs elv går op i at være sund og fit...

Anmeld

19. oktober 2010

Belinda83

Jeg må ærlig indrømme at jeg er sammen med min drømmemand, det eneste der faktisk er forskel på er at min mand har nogle flere kg på sig end min "drømmemand". Det er ikke sådan at han er fed men jeg vil på ingen måde undvære "hans mave", der er ikke noget bedrer end når jeg ligger op af hans mave, føler mig så dejlig tryg

I det lange første stykke tid hvor vi var sammen, brugte jeg faktisk meget tid på at gå at tænke på hvad han ville sammen med mig og hvad det lige var at jeg havde gjort siden at jeg var sammen med ham - for han var virkelig min drømmemand  

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

Muffi . skriver:

Det er jo desværre førstehåndsindtrykket der tæller , også for mig   Så udseende betyder jo meget ..  Men efter 4 år med min kæreste ligner hverken ham eller jeg jo os selv (altså som vi så ud da vi mødtes) men kærligheden forsvinder jo ikke af den grund ...  Ved det første møde/blik er det indpakningen der tæller ,,, derefter det indre

Men hvorfor ligner I ikke jer selv?

selvom det er det indre der tæller så kunne jeg feks ikke gå i seng med en mand jeg ikke tændte på og der tæller det ydre jo...dermed ikke sagt det er en bestemt type eller bestemte mål.

Jeg kunne ikek tænde på en tyk mand, men det er nok fordi jeg selv har været stor og jeg synes det er så frastødende som noget...

Anmeld

19. oktober 2010

Lady Marion <3

Jbk skriver:

selvom det er det indre der tæller så kunne jeg feks ikke gå i seng med en mand jeg ikke tændte på og der tæller det ydre jo...dermed ikke sagt det er en bestemt type eller bestemte mål.

Jeg kunne ikek tænde på en tyk mand, men det er nok fordi jeg selv har været stor og jeg synes det er så frastødende som noget...

Vi ser en smule ældre ud ,,,  Henrik træner ikke mere og jeg har en fødsel mere bag mig   Vi er da stadig et par pæne mennesker   Ikke overvægtige eller noget , ser bare ikke ud som vi gjorde for 4-5 år siden ,, men det er vel et eller andet sted fair nok

Anmeld

19. oktober 2010

FrkT

Jbk skriver:

Ja, det er møgtræls.....hader at få komplimenter på det ydre, men kommer der noget med det indre så smelter jeg...fatter ikke den der overfokusering på det ydre...og jeg må indrømme at jeg ikke selv er kræsen, det handler for mig om charme og personlighed og så skal han helst passe på sin krop ligesom jeg gør med min krop. Men det er nok fordi jegs elv går op i at være sund og fit...

Jeg tror altid man gerne vil have det man får mindst af.... altså du får måske en del komplimenter på dit ydre, hvis jeg har forstået rigtigt, men ikke nær så mange på dit indre. Derfor bliver du gladest når du får komplimenter på dit indre.

Jeg får klart flest komplimenter på mit indre, så jeg bliver gladest når jeg får komplimenter på mit ydre - som jeg dog også gør (Jens siger han er sammen med jordens smukkeste kvinde, og selvom jeg godt ved det ikke er helt sandt, så smelter jeg når han siger det alligevel ). Og jeg ved godt at det da klart at vigtigst at folk holder af dit indre, men vil nu også gerne have at de kan lide mit ydre også.

Anmeld

19. oktober 2010

Lady Marion <3

Jbk skriver:

Jeg ville heller ikke kunne tænde på en tyk mand , men det er vel bare fordi jeg ikke er til tykke mænd

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

Muffi . skriver:

Vi ser en smule ældre ud ,,,  Henrik træner ikke mere og jeg har en fødsel mere bag mig   Vi er da stadig et par pæne mennesker   Ikke overvægtige eller noget , ser bare ikke ud som vi gjorde for 4-5 år siden ,, men det er vel et eller andet sted fair nok

Ok...nej, man ældes da, men man kan jo selv vælge om man ønsker at holde kroppen i form, men lyder da også til at I gør det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.