Går og er så trist :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

mulle7430

hej

Først skal du have en STOR krammer herfra :-)

kender det der alt for godt det lyder som min eks jeg har 2 børn med :-( det bedste der skete for mig var at jeg gik fra ham efter 8 år ( der var så godt nok vold i forholdet ) :-( men det er det bedste jeg nogensinde har gjort selvom jeg elskede ham...utrolig nok....har en kærste nu vi har været sammen i 13 år og fået 4 piger mere :-) kan ikke finde bedre mand end ham :-)

dig og lille pigen fortjerner bedre og VED hvor svært det er når man elsker manden :-(

held og lykke :-)

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Orkide86

mor-til-vanessa skriver:

sådan kunne min eks også gøre. 

han kunne bla sige "ihh hvor ser du godt ud men du ville se endnu bedre ud hvis du trænene ect" så det var bare en lidt ande måde at nedgøre på.

men selvfølgelig elsker du ham... måske

jeg synes du skal gøre op med dig selv om det er sådan du vil leve, og om du vil finde dig i det.

hvis han intet hjælper med noget, kan du jo ligeså godt være uden ham. så ville det faktisk være lettere at være uden ham, så tro det eller ej, du ville må meget mere energi fordi du ikke skal gå og tænke på en idiot han er.

men det er lettere sagt en gjort. ved det selv.

kan ikke sige hvad du skal gøre, men du kan få de to her som jeg selv brugte/bruger.

1 : man skal ikke investere mere i et forhold, end man har råd til at tabe

2 : elsker du ham eller elsker du tanken om det som det kan blive???

især den sidste, tror jeg tit vi er, så tit at det er det der holde os med vores mænd, fordi man jo inderst inde håber på at det kan blive alt det som det ikke er pt.

til det med dine veninder, så vil jeg bare sige at græsset ikke altid er grønnere på den anden side, der kan jo være ting hun ikke fortæller.

men sender dig en masse tanker og knus for ved at det ikke er rart at stå i

Tak for det..

Anmeld

19. oktober 2010

SussieThyssen

prettybutterfly skriver:

Hold kæft hvor er det godt skrevet!!!! Ku ikke være mere enig!!!!

Please lyt til de kloge ord!!!!

Mange tak for de søde ord..har selv været der, da jeg var helt ung, så jeg ved godt hvad det vil sige at få frataget sit selvværd og identitet.

Anmeld

19. oktober 2010

LouiseNielsen

SussieThyssen skriver:

Mange tak for de søde ord..har selv været der, da jeg var helt ung, så jeg ved godt hvad det vil sige at få frataget sit selvværd og identitet.

Hej med dig....

Nu har jeg læst dit indlæg, og tråden igennem et par gange og for hver gang jeg læser den gør det mere og mere ondt på mig.... For du er virkelig ulykkelig!!!

Jeg har selv levet i sådan et forhold... Dog var her også fysisk vold indblandet! Og skal jeg være helt ærlig.... Jeg vil hundrede gange hellere kastes hen af gulvet efter en knytnæve i hovedet, end jeg vil køres på psygisk! Den fysiske vold kommer man over, det gør kun ondt et øjeblik... Det andet vil hænge i en meget meget længe! For mig endte det med jeg forsøgte at begå selvmord fordi han fik mig kørt helt derud.... Idag er det 6 år siden jeg kom fra ham, og jeg er stadig MEGET medtaget af det, trods jeg nu er gift og har 2 børn. Jeg tror stadig ikke på mig selv, jeg stoler ikke på min mand (selvom jeg ved jeg kan) og jeg har rigtig svært ved at lukke folk helt ind i hjertet....

Inden det ender sådan med dig, syntes jeg du skal sige stop.... Selvom det er helvedes svært, jeg ved det... Men du og din datter fortjener at du er lykkelig, og det bliver du først den dag du kommer væk fra din kæreste......

Du må hjertens gerne skrive til mig privat, og jeg vil give dig lige alt den støtte du har brug for.... Du har sikkert en masse der vil støtte dig ingen tvivl om det. Men man får aldrig for meget af den slags!

Kram

Anmeld

19. oktober 2010

LouiseNielsen

Hov, ved ik lige hvorfor den citere det andet indlæg....

Anmeld

19. oktober 2010

Bysser03

Mirjam123 skriver:

Hej alle i skønne mennesker..

Ved godt at folk synes jeg skal gå fra thomas men har lige brug for at få nogen ting ud.

Går og har det så mærkeligt..
Er ikke i tvivl o at han elsker mig men, hvorfor er han så som han er..
Føler altid han er efter mig og at han nedgøre mig og han stort set synes alt hva jeg siger og gør er noget mærkeligt noget. Han mener jeg har det så nemt og at jeg ikke skal brokke mig..
HAn er bare altid efter mig, så har jeg ikke gjort ordenlig rent eller lige en dag jeg ikke har fået ryttet op så er det osse galt, så er der mig vægt den kommentere en eller hentyder til hver dag at jeg er tyk og kommentere næsten alt jeg putter i munden.. og så mine bryster dem kommentere han osse de hænger, og det gør han grin med og det gør mig ked af det men det forstår han bare ikke selv om jeg siger det igen og igen til ham at det ahn siger gør ondt, men det er som om det går ind og går ud igen..

Ud over det så er det mig der skal ordne alt, jeg ordner alt hva Natasja angår, han skifter hende aldrig, giver hende aldrig bad eller gir hende mad. det er mig der gør rent og alt sådan noget. han mener han har det så hårdt fordi han går å arbejde, men det gør jeg jo osse nu. og her til den 1 november skal jeg starte uddannelse, det er jeg sku spændt på hvordan forholdet så kommer til at gå.

Han har heller aldrig passet hende mere end et par timer af gangen. og han kan ikke forstå at jeg nogen gange har brug for komme afsted uden hende, nej nej han tænker kun på sug selv.

Og så er han i det hele taget umulig at snakke med..

Undskyld det blev så langt. Havde bare brug for at få det ud.
Knus Mirjam

Åhh søde.. Bliver sgu også ked af det når du skriver alt det her.. Selvom jeg godt ved hvordan du har det, og at du har haft det sådan her rigtig længe.. Har kun læst nogen af dem der har skrevet til dig.. Men kan se at der er bred enighed om at du seriøst er nød til at overveje, hvorfor du er sammen med thomas.. For han gør jo netop INGENTING for dig.. Og du fortjener bare så meget bedre.. I det her tilfælde er du nød til at tænke på dig selv.. natasja ser ikke thomas ret meget i forvejen, så er 100 % sikker på at hun ikke vil lægge mærke til at i evt flytter.. Har også sagt at mig og jesper gerne vil hjælpe dig så meget vi overhovdet kan.. Men det skal jo være dig der tager beslutningen.. Er sikker på at din far, vil støtte og hjælpe dig og Natasja.. Husk at i har rigtig mange mennesker der elsker jer.. Og som især elsker dig for den DU er Mirjam..

Er så glad for at vi er blevet så gode veninder. Det er træls at vi ikke kan ses så meget. Men er så glad for at vi dagligt kan skrive sammen..

knus

Anmeld

19. oktober 2010

SussieThyssen

Jeg vil da anbefale, at alle I piger/kvinder, der lever sammen med mænd af denne type, der nedgør og domminerer eller som har levet sammen med en sådan, at læse disse 2 bøger:

Den ene hedder "Helbred dit liv" af Louise Hay
og
Den anden hedder "Kvinder, der elsker for meget" (kan ikke lige huske forfatteren)

Anmeld

20. oktober 2010

Orkide86

Bysser03 skriver:

Åhh søde.. Bliver sgu også ked af det når du skriver alt det her.. Selvom jeg godt ved hvordan du har det, og at du har haft det sådan her rigtig længe.. Har kun læst nogen af dem der har skrevet til dig.. Men kan se at der er bred enighed om at du seriøst er nød til at overveje, hvorfor du er sammen med thomas.. For han gør jo netop INGENTING for dig.. Og du fortjener bare så meget bedre.. I det her tilfælde er du nød til at tænke på dig selv.. natasja ser ikke thomas ret meget i forvejen, så er 100 % sikker på at hun ikke vil lægge mærke til at i evt flytter.. Har også sagt at mig og jesper gerne vil hjælpe dig så meget vi overhovdet kan.. Men det skal jo være dig der tager beslutningen.. Er sikker på at din far, vil støtte og hjælpe dig og Natasja.. Husk at i har rigtig mange mennesker der elsker jer.. Og som især elsker dig for den DU er Mirjam..

Er så glad for at vi er blevet så gode veninder. Det er træls at vi ikke kan ses så meget. Men er så glad for at vi dagligt kan skrive sammen..

knus

Tak for svaret søde..

Anmeld

20. oktober 2010

Orkide86

LouiseNielsen skriver:

Hej med dig....

Nu har jeg læst dit indlæg, og tråden igennem et par gange og for hver gang jeg læser den gør det mere og mere ondt på mig.... For du er virkelig ulykkelig!!!

Jeg har selv levet i sådan et forhold... Dog var her også fysisk vold indblandet! Og skal jeg være helt ærlig.... Jeg vil hundrede gange hellere kastes hen af gulvet efter en knytnæve i hovedet, end jeg vil køres på psygisk! Den fysiske vold kommer man over, det gør kun ondt et øjeblik... Det andet vil hænge i en meget meget længe! For mig endte det med jeg forsøgte at begå selvmord fordi han fik mig kørt helt derud.... Idag er det 6 år siden jeg kom fra ham, og jeg er stadig MEGET medtaget af det, trods jeg nu er gift og har 2 børn. Jeg tror stadig ikke på mig selv, jeg stoler ikke på min mand (selvom jeg ved jeg kan) og jeg har rigtig svært ved at lukke folk helt ind i hjertet....

Inden det ender sådan med dig, syntes jeg du skal sige stop.... Selvom det er helvedes svært, jeg ved det... Men du og din datter fortjener at du er lykkelig, og det bliver du først den dag du kommer væk fra din kæreste......

Du må hjertens gerne skrive til mig privat, og jeg vil give dig lige alt den støtte du har brug for.... Du har sikkert en masse der vil støtte dig ingen tvivl om det. Men man får aldrig for meget af den slags!

Kram

1000 tak for dit brev.. jeg ved godt det ville være best og smutte og det tror jeg osse jeg gør en dag inden længe, det er bare så svært at ta det skridt..

Anmeld

20. oktober 2010

lisbethita

Mirjam123 skriver:

Jeg ville aldrig få ham med i terapi, han kan ikke se vi har et problem han synes bare jeg er sur hele tiden.. Nej det er nemlig ikke bare til at gå fra ham, selv om jeg tit bare har lyst til pakke mine og Natasjas ting og smutte.

Altså...det er da klart man bliver lidt sur, hvis du skal gøre alting og han nedgør dig, som du skriver. Så går man da i hvert fald næppe rundt og skinner som en sol, vel?? 

Jeg kan godt forstå...hvis du fremstår sur. Det er sgu også hårdt nogle gange, selvom det også er fantastisk. Forstår slet ikke, at han ikke deltager i arbejdet med hende og jeg forstår slet ikke, at du accepterer det. Jeg var blevet tosset, hvis min kæreste overlod alt til mig. Så er det trods alt bedre at leve selv. Det er så let for mig at sige, som ikke kender jeres historie, søde! Men det er sagt i bedste mening...at du har fortjent bedre end det!! Må hellere læse videre i denne tråd...

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.