FrkT skriver:
Ja jeg er om vinteren, efteråret og foråret en frygtelig frossenpind (underligt nok, da jeg har masser af "isolering" at gøre godt med). Men det har jeg altid været. Og det er så slemt at det er helt til grin.
Når jeg går indenfor råfryser jeg simpelthen sådan, og selvfølgelig også udenfor.
Og om natten er det virkelig slemt. Der ligger jeg som regel i natkjole pakket ned i jogginbukser og så et par (eller 3) langærmede trøjer udenpå, 1 par bomuldsokker, 1 par strikkesokker og til sidst 1 par uldsokker - altsammen trukket udover buksekanten, 1 tykt tørklæde om halsen, nogle gange vanter og nogle gange en hue. Og så ligger jeg med to vinterdyner på samt et tykt tæppe. Altså jeg ligner jo en rummand med alt det, og du skal næsten bruge en stige for at kravle henover mig i sengen.... det er helt til grin. 
Men også om dagen fryser jeg, rigtigt meget synes jeg. Og jeg hader det.
Det er ikke fordi vi har det koldere i huset end mange andre steder, men stod det til mig skulle vi have 26 grader her, hvilket jeg godt ved bestemt ikke er sundt.
Er der nogle der har nogle gode råd til hvordan man kan komme til at fryse lidt mindre? Noget bestemt man kan spise, som hjælper på det måske?
Kan ikke gå med uldundertøj, da jeg får udslæt af det og det klør af h til....
jeg har været i nøjagtig samme sted som dig....
men det er gået væk med alderen hehe.
Mit er faktisk næsten væk efter jeg har fået mit stofskifte reguleret.