At afhjælpe frysning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

FrkT

Ni-ko-li-ne skriver:

Mit er så ikke slemt om natten (som regel)... Men i løbet af dagen, hvis jeg skal ud eller skal skylle noget under den kolde hane... Nøj så fryser jeg resten af dagen

Også mig... men fryser nok værst om natten. Men bestemt også om dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
FrkT skriver:

Nej det har jeg desværre ikke. Men må hellere få fat i et nyt varmetæppe og håbe på jeg er mere heldig med det 

jaaaaaaaaaaaaa !!! krydser fingre for at du får et bedre

Anmeld

17. oktober 2010

FrkT

Zafir skriver:

jaaaaaaaaaaaaa !!! krydser fingre for at du får et bedre

Også mig....

Anmeld

17. oktober 2010

sandratobias

Ej puha da... Sveder ved bar at læse det... Du måtte meget gerne få noget af min kropstemperatur...

Vi sover med åbent vindue, og uden noget tøj overhovedet... Og sveder indimellem på trods af det åbne vindue, men om dagen fryser jeg for det meste, så har en fast dyne i stuen...

Anmeld

17. oktober 2010

Maja88

FrkT skriver:

Ja jeg er om vinteren, efteråret og foråret en frygtelig frossenpind (underligt nok, da jeg har masser af "isolering" at gøre godt med). Men det har jeg altid været. Og det er så slemt at det er helt til grin.

Når jeg går indenfor råfryser jeg simpelthen sådan, og selvfølgelig også udenfor.

Og om natten er det virkelig slemt. Der ligger jeg som regel i natkjole pakket ned i jogginbukser og så et par (eller 3) langærmede trøjer udenpå, 1 par bomuldsokker, 1 par strikkesokker og til sidst 1 par uldsokker - altsammen trukket udover buksekanten, 1 tykt tørklæde om halsen, nogle gange vanter og nogle gange en hue. Og så ligger jeg med to vinterdyner på samt et tykt tæppe. Altså jeg ligner jo en rummand med alt det, og du skal næsten bruge en stige for at kravle henover mig i sengen.... det er helt til grin. 

Men også om dagen fryser jeg, rigtigt meget synes jeg. Og jeg hader det.

Det er ikke fordi vi har det koldere i huset end mange andre steder, men stod det til mig skulle vi have 26 grader her, hvilket jeg godt ved bestemt ikke er sundt.

Er der nogle der har nogle gode råd til hvordan man kan komme til at fryse lidt mindre? Noget bestemt man kan spise, som hjælper på det måske?

Kan ikke gå med uldundertøj, da jeg får udslæt af det og det klør af h til....

jeg har været i nøjagtig samme sted som dig....

men det er gået væk med alderen hehe.

Har du fået tjekket dit stofskifte og blodsukker og procenter osv???

Mit er faktisk næsten væk efter jeg har fået mit stofskifte reguleret.

Anmeld

18. oktober 2010

Bavianis

Min gamle farmor sover altid med et hjemmelavet armbånd lavet af uldgarn. Det er bare snoet 3 gange rundt om håndledet (løst selvfølgelig), og så bundet knude, ligesom et armbånd. Hun siger det virker!

Ellers ville jeg nok også få tjekket din blodprocent (hæmoglobin niveau). Jeg led af jernmangel - og frøs konstant på trods af at jeg var gravid...

Anmeld

18. oktober 2010

Steph_Laurits

FrkT skriver:

Hehe ja, DET kunne være et kønt syn..... tror dog jeg gemmer det for mig selv og manden, for det er ikke super smart.

Jamen jeg kan tilføje at når jeg ligger sådan der, så ligger Jens i en undertrøje og intet andet og med et tynd vattæppe, som han sover med året rundt. Og han kan sige han sveder og jeg kan sige jeg fryser.... så vi ville bestemt ønske at vi kunne bytte lidt varme/kulde.

Det lyder ikke super sjovt ihvert fald
Håber du får nogle fif af nogle herine

Anmeld

18. oktober 2010

Steph_Laurits

twinboys skriver:

Gad jeg også godt se et billede af

Anmeld

18. oktober 2010

FrkT

Maja88 skriver:

jeg har været i nøjagtig samme sted som dig....

men det er gået væk med alderen hehe.

Har du fået tjekket dit stofskifte og blodsukker og procenter osv???

Mit er faktisk næsten væk efter jeg har fået mit stofskifte reguleret.

Jeg har ikke fået checket mit stofskifte, så det kunne måske være en idé.... mine blodprocenter er vist fine nok, jeg må i hvert fald gerne give blod (er bloddonor). Mit blodsukker fik jeg checket for ikke så længe siden, og det var super, så heller intet der.

Hvordan fik du reguleret dit stofskifte?

Anmeld

18. oktober 2010

FrkT

Min gamle farmor sover altid med et hjemmelavet armbånd lavet af uldgarn. Det er bare snoet 3 gange rundt om håndledet (løst selvfølgelig), og så bundet knude, ligesom et armbånd. Hun siger det virker!

Ellers ville jeg nok også få tjekket din blodprocent (hæmoglobin niveau). Jeg led af jernmangel - og frøs konstant på trods af at jeg var gravid...

Ja mit jernniveau ligger også ret lavt, da jeg, ifølge min læge og min kæreste (tsk tsk) ikke spiser nok kød - er ikke lige den største kødspiser.

Men jeg er bloddonor, og det mener jeg ikke man må være med for lav blodprocent.... eller tager jeg helt fejl?!

Det med uldet kan jeg ikke, da jeg får udslæt og klør af h til hvis jeg får uld direkte på huden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.