At afhjælpe frysning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Bavianis

FrkT skriver:

Ja mit jernniveau ligger også ret lavt, da jeg, ifølge min læge og min kæreste (tsk tsk) ikke spiser nok kød - er ikke lige den største kødspiser.

Men jeg er bloddonor, og det mener jeg ikke man må være med for lav blodprocent.... eller tager jeg helt fejl?!

Det med uldet kan jeg ikke, da jeg får udslæt og klør af h til hvis jeg får uld direkte på huden.

Det tror jeg du har ret i - de ville nok ikke tage dit blod hvis din blodprocent var dårlig - det må de da tjekke inden de tapper dig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

ønskebørn74

FrkT skriver:

Ja det skal jeg ikke kunne sige... men hvilke vitaminer eller mangel på samme har med ens kropstemperatur at gøre?

B vitamin omdanner protein og fedt til rødeblodlegemer og nedsætter iltningen at blodet... Som igen får kroppen til at centrere varmen om organerne og hjernen for at beskytte legemet...

Anmeld

19. oktober 2010

FrkT

Line&Liam skriver:

Altå jeg fik et gammelt husmoderråd for nogle år tilbage, med at sluge 3 hele peberkorn inden morgenmad og inden jeg gik i seng.

Og tro det eller lad være, men for søren det har hjulpet på min frosne side! Nu kan jeg nøjes med en t-shirt + strømper under dynen!

Arj det lyder ikke særlig lækkert.... men det er selvfølgelig værd at prøve 

Anmeld

19. oktober 2010

FrkT

Ammi skriver:

Hej

Jeg er helt ny her og har faktisk aldrig skrevet herinde før:§

Men jeg syntes lige jeg ville svar på dit indlæg da jeg selv har samme problem. Det der var problemet ved mig var at jeg havde en alt for lav blodprocent og derfor frøs helt ekstremt altid!

Så jeg vil anbefale dig at tage til læge og få det tjekket. Det kræver ikke noget helt vildt. Jeg kom bare på nogle jern piller også gik det langsomt bedre

Hilsen Hende som altid har iskolde hænder og fødder mest fordi hun altid glemmer at spise sine jernpiller:-p

Ja men tror ikke min blodprocent er for lav, da jeg er bloddonor, og det tror jeg ikke på jeg måtte være hvis jeg havde for lav blodprocent. Men måske jeg skulle prøve med jern....

Anmeld

19. oktober 2010

FrkT

Bavianis skriver:

Det tror jeg du har ret i - de ville nok ikke tage dit blod hvis din blodprocent var dårlig - det må de da tjekke inden de tapper dig! 

Ja det mener jeg var en af de ting de checkede inden første gang - så vidt jeg husker.

Anmeld

19. oktober 2010

FrkT

ønskebarn74 skriver:

B vitamin omdanner protein og fedt til rødeblodlegemer og nedsætter iltningen at blodet... Som igen får kroppen til at centrere varmen om organerne og hjernen for at beskytte legemet...

Okay, så er det måske det jeg mangler..

Anmeld

20. oktober 2010

Maja88

FrkT skriver:

Jeg har ikke fået checket mit stofskifte, så det kunne måske være en idé.... mine blodprocenter er vist fine nok, jeg må i hvert fald gerne give blod (er bloddonor). Mit blodsukker fik jeg checket for ikke så længe siden, og det var super, så heller intet der.

Hvordan fik du reguleret dit stofskifte?

ved faktisk ikke hvordan man gør ved for højt stofskifte, men ved for lavt stofskifte for man en pille som hedder eltroxin og så regulerer de hvor mange mikro gram man skal have alt efter hvor lavt det er. Men de tjekker der bare ved en blodprøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.