At afhjælpe frysning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
FrkT skriver:

Ja det må jeg hellere, det er i det mindste billigere end en tørretumbler  Ihhhhh hvor lyder det bare dejligt, åhhhh jeg savner at have tørrebumler..... det med badet har jeg også prøvet af og til. Men synes jeg når at blive kold igen før jeg har fået varmen i sengen.

Det skal jo ske samtidigt Så sengen er varm når man kommer fra badet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

FrkT

Tutter skriver:

Uh ved faktisk ikke om man kan gøre noget ved det søde

Ja, de anbefaler 20-22 grader :-)

Ja og jeg tror vi har ca. 21 grader her. Nogle rum er dog varmere end andre.

Anmeld

17. oktober 2010

FrkT

Zafir skriver:

Det skal jo ske samtidigt Så sengen er varm når man kommer fra badet

Mener du med varmetæppet så?

Anmeld

17. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Ja jeg ville også skrive varmetæppe!! :0) det er altså godt! Og så synes jeg det lyder til at du har dårligt kredsløb... Har hørt at motion er godt for det... (har lidt skidt kredsløb selv)....

Og så dynesokker, eller de strømper man kan bruge til outdoor aktiviteter, sådan en rigtig termo-version

Anmeld

17. oktober 2010

Moderator

FrkT skriver:

Mener du med varmetæppet så?

Tjæk!!! eller tumbleren. men den har du jo ikke

Anmeld

17. oktober 2010

Moderator

Ni-ko-li-ne skriver:

Ja jeg ville også skrive varmetæppe!! :0) det er altså godt! Og så synes jeg det lyder til at du har dårligt kredsløb... Har hørt at motion er godt for det... (har lidt skidt kredsløb selv)....

Og så dynesokker, eller de strømper man kan bruge til outdoor aktiviteter, sådan en rigtig termo-version

Jeg fryser altså også, motion eller ej

Anmeld

17. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Zafir skriver:

Jeg fryser altså også, motion eller ej

Mit er så ikke slemt om natten (som regel)... Men i løbet af dagen, hvis jeg skal ud eller skal skylle noget under den kolde hane... Nøj så fryser jeg resten af dagen

Anmeld

17. oktober 2010

Moderator

Ni-ko-li-ne skriver:

Mit er så ikke slemt om natten (som regel)... Men i løbet af dagen, hvis jeg skal ud eller skal skylle noget under den kolde hane... Nøj så fryser jeg resten af dagen

Mit er faktisk kun om natten

Anmeld

17. oktober 2010

FrkT

Ni-ko-li-ne skriver:

Okay, er der andet der hjælper? Jeg er for 1½ månedstid begyndt at dyrke en del motion, og allerede nu fryser jeg hele tiden, så det har ikke umiddelbart hjulpet. Men man kan da håbe.

Okay, jeg må hellere prøve de der dynesokker.... det lyder ikke så tosset.

Anmeld

17. oktober 2010

FrkT

Zafir skriver:

Tjæk!!! eller tumbleren. men den har du jo ikke

Nej det har jeg desværre ikke. Men må hellere få fat i et nyt varmetæppe og håbe på jeg er mere heldig med det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.