At afhjælpe frysning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Jeg smiler lidt inde i mig selv af at læse det Damn jeg er godt nok os en frossenpind men jeg pakker mig dog ikk så meget ind .

Jeg har altid fået afvide jo mere du pakker dig ind jo mere fryser du , det lyder dumt , men det er faktisk sandt på mig , jo mere jeg har på af tøj om natten jo mere fryser jeg faktisk . 

Prøv kun at have en bluse og et par bukser og et par strømper på om natten og så en virkelig dejlig varm vinter dyne , jeg ved ikk om det kunne hjælpe på dig men gjorder det på mig . 

En dun dyne er tit varmere end andre dyner sådan en sover jeg med . Og så har jeg da os en kæreste til at varme mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

FrkT

Pernille08 skriver:

Jeg smiler lidt inde i mig selv af at læse det Damn jeg er godt nok os en frossenpind men jeg pakker mig dog ikk så meget ind .

Jeg har altid fået afvide jo mere du pakker dig ind jo mere fryser du , det lyder dumt , men det er faktisk sandt på mig , jo mere jeg har på af tøj om natten jo mere fryser jeg faktisk . 

Prøv kun at have en bluse og et par bukser og et par strømper på om natten og så en virkelig dejlig varm vinter dyne , jeg ved ikk om det kunne hjælpe på dig men gjorder det på mig . 

En dun dyne er tit varmere end andre dyner sådan en sover jeg med . Og så har jeg da os en kæreste til at varme mig

Jeg sover med 2 varme vinterdyner af dun begge to.

Ja ved godt man sige at varmen ikke kan komme ind til kroppen hvis man har for meget tøj på, men den holder virkelig ikke på mig, jeg kan SLET IKKE få varmen hvis jeg ikke har så meget tøj på. Det er helt til grin.

Anmeld

18. oktober 2010

mortilnoahogmelina

FrkT skriver:

Jeg sover med 2 varme vinterdyner af dun begge to.

Ja ved godt man sige at varmen ikke kan komme ind til kroppen hvis man har for meget tøj på, men den holder virkelig ikke på mig, jeg kan SLET IKKE få varmen hvis jeg ikke har så meget tøj på. Det er helt til grin.

Det er godt nok sindsygt , har du været til læge med det ?

Anmeld

18. oktober 2010

FrkT

Pernille08 skriver:

Det er godt nok sindsygt , har du været til læge med det ?

Nej, har jeg ikke....

Anmeld

18. oktober 2010

mortilnoahogmelina

FrkT skriver:

Nej, har jeg ikke....

Det kunne være du skulle prøve , det kan jo godt være der er noget i din krop som du mangler  

Det er jo langt fra "normalt" at fryse sådan var bare et godt råd . 

Det er jo os vildt træls for dig at skulle pakke dig sådan ind , det tager jo en evighed bare at få lov at tisse om natten

Anmeld

18. oktober 2010

FrkT

Pernille08 skriver:

Det kunne være du skulle prøve , det kan jo godt være der er noget i din krop som du mangler  

Det er jo langt fra "normalt" at fryse sådan var bare et godt råd . 

Det er jo os vildt træls for dig at skulle pakke dig sådan ind , det tager jo en evighed bare at få lov at tisse om natten

Ja det gør det nemlig.... og jeg hader det.

Jeg må nok hellere følge dit og de andres råd og få checket diverse ting og se om der er noget jeg evt. mangler som kan afhjælpe det.

Anmeld

18. oktober 2010

mortilnoahogmelina

FrkT skriver:

Ja det gør det nemlig.... og jeg hader det.

Jeg må nok hellere følge dit og de andres råd og få checket diverse ting og se om der er noget jeg evt. mangler som kan afhjælpe det.

Jaa hvis det bare er noget du mangler , ville det jo være fedt at kunne få et svar på det og os få en "behandling" eller hvad der nu skal til for at afhjælpe det

JEg håber da lige du opdater når du har været til læge

Anmeld

18. oktober 2010

FrkT

Pernille08 skriver:

Jaa hvis det bare er noget du mangler , ville det jo være fedt at kunne få et svar på det og os få en "behandling" eller hvad der nu skal til for at afhjælpe det

JEg håber da lige du opdater når du har været til læge

Jeps det skal jeg gøre 

Anmeld

18. oktober 2010

L-Mortil3

Altå jeg fik et gammelt husmoderråd for nogle år tilbage, med at sluge 3 hele peberkorn inden morgenmad og inden jeg gik i seng.

Og tro det eller lad være, men for søren det har hjulpet på min frosne side! Nu kan jeg nøjes med en t-shirt + strømper under dynen!

Anmeld

18. oktober 2010

Ammi

Hej

Jeg er helt ny her og har faktisk aldrig skrevet herinde før:§

Men jeg syntes lige jeg ville svar på dit indlæg da jeg selv har samme problem. Det der var problemet ved mig var at jeg havde en alt for lav blodprocent og derfor frøs helt ekstremt altid!

Så jeg vil anbefale dig at tage til læge og få det tjekket. Det kræver ikke noget helt vildt. Jeg kom bare på nogle jern piller også gik det langsomt bedre

Hilsen Hende som altid har iskolde hænder og fødder mest fordi hun altid glemmer at spise sine jernpiller:-p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.