At afhjælpe frysning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

twinboys

StephanieJ skriver:

DAMN girl

Sveder bare af at læse om alt det du har på!!
Du må godt få lidt af min kropstemperatur, den er sgu høj af og til og har det ofte MEGET varmt!

Har ingen idé om hvordan man kan få varmen, desværre.

Men undskyld, gad virkelig godt se et billed af dig i dit "rumudstyr"

Sender lidt varme og en  afsted til dig!

Gad jeg også godt se et billede af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

FrkT

twinboys skriver:

Griner og smiler... sender lidt varme knus til dig...

Tusind tak 

Anmeld

17. oktober 2010

FrkT

twinboys skriver:

Gad jeg også godt se et billede af

Men det får I altså ikke, griner..... er vist rigeligt tyk i forvejen, så behøver egentlig ikke mere indpakning til at gøre det værre med 

Anmeld

17. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan i det mindste give dig et råd du kan bruge om aftenen (altså til natten).

Jeg er nemlig også selv en frossenpind, på nær når jeg er gravid, hvilket jeg jo ikke bliver igen, sååe...

MEN - ENTEN så kan du putte din dyne i tørretumbleren i 30-40 min på højeste varme, inden du skal i seng. Jeg LOVER dig du sover som en DRØM. Det er helt faaaaaaaaaaaantastisk, at falde i søvn med en varm dyne. Så undgår du bukser og halstørklæde og alt det der... Og du bliver dejlig afslappet og får varmen af dig selv, efterfølgende.

Hvis du ikke har en tørretumbler, så kan du købe et OBH varmetæppe (der er sikkert også andre mærker, men mit er OBH). Det sættes til stik kontakten og ligger under lagenet. SÅ tænder man for det 30 min inden man skal i seng. Så er sengen dejlig varm. Så kan man enten slukke for det og lade det køle langsomt af, eller også kan man skrue ned på lav varme, som er OK at have tændt hele natten.

det er også mega skønt... Jeg har virkelig sovet MEGET bedre om vinteren efte jeg ahr gjort de ting. Også fordi jeg ikke kan holde ud at have meget varme på i soveværelset, selvom jeg er en frossenpind...

Håber du får varmen  

Anmeld

17. oktober 2010

Plysbjørnen

FrkT skriver:

Ja jeg er om vinteren, efteråret og foråret en frygtelig frossenpind (underligt nok, da jeg har masser af "isolering" at gøre godt med). Men det har jeg altid været. Og det er så slemt at det er helt til grin.

Når jeg går indenfor råfryser jeg simpelthen sådan, og selvfølgelig også udenfor.

Og om natten er det virkelig slemt. Der ligger jeg som regel i natkjole pakket ned i jogginbukser og så et par (eller 3) langærmede trøjer udenpå, 1 par bomuldsokker, 1 par strikkesokker og til sidst 1 par uldsokker - altsammen trukket udover buksekanten, 1 tykt tørklæde om halsen, nogle gange vanter og nogle gange en hue. Og så ligger jeg med to vinterdyner på samt et tykt tæppe. Altså jeg ligner jo en rummand med alt det, og du skal næsten bruge en stige for at kravle henover mig i sengen.... det er helt til grin. 

Men også om dagen fryser jeg, rigtigt meget synes jeg. Og jeg hader det.

Det er ikke fordi vi har det koldere i huset end mange andre steder, men stod det til mig skulle vi have 26 grader her, hvilket jeg godt ved bestemt ikke er sundt.

Er der nogle der har nogle gode råd til hvordan man kan komme til at fryse lidt mindre? Noget bestemt man kan spise, som hjælper på det måske?

Kan ikke gå med uldundertøj, da jeg får udslæt af det og det klør af h til....

Har du overvejet at snakke med din læge?? Hvor koldt er der hjemme ved dig, siden du skriver at i ikke har 26 grader, for det har jeg altså her hos mig.

Anmeld

17. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
FrkT skriver:

Jeg jeg har som regel 3 par strømper på om natten, hvor det ene er bomuldsokker, det andet er strikkestrømper og det tredje er uldstrømper. Jeg er dog også tit oppe på 4 par.... tror jeg har været oppe på hele 7 par på en nat.

Dynesokker er bedre.. Fordi det holder på varmen. Så er det en god idé, at varme dem op inden. Enten i tørretumbler eller radiator. For hvsi du har 3-4 par sokker på, så er det ikke godt med blodgennemstrømningen og du vil fryse mere... 

Anmeld

17. oktober 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Ja det skal jeg ikke kunne sige... men hvilke vitaminer eller mangel på samme har med ens kropstemperatur at gøre?

Godt spørgsmål... Bare et gæt... Kunne godt være det havde noget med det gøre... 

Anmeld

17. oktober 2010

Becks

BetinaTrold skriver:

Har du overvejet at snakke med din læge?? Hvor koldt er der hjemme ved dig, siden du skriver at i ikke har 26 grader, for det har jeg altså her hos mig.

Det normale er 20-22 grader!

Jeg har lige tjekket min termostat, og jeg har 19 grader

Synes 26 grader lyder af meget, og er ikke sundt!

Til Thilde:

Jeg ville også overveje og gå til lægen, måske du har et dårligt blodomløb søde!

Det må ihvertfald også være frustrerende og skulle pakke sig sådan ind hver nat :-(

Jeg er til tider også en frossenpind uden lige, jeg har altid kolde hænder og fødder, og har dårligt blodomløb i dem. Sover med sokker hver nat og dun dyne året rundt...

Anmeld

17. oktober 2010

Plysbjørnen

Tutter skriver:

Det normale er 20-22 grader!

Jeg har lige tjekket min termostat, og jeg har 19 grader

Synes 26 grader lyder af meget, og er ikke sundt!

Til Thilde:

Jeg ville også overveje og gå til lægen, måske du har et dårligt blodomløb søde!

Det må ihvertfald også være frustrerende og skulle pakke sig sådan ind hver nat :-(

Jeg er til tider også en frossenpind uden lige, jeg har altid kolde hænder og fødder, og har dårligt blodomløb i dem. Sover med sokker hver nat og dun dyne året rundt...

Det kan godt være det ikke er sundt, men jeg nægter at fryse min bagdel i laser.

Anmeld

17. oktober 2010

Becks

BetinaTrold skriver:

Det kan godt være det ikke er sundt, men jeg nægter at fryse min bagdel i laser.

Så det godt du ikke er dp eller arbejder i eget hjem, for det tillader arbejdsmiljøet ikke 

Men nej self. skal man ikke fryse!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.