Jeg kan i det mindste give dig et råd du kan bruge om aftenen
(altså til natten).
Jeg er nemlig også selv en frossenpind, på nær når jeg er gravid, hvilket jeg jo ikke bliver igen, sååe...
MEN - ENTEN så kan du putte din dyne i tørretumbleren i 30-40 min på højeste varme, inden du skal i seng. Jeg LOVER dig du sover som en DRØM. Det er helt faaaaaaaaaaaantastisk, at falde i søvn med en varm dyne. Så undgår du bukser og halstørklæde og alt det der... Og du bliver dejlig afslappet og får varmen af dig selv, efterfølgende.
Hvis du ikke har en tørretumbler, så kan du købe et OBH varmetæppe (der er sikkert også andre mærker, men mit er OBH). Det sættes til stik kontakten og ligger under lagenet. SÅ tænder man for det 30 min inden man skal i seng. Så er sengen dejlig varm. Så kan man enten slukke for det og lade det køle langsomt af, eller også kan man skrue ned på lav varme, som er OK at have tændt hele natten.
det er også mega skønt... Jeg har virkelig sovet MEGET bedre om vinteren efte jeg ahr gjort de ting. Også fordi jeg ikke kan holde ud at have meget varme på i soveværelset, selvom jeg er en frossenpind...
Håber du får varmen
Anmeld