Idag blev Runa døbt ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

dorthemus

Macaab skriver:

Hold da kæft hvor hun bare er din unge

Hun ligner dig jo helt vildt

Tak tak  Og ja, jeg er også bare så super stolt af hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

dorthemus

nutche skriver:

stort tillykke med din datter, og sikke hun dog ligner dig

Tak

Anmeld

11. oktober 2010

forår

Hey Dorthe

Hvor er det dog nogen dejlige billeder, af både dig og

Runapigen

Dejligt at dagen gik super

kram Dea & Livia

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

Valle81 skriver:

Mit hjerte smelter og jeg sidder med tårer i øjenen:0)

Sikke smuk hun og du er - skønne billeder - og det er næsten helt skræmmende hvor meget Runa ligner dig - ingen tvivl om hvor generne er stærkest i denne cocktail:0)

Og jeg er så SINDSYGT glad for at læse at du har fået Laura W til at strikke noget til dig. Var noget så ærgerlig over ikke at kunne hjælpe dig. Meget smukt resultat:0)

Årh tak  Jamen det er jeg også...jeg øjnede lige en mulighed da jeg var hjemme hos Laura. Og ja det er så fin en trøje og heldigvis kan hun vokse i den

Håber du har det bedre og kvalmen er væk eller på retur...nu er det snart tid til NF, ser jeg

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

Tulle28 skriver:

Ja det er altså stort når ens barn bliver døbt... Tillykke med hende og hvor er hun bare blevet stor og fin

Knus Tulle

Tak...det er det helt sikkert!! Jeg fik også en kæmpe klump i halsen da Runas navn blev sagt i kirken...WOOOW da slog det mig lige (igen): hun er min datter

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

DK skriver:

Tillykke med hende! Hvor ser hun bare smuk og dejlig ud! Og hun ligner da faktisk dig ret meget, i forhold til billedet af dig med dåbskjolen på!

Tusind tak  Ja det er vildt tydeligt der...ikke så meget i ellers, synes jeg 

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

K&S skriver:

STORT tillykke med din lille Runa  

Tak

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Eej, hvor er I bare fine!! jeg bliver helt rørt - I er så søde sammen, dig og Runa

Stort tilykke igen

Tak Tina  Ja hun er bare min store lykke  Jeg var selv mega rørt i går...totalt grådlabil

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

MariaJ skriver:

Tillykke til Runa. Hvor er hun fin i kjolen, og nøj, hvor I ligner hinanden. Smuk mor og smuk datter.

Tusind tak....det var også meget rørende at se hende i den kjole jeg selv bar  Der er så meget historie i den

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

Anke skriver:

Hjertelig tillykke med dagen! Hvor er det dejligt at høre, at det hele gik så godt. Og hvor er Runa bare fin! (og moren selvfølgelig også )

Tusind tak  Vi havde virkeligt en skøn skøn dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.