Idag blev Runa døbt ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

MariaJ

Tillykke til Runa. Hvor er hun fin i kjolen, og nøj, hvor I ligner hinanden. Smuk mor og smuk datter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

AWO

Hjertelig tillykke med dagen! Hvor er det dejligt at høre, at det hele gik så godt. Og hvor er Runa bare fin! (og moren selvfølgelig også )

Anmeld

11. oktober 2010

M.O.A.R.

Kæmpe tillykke med dåben Håber i havde en dejlig dag.

Anmeld

11. oktober 2010

CiSo

dorthemus skriver:

Fik lige lyst til at lægge det her ind også...det er MIG i dåbskjolen

Kæmpe tillykke med hende, ser ud til i har haft en rigtig dejlig dag! og Gud hvor hun ligner dig, det er jo helt vildt!

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

Tillykke med hende

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Godaften de damer

Jeg var egentlig på vej i seng, men er så høj oven på i dag, at jeg ikke kan finde ro

Idag blev min elskede datter døbt  Det var så STORT og så følelsesladet, at jeg flere gange havde svært ved at holde tårerne tilbage.

Min datter blev døbt på samme dato som jeg selv blev døbt på dengang for læææænge siden....og i samme kjole som jeg, min far og en masse andre i familien er blevet døbt i...en meget smuk og enkel kjole med de fineste kniplinger. Hun så så yndig og fin ud   Og selve dåben blev foretaget i Ballerup Kirke hvor jeg selv er døbt og konfirmeret.

Min veninde - Runas gudmoder - Christina, Zafir og jeg lavede maden. Min niece Zafir lavede den smukkeste lilla kage som smagte som en drøm   TAK for den

Jeg vil også gerne sige tak til Laura W. og hendes mor som strikkede den fineste og blødeste lille trøje og små futter til Runa...det vil blive brugt flittigt

Min datter og jeg havde en strålende dag i dejligt selskab med dem der betyder allermest for os. Runa smilede og charmerede alle hele dagen og fandt sig i at blive udsat for et sandt paparazzi-angreb...hun er vist ved at udvikle sig til en rigtig lille linselus

Knus Dorthe

Synes lige jeg vil dele "lidt" billeder fra dagen med jer:

STORT TILLYKKE MED LILLE RUNA ;-) Hvor er det skønt for dig, at hun har kunnet blive døbt samme dag som dig og i samme kjole altså ;-) 

Sikke super dejlige billeder af hende !! Dejligt at følge med i!

I hvert fald et stort tillykke med dåben fra mig 

STOR KRAMMER fra Lisbeth ;-)

Anmeld

11. oktober 2010

Kløver

dorthemus skriver:

Godaften de damer

Jeg var egentlig på vej i seng, men er så høj oven på i dag, at jeg ikke kan finde ro

Idag blev min elskede datter døbt  Det var så STORT og så følelsesladet, at jeg flere gange havde svært ved at holde tårerne tilbage.

Min datter blev døbt på samme dato som jeg selv blev døbt på dengang for læææænge siden....og i samme kjole som jeg, min far og en masse andre i familien er blevet døbt i...en meget smuk og enkel kjole med de fineste kniplinger. Hun så så yndig og fin ud   Og selve dåben blev foretaget i Ballerup Kirke hvor jeg selv er døbt og konfirmeret.

Min veninde - Runas gudmoder - Christina, Zafir og jeg lavede maden. Min niece Zafir lavede den smukkeste lilla kage som smagte som en drøm   TAK for den

Jeg vil også gerne sige tak til Laura W. og hendes mor som strikkede den fineste og blødeste lille trøje og små futter til Runa...det vil blive brugt flittigt

Min datter og jeg havde en strålende dag i dejligt selskab med dem der betyder allermest for os. Runa smilede og charmerede alle hele dagen og fandt sig i at blive udsat for et sandt paparazzi-angreb...hun er vist ved at udvikle sig til en rigtig lille linselus

Knus Dorthe

Synes lige jeg vil dele "lidt" billeder fra dagen med jer:

hvor fiiint, og sikke gode billeder. Stort tillykke med lille RUNA

Anmeld

11. oktober 2010

Bavianis

dorthemus skriver:

Fik lige lyst til at lægge det her ind også...det er MIG i dåbskjolen

HOLD DA OP HUN LIGNER DIG!!!

- Heldige asen...

Stort tillykke med den lille, skønne lækkermås!

Knus Susanne

Anmeld

11. oktober 2010

charlottemor3

stort tillykke og man kan virkelig se at hun ligner dig igen tillykke med dagen igår

charlotte

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

mariamiss6 skriver:

LOL er du da sikker på det ikke er Runa... Arj hvor hun ligner dig helt vildt meget... Det ser jeg simpelthen først idag, hvor vildt er det lige....

Dejlige billeder

Og tillykke med navnet Runa

Tak  Ja det er lidt sjovt for jeg synes nemlig ikke hun ligner mig, men kan sagtens se ligheden når jeg sammenligner med mit eget billede...det gav lige et sug i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.