Idag blev Runa døbt ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

dorthemus

forår skriver:

Hey Dorthe

Hvor er det dog nogen dejlige billeder, af både dig og

Runapigen

Dejligt at dagen gik super

kram Dea & Livia

Tak Dea  Det var en fantastisk fest...men kors jeg har været træt idag

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

dorthemus

Tullebobs skriver:

Tillykke med Runas dåb - det er skønne billeder af en yndig lille pige

Tak

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Tusind tak, Lisbeth  det er også dejligt at dele det med jer herinde.

Ja hun var så bedårende og det var meget rørende at se hende i den kjole og ja hvor vildt er det lige, at det kunne blive samme dato...må være skæbnen

Ja....for sejt du har kunnet time det. Det er jo ingen selvfølge. Jeg er selv døbt den 6 marts og min datter blev født den 20 marts, så der var ingen chance der. 

MEN...til gengæld blev vores datter døbt den 11 juli i en dåbskjole fra 1887 (totalt museumsstykke), som både tipoldemor, farfar og far (altså smillas far)var blevet døbt i + 83 andre er blevet døbt i den, hi hi! Sidst...så er den 11 juli min kærestes farfars fødselsdag (som jo så også er døbt i kjolen. Han døde da min kæreste blev født, så det var noget, der var lidt til ære for ham.

Det betyder meget for mig, at det var en speciel dag, så derfor synes jeg det er vildt fedt, at Runas dåb også var noget helt specielt. Og WOOOW for en flot kage Zafir der fik lavet til jer. Hvor er hun dygtig ;-)

Jeg må altså også snart få lavet det dåbs album, suk....!! Dårlig samvittighed plager mig!! 

Ha en skøn aften ;-) Kærlige kram fra

Lisbeth og Smilla Sofia

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

lisbethita skriver:

Ja....for sejt du har kunnet time det. Det er jo ingen selvfølge. Jeg er selv døbt den 6 marts og min datter blev født den 20 marts, så der var ingen chance der. 

MEN...til gengæld blev vores datter døbt den 11 juli i en dåbskjole fra 1887 (totalt museumsstykke), som både tipoldemor, farfar og far (altså smillas far)var blevet døbt i + 83 andre er blevet døbt i den, hi hi! Sidst...så er den 11 juli min kærestes farfars fødselsdag (som jo så også er døbt i kjolen. Han døde da min kæreste blev født, så det var noget, der var lidt til ære for ham.

Det betyder meget for mig, at det var en speciel dag, så derfor synes jeg det er vildt fedt, at Runas dåb også var noget helt specielt. Og WOOOW for en flot kage Zafir der fik lavet til jer. Hvor er hun dygtig ;-)

Jeg må altså også snart få lavet det dåbs album, suk....!! Dårlig samvittighed plager mig!! 

Ha en skøn aften ;-) Kærlige kram fra

Lisbeth og Smilla Sofia

Elsker sådanne historier  Det er vigtigt at værne om historien, synes jeg. Vores dåbskjole er fra ca. 1898, så det er også en gammel sag...utroligt, at de holder ikke?

Hav også en dejligt aften

Anmeld

11. oktober 2010

Agnete

dorthemus skriver:

Fik lige lyst til at lægge det her ind også...det er MIG i dåbskjolen

Tillykke til Runa med dåben. Lyder til at I har haft en skøn dag. Og hold da op, hvor hun bare ligner sin Moar

Kh Agnete

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

Agnete skriver:

Tillykke til Runa med dåben. Lyder til at I har haft en skøn dag. Og hold da op, hvor hun bare ligner sin Moar

Kh Agnete

Tusind tak..det er lige sådan noget der varmer mit hjerte

Anmeld

11. oktober 2010

mariamiss6

dorthemus skriver:

Ihhhhhh tak altså!!!  Det kan jeg godt se...troede bare det var næsen hun har fra mig, hihi

Det er sjovt når de ligner én...også med din datter, så ved du nogenlunde hvordan hun kommer til at se ud som voksen

LOL ja men det er nu en søn :P

det er okay, jeg er selv en spasser til at huske detaljerne ;)

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

mariamiss6 skriver:

LOL ja men det er nu en søn

det er okay, jeg er selv en spasser til at huske detaljerne

Ej pinligt...undskyld!!!!

Anmeld

12. oktober 2010

Loa

dorthemus skriver:

Tusind tak, Lea  Hun var i et STRÅLENDE humør hele dagen...tror sgu hun vidste, at vi festede for hende

Ha ha det kunne da sagtens være hun lige vidste hun var i centrum og hellere måtte opfører sig derefter

Anmeld

12. oktober 2010

Mutti2B

Der var den jo

Amen altså Dorthe, jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen : Det har du fandme gjort godt! Hvor er hun altså bare bedårende

Jeg er fuldstændig tosset med billede nr. 3 Endnu et kodak-moment

Det lyder til at I har haft en dejlig dag sammen med familien. Hvordan tog din far det hele? Var han ikke bare pavestolt?

Og endnu engang tillykke med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.