dorthemus skriver:
Tusind tak, Lisbeth
det er også dejligt at dele det med jer herinde.
Ja hun var så bedårende og det var meget rørende at se hende i den kjole og ja hvor vildt er det lige, at det kunne blive samme dato...må være skæbnen 
Ja....for sejt du har kunnet time det. Det er jo ingen selvfølge. Jeg er selv døbt den 6 marts og min datter blev født den 20 marts, så der var ingen chance der.
MEN...til gengæld blev vores datter døbt den 11 juli i en dåbskjole fra 1887 (totalt museumsstykke), som både tipoldemor, farfar og far (altså smillas far)var blevet døbt i + 83 andre er blevet døbt i den, hi hi! Sidst...så er den 11 juli min kærestes farfars fødselsdag (som jo så også er døbt i kjolen. Han døde da min kæreste blev født, så det var noget, der var lidt til ære for ham.
Det betyder meget for mig, at det var en speciel dag, så derfor synes jeg det er vildt fedt, at Runas dåb også var noget helt specielt. Og WOOOW for en flot kage Zafir der fik lavet til jer. Hvor er hun dygtig ;-)
Jeg må altså også snart få lavet det dåbs album, suk....!! Dårlig samvittighed plager mig!!
Ha en skøn aften ;-) Kærlige kram fra
Lisbeth og Smilla Sofia
Anmeld