Idag blev Runa døbt ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

JulieE

dorthemus skriver:

Godaften de damer

Jeg var egentlig på vej i seng, men er så høj oven på i dag, at jeg ikke kan finde ro

Idag blev min elskede datter døbt  Det var så STORT og så følelsesladet, at jeg flere gange havde svært ved at holde tårerne tilbage.

Min datter blev døbt på samme dato som jeg selv blev døbt på dengang for læææænge siden....og i samme kjole som jeg, min far og en masse andre i familien er blevet døbt i...en meget smuk og enkel kjole med de fineste kniplinger. Hun så så yndig og fin ud   Og selve dåben blev foretaget i Ballerup Kirke hvor jeg selv er døbt og konfirmeret.

Min veninde - Runas gudmoder - Christina, Zafir og jeg lavede maden. Min niece Zafir lavede den smukkeste lilla kage som smagte som en drøm   TAK for den

Jeg vil også gerne sige tak til Laura W. og hendes mor som strikkede den fineste og blødeste lille trøje og små futter til Runa...det vil blive brugt flittigt

Min datter og jeg havde en strålende dag i dejligt selskab med dem der betyder allermest for os. Runa smilede og charmerede alle hele dagen og fandt sig i at blive udsat for et sandt paparazzi-angreb...hun er vist ved at udvikle sig til en rigtig lille linselus

Knus Dorthe

Synes lige jeg vil dele "lidt" billeder fra dagen med jer:

Kære Dorthe!

Stort TILLYKKE med Runas dåb!!! Hvor er hun bare smuk i kjolen!! -Og det er jo det jeg siger.... Nøj hun ligner dig!!!

Knus og TILLYKKE fra

Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Loa

Kæmpe stort tillykke med hende

Hvor ser hun bare skøn og glad ud...

Lyder som om i havde en rigtig dejlig dag

Forresten, feeeed og personlig invitation

Anmeld

11. oktober 2010

SiLiMiMa

stort tillykke med dåben!!!

Hvor er hun dog en smuk lille pige, dorthe!

knus heise

søde billeder!

Anmeld

11. oktober 2010

Corn

dorthemus skriver:

Fik lige lyst til at lægge det her ind også...det er MIG i dåbskjolen

Hold da kæft hvor hun bare er din unge

Hun ligner dig jo helt vildt

Anmeld

11. oktober 2010

Lone Jakobsen

stort tillykke med din datter, og sikke hun dog ligner dig

Anmeld

11. oktober 2010

Valle81

dorthemus skriver:

Godaften de damer

Jeg var egentlig på vej i seng, men er så høj oven på i dag, at jeg ikke kan finde ro

Idag blev min elskede datter døbt  Det var så STORT og så følelsesladet, at jeg flere gange havde svært ved at holde tårerne tilbage.

Min datter blev døbt på samme dato som jeg selv blev døbt på dengang for læææænge siden....og i samme kjole som jeg, min far og en masse andre i familien er blevet døbt i...en meget smuk og enkel kjole med de fineste kniplinger. Hun så så yndig og fin ud   Og selve dåben blev foretaget i Ballerup Kirke hvor jeg selv er døbt og konfirmeret.

Min veninde - Runas gudmoder - Christina, Zafir og jeg lavede maden. Min niece Zafir lavede den smukkeste lilla kage som smagte som en drøm   TAK for den

Jeg vil også gerne sige tak til Laura W. og hendes mor som strikkede den fineste og blødeste lille trøje og små futter til Runa...det vil blive brugt flittigt

Min datter og jeg havde en strålende dag i dejligt selskab med dem der betyder allermest for os. Runa smilede og charmerede alle hele dagen og fandt sig i at blive udsat for et sandt paparazzi-angreb...hun er vist ved at udvikle sig til en rigtig lille linselus

Knus Dorthe

Mit hjerte smelter og jeg sidder med tårer i øjenen:0)

Sikke smuk hun og du er - skønne billeder - og det er næsten helt skræmmende hvor meget Runa ligner dig - ingen tvivl om hvor generne er stærkest i denne cocktail:0)

Og jeg er så SINDSYGT glad for at læse at du har fået Laura W til at strikke noget til dig. Var noget så ærgerlig over ikke at kunne hjælpe dig. Meget smukt resultat:0)

Anmeld

11. oktober 2010

Tulle28

Ja det er altså stort når ens barn bliver døbt... Tillykke med hende og hvor er hun bare blevet stor og fin

Knus Tulle

Anmeld

11. oktober 2010

DK

Tillykke med hende! Hvor ser hun bare smuk og dejlig ud! Og hun ligner da faktisk dig ret meget, i forhold til billedet af dig med dåbskjolen på!

Anmeld

11. oktober 2010

K&S

STORT tillykke med din lille Runa  

Anmeld

11. oktober 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Godaften de damer

Knus Dorthe

Eej, hvor er I bare fine!! jeg bliver helt rørt - I er så søde sammen, dig og Runa

Stort tilykke igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.