Idag blev Runa døbt ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.953 visninger
118 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

dorthemus

Godaften de damer

Jeg var egentlig på vej i seng, men er så høj oven på i dag, at jeg ikke kan finde ro

Idag blev min elskede datter døbt  Det var så STORT og så følelsesladet, at jeg flere gange havde svært ved at holde tårerne tilbage.

Min datter blev døbt på samme dato som jeg selv blev døbt på dengang for læææænge siden....og i samme kjole som jeg, min far og en masse andre i familien er blevet døbt i...en meget smuk og enkel kjole med de fineste kniplinger. Hun så så yndig og fin ud   Og selve dåben blev foretaget i Ballerup Kirke hvor jeg selv er døbt og konfirmeret.

Min veninde - Runas gudmoder - Christina, Zafir og jeg lavede maden. Min niece Zafir lavede den smukkeste lilla kage som smagte som en drøm   TAK for den

Jeg vil også gerne sige tak til Laura W. og hendes mor som strikkede den fineste og blødeste lille trøje og små futter til Runa...det vil blive brugt flittigt

Min datter og jeg havde en strålende dag i dejligt selskab med dem der betyder allermest for os. Runa smilede og charmerede alle hele dagen og fandt sig i at blive udsat for et sandt paparazzi-angreb...hun er vist ved at udvikle sig til en rigtig lille linselus

Knus Dorthe

Synes lige jeg vil dele "lidt" billeder fra dagen med jer:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

selv tak for en skøn dag  (og ja, den kage, var simpelthen bare for lækker!! Super god kombi!!)

Anmeld

10. oktober 2010

Vidunderligeunger

Tillykke med lille RUNA  

Ser ud til at have været en dejlig dag, også for Runa... DEJLIGT..

vores borde til festen var heller ikke lige høje, det var lidt sjovt at se samme slags billede som vi tog dengang

Knus

Anmeld

10. oktober 2010

ESV

Eeeejjj hvor ser det dejligt ud, hvor er hun bare lækker i den kjole.

Tillykke med hendes store dag!!

Anmeld

10. oktober 2010

Jibbe

Tillykke med dåben, det lød til at være en helt fantastisk speciel dag og med en smuk smuk pige i den fine kjole!

Anmeld

10. oktober 2010

Mira0911

Et kæmpe stort tillykke... Rigtig gode billeder... :) 

Anmeld

10. oktober 2010

LauraLW

Stort tillykke med dagen :-) Og skønt at vi kunne hjælpe,  og at det gik som det skulle :-)

Laura

Anmeld

10. oktober 2010

dorthemus

Fik lige lyst til at lægge det her ind også...det er MIG i dåbskjolen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2010

Mumto3

Tillykke!!! Ej, hvor er hun bare skøn i den dåbskjole! Det er da nogle rigtig gode billeder du har fået fra dagen i dag.

(og så har min mor set din datter blive døbt...hun var nemlig også i Ballerup kirke idag)

Anmeld

10. oktober 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Stort tillykke med dagen :-) Og skønt at vi kunne hjælpe,  og at det gik som det skulle :-)

Laura

Jeg er rigtig glad for det...det er utroligt sødt

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.