Godaften de damer 
Jeg var egentlig på vej i seng, men er så høj oven på i dag, at jeg ikke kan finde ro 
Idag blev min elskede datter døbt
Det var så STORT og så følelsesladet, at jeg flere gange havde svært ved at holde tårerne tilbage.
Min datter blev døbt på samme dato som jeg selv blev døbt på dengang for læææænge siden....og i samme kjole som jeg, min far og en masse andre i familien er blevet døbt i...en meget smuk og enkel kjole med de fineste kniplinger. Hun så så yndig og fin ud
Og selve dåben blev foretaget i Ballerup Kirke hvor jeg selv er døbt og konfirmeret.
Min veninde - Runas gudmoder - Christina, Zafir og jeg lavede maden. Min niece Zafir lavede den smukkeste lilla kage som smagte som en drøm
TAK for den 
Jeg vil også gerne sige tak til Laura W. og hendes mor som strikkede den fineste og blødeste lille trøje og små futter til Runa...det vil blive brugt flittigt 
Min datter og jeg havde en strålende dag i dejligt selskab med dem der betyder allermest for os. Runa smilede og charmerede alle hele dagen og fandt sig i at blive udsat for et sandt paparazzi-angreb...hun er vist ved at udvikle sig til en rigtig lille linselus 
Knus Dorthe
Synes lige jeg vil dele "lidt" billeder fra dagen med jer:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld