Idag blev Runa døbt ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

dorthemus

MaleneF skriver:

Kæmpe tillykke med dåben Håber i havde en dejlig dag.

Mange tak! Det kan du tro vi havde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

dorthemus

sophieamalia skriver:

Kæmpe tillykke med hende, ser ud til i har haft en rigtig dejlig dag! og Gud hvor hun ligner dig, det er jo helt vildt!

Tak tak...det er SKØNT at høre

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Tillykke med hende

TAK

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

lisbethita skriver:

STORT TILLYKKE MED LILLE RUNA ;-) Hvor er det skønt for dig, at hun har kunnet blive døbt samme dag som dig og i samme kjole altså ;-) 

Sikke super dejlige billeder af hende !! Dejligt at følge med i!

I hvert fald et stort tillykke med dåben fra mig 

STOR KRAMMER fra Lisbeth ;-)

Tusind tak, Lisbeth  det er også dejligt at dele det med jer herinde.

Ja hun var så bedårende og det var meget rørende at se hende i den kjole og ja hvor vildt er det lige, at det kunne blive samme dato...må være skæbnen

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

Maja84 skriver:

hvor fiiint, og sikke gode billeder. Stort tillykke med lille RUNA

Tak

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

Bavianis skriver:

HOLD DA OP HUN LIGNER DIG!!!

- Heldige asen...

Stort tillykke med den lille, skønne lækkermås!

Knus Susanne

Tak  Skønne skønne Runa..nu med navn

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

charlottemor3 skriver:

stort tillykke og man kan virkelig se at hun ligner dig igen tillykke med dagen igår

charlotte

Tak  Dejligt at få at vide

Anmeld

11. oktober 2010

Tullebobs

dorthemus skriver:

Godaften de damer

Jeg var egentlig på vej i seng, men er så høj oven på i dag, at jeg ikke kan finde ro

Idag blev min elskede datter døbt  Det var så STORT og så følelsesladet, at jeg flere gange havde svært ved at holde tårerne tilbage.

Min datter blev døbt på samme dato som jeg selv blev døbt på dengang for læææænge siden....og i samme kjole som jeg, min far og en masse andre i familien er blevet døbt i...en meget smuk og enkel kjole med de fineste kniplinger. Hun så så yndig og fin ud   Og selve dåben blev foretaget i Ballerup Kirke hvor jeg selv er døbt og konfirmeret.

Min veninde - Runas gudmoder - Christina, Zafir og jeg lavede maden. Min niece Zafir lavede den smukkeste lilla kage som smagte som en drøm   TAK for den

Jeg vil også gerne sige tak til Laura W. og hendes mor som strikkede den fineste og blødeste lille trøje og små futter til Runa...det vil blive brugt flittigt

Min datter og jeg havde en strålende dag i dejligt selskab med dem der betyder allermest for os. Runa smilede og charmerede alle hele dagen og fandt sig i at blive udsat for et sandt paparazzi-angreb...hun er vist ved at udvikle sig til en rigtig lille linselus

Knus Dorthe

Synes lige jeg vil dele "lidt" billeder fra dagen med jer:

Tillykke med Runas dåb - det er skønne billeder af en yndig lille pige

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Hvor ser det HELE bare fantastisk ud!!!! Det glæder mig rigtig meget at du/I havde en vidunderlig dag, og Runa ser bare så smuk ud i dåbskjolen.

Tusind tak  Jeg havde så mange nerver på, men det hele klappede bare...fik så god hjælp fra mine nærmeste

Runa var virkeligt så smuk....nød vist også at være i centrum, mors lille selskabspapegøje

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

mariamiss6 skriver:

Altså der hvor man tydeligt kan se hun er din, som du ser ud idag, er at jeres øjne sidder lidt langt fra næsen, og trækker en smule nedad i yderkrogen

Se dér er en nutidig ligning men ellers kan jeg godt se hvad du mener...

Jeg synes heller ikke mine unger ligner mig, men jeg kan se den store ligner mig på babybilleder

Ihhhhhh tak altså!!!  Det kan jeg godt se...troede bare det var næsen hun har fra mig, hihi

Det er sjovt når de ligner én...også med din datter, så ved du nogenlunde hvordan hun kommer til at se ud som voksen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.