Idag blev Runa døbt ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

dorthemus

Perl skriver:

Ok det lyder godt  syntes ikke jeg vil tvinge folk til at være med til det hele.. SÅ tager vi nok den.. havde også kigget på Måløv... men der skulle man være med til alt osv..  Den præst vi havde med Nadia snakkede simpelthen så min gamle farmor til sidst sagde "herre gud får det her dog aldrig en ende!"

Altså det er jo kun dig, gudmoder og barnet der kan sidde og vente...de andre er inde i kirken og høre prædkenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

dorthemus

qp skriver:

Stort tillykke med hende

Ihh hvor hun altså bare ligner sin mor - rigtig køn, er hun

Tusind tak for for de ord  de varmer hos én der synes hun ser meget slidt ud i øjeblikket med minimal søvn

Anmeld

10. oktober 2010

Lillefe

dorthemus skriver:

Altså det er jo kun dig, gudmoder og barnet der kan sidde og vente...de andre er inde i kirken og høre prædkenen

Hehe det er også fint nok.. for sidst skulle vi sidde i kirken og vente og vente.. med min datter.. til sidst gik jeg ud med hende for hun begyndte jo at græde ved al den venten...  han blev vist lidt fornærmet over jeg gik tror jeg.. men altså hvad forventer han!..

Anmeld

11. oktober 2010

Dansker I Holland

STORT tillykke med smukke Runa Hvor er hun fin i sin dåbskjole

Og sikke en LÆKKER kage Knus Sussie 35+0...

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

Perl skriver:

Hehe det er også fint nok.. for sidst skulle vi sidde i kirken og vente og vente.. med min datter.. til sidst gik jeg ud med hende for hun begyndte jo at græde ved al den venten...  han blev vist lidt fornærmet over jeg gik tror jeg.. men altså hvad forventer han!..

Jeg synes det er fint nok, at man kan vente ude...så er der ro til at amme og nusse...og få nerverne i ro

Jeg ved ikke om det er kutyme men Runa fik en børnebibel hvor præsten havde lavet en indskrift i starten...det rørte mig meget

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

NR3ønskebarn skriver:

STORT tillykke med smukke Runa Hvor er hun fin i sin dåbskjole

Og sikke en LÆKKER kage Knus Sussie 35+0...

Tusind tak  ...og ja den var super lækker...mums

Anmeld

11. oktober 2010

Dansker I Holland

dorthemus skriver:

Tusind tak  ...og ja den var super lækker...mums

Selv tak da søde Hehe nu får jeg altså HELT vildt lyst til kage ggg.. Overvejer at bage imorgen.. Nu håber jeg bare at ryggen kan klare det Smiler...

Anmeld

11. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

Fik lige lyst til at lægge det her ind også...det er MIG i dåbskjolen

Dorthe, nu kan du da ikke løbe fra, at hun altså ligner dig en hel del.

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Dorthe, nu kan du da ikke løbe fra, at hun altså ligner dig en hel del.

Hehe...jeg kan godt se det på det billede ja  Det er ret vildt for mig, at se Runa i samme kjole som jeg havde på og så at vi begge blev døbt den 10.oktober.

Vi er også lige gamle på billederne...6 dage skiller os

Anmeld

11. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

Hehe...jeg kan godt se det på det billede ja  Det er ret vildt for mig, at se Runa i samme kjole som jeg havde på og så at vi begge blev døbt den 10.oktober.

Vi er også lige gamle på billederne...6 dage skiller os

Fantastisk. Sikken et minde at have.

Hvor er hun fin i kjolen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.