Idag blev Runa døbt ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

dorthemus

Jibbe skriver:

Tillykke med dåben, det lød til at være en helt fantastisk speciel dag og med en smuk smuk pige i den fine kjole!

Det var det også...TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

dorthemus

MoarJ skriver:

Et kæmpe stort tillykke... Rigtig gode billeder...  

Tak ...der var også mange der knipsede løs

Anmeld

10. oktober 2010

dorthemus

Skouboe skriver:

Tillykke med hende. Det var dog en helt bedårende kjole

Tusind tak....den er rigtig smuk og hele 102 år gammel

Anmeld

10. oktober 2010

dorthemus

Perl skriver:

Tillykke med hende! Og hvor ser det bare ud som om det har været SÅ hyggeligt! fin kage!!

hvordan er Balerup Kirke? Vi bor jo i Ballerup så skal lige finde ud af hvad for en som er bedst og hvordan det gør det var lidt uheldig med min datters kirke, en forfærdeligt selvhøjtidelig præst.  betalte du egentligt så ikke noget ekstra for når det ikke var i "dit" område?

Tusind tak  Jeg ELSKER Ballerup Kirke, den er SÅ smuk. Der er en kirke mere i ballerup: Skovvejskirken men det er sådan en grim nyere kirke.

Jeg bad specifikt om en bestemt præst: Inge Meibom...hun er en rigtig god og varm præst.

Jeg er selv døbt og konfirmeret i kirken, så det var ikke noget problem

Anmeld

10. oktober 2010

dorthemus

Rosa skriver:

STORT tillykke - og hvor ser hun bedårende ud! Og så ligner hun altså sin mor, det er SÅ tydeligt på billederne!!!!

Tusind tak Rosa...det var lige hvad jeg trængte til at høre

Anmeld

10. oktober 2010

Lillefe

dorthemus skriver:

Tusind tak  Jeg ELSKER Ballerup Kirke, den er SÅ smuk. Der er en kirke mere i ballerup: Skovvejskirken men det er sådan en grim nyere kirke.

Jeg bad specifikt om en bestemt præst: Inge Meibom...hun er en rigtig god og varm præst.

Jeg er selv døbt og konfirmeret i kirken, så det var ikke noget problem

Ok hvordan foregik det? kom hun ind fra starte af og var man med til hele gudstjenesten ? og hvor lang tid varede det osv? hvis det er ok jeg spørger.. Kan være vi snupper den kirke så.. skal døbes til Februar regner jeg med..

Anmeld

10. oktober 2010

dorthemus

Tina2 skriver:

Stort tillykke med dagen I to, hvor ser I bare SÅ dejlige ud begge to

Tusind tak, smukke Tina

Anmeld

10. oktober 2010

dorthemus

Perl skriver:

Ok hvordan foregik det? kom hun ind fra starte af og var man med til hele gudstjenesten ? og hvor lang tid varede det osv? hvis det er ok jeg spørger.. Kan være vi snupper den kirke så.. skal døbes til Februar regner jeg med..

Der var højmesse først kl. 10 og så sad gudmoder og jeg ude i våbenhuset og ventede en 45 min. Runa sov lidt og så blev hun ammet og fik kjolen på....da det var tid til dåben så blev vi hentet og gik ned gennem kirken med Runa...det var meget bevægende  man kan også være med fra starten, men jeg synes det var mere højtideligt på den her måde. Selve dåben varede i 20 min alt i alt. Og bagefter kan man så tage billeder.

Anmeld

10. oktober 2010

Lillefe

dorthemus skriver:

Der var højmesse først kl. 10 og så sad gudmoder og jeg ude i våbenhuset og ventede en 45 min. Runa sov lidt og så blev hun ammet og fik kjolen på....da det var tid til dåben så blev vi hentet og gik ned gennem kirken med Runa...det var meget bevægende  man kan også være med fra starten, men jeg synes det var mere højtideligt på den her måde. Selve dåben varede i 20 min alt i alt. Og bagefter kan man så tage billeder.

Ok det lyder godt  syntes ikke jeg vil tvinge folk til at være med til det hele.. SÅ tager vi nok den.. havde også kigget på Måløv... men der skulle man være med til alt osv..  Den præst vi havde med Nadia snakkede simpelthen så min gamle farmor til sidst sagde "herre gud får det her dog aldrig en ende!"

Anmeld

10. oktober 2010

qp

Stort tillykke med hende

Ihh hvor hun altså bare ligner sin mor - rigtig køn, er hun

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.