Anonym skriver:
Du har ret.... Det ville være frygteligt hvis han fandt ud af det af omveje. Det giver mig helt kuldegysninger! Nej det er simpelthen noget vi må behandle som en fuldstændig naturlig ting, og så bare håbe på at han altid vil betragte mig som hans mor.
At være elsket som en mor handler ikke om biologi men om relationen, kærligheden, omsorgen, tiden sammen....men at mangle sin biologiske baggrund handler jo slet ikke om at mangle en socialmor, men om at mangle noget af sig selv...de to ting hænger i min verden slet ikke sammen. At finde sin anden halvdel eller have brug for at finde det, handler om noget grundlæggende inde i mennesker.
Du er mor for dit barn lige så meget som jeg er for min søn og som adoptivforældre er til deres børn...forskellen er bare at dit barn og mit barn aldrig kan finde deres ene halvdel og det er dælme et stort valg vi har truffet på deres vegne og ja, jeg synes jo ikke det burde være muligt, men det er noget helt andet.
Barnet vil elske dig hvis du elsker det...min x kunne ikke elske hans søn og derfor bliver han naturligvis ikek elsket tilbage og vil aldrig få en rolle som far i min søns liv.
Anmeld