lotchen skriver:
Min holdning er at det er da helt OK - har selv overvejet at blive donor. Hvorfor skal jeg gå og gemme på en masse æg, når jeg egentlig kun skal bruge 2 af dem??
Men kan ikke helt overskue det med hormonbehandlingen - og så tænker jeg også lidt; hvad hvis Oliver bliver forelsket i en pige, der minder lidt om ham selv?? Uh, bare tanken om at et barn jeg har leveret ægget til lige pludselig er der ved et tilfælde, det er lidt skræmmende. Så jeg ville personligt foretrække at være åben donor, så barnet kan få at vide hvem jeg og min familie er, og kan trække genetisk information hvis han/hun får brug for det.
Godt for jer at I fik jeres lille vidunder og op i numsen med svigermor, hun har da ikke fattet meget af, hvad der gør en forælder til forælder. SELVFØLGELIG er det da jeres barn; det var der da ikke nogen der kunne finde på at sige til adoptiv-forældre. Tsk tsk...
Det samme her. Hvad skal jeg med alle de æg når jeg heller ikke har brug for dem alle
Og det er netop den åbne donation jeg også ville holde på, vidste ikke hvordan reglerne er helt præcis. Men jeg tænker også sygdomsmæssigt. Både for barnets fremtid, men også baggrunden evt fra mig. 
Anmeld