jeg synes det er helt i orden at bruge sæd/æg om det er ano eller ej. jeg synes stadig det er i orden. synes det er så dejligt at folk der ikke selv kan få børn kan få det alligevel ved hjælp.
børn er nemlig en kæmpe gave, og syes alle skal have chancen for at opleve det, hvis de vil.
jeg overvejer selv at donere æg, men er bange for hvad de hormoner man skal tage gør ved en. har på ingen måde lyst til at få en masse bumser og tage en masse kg på fordi man skal tage hormoner. så går stadig og tænker over det. skulle man ikke tage hormoner, havde jeg doneret mine æg for lang tid siden.
har endda også overvejet rugemor, men det er jo desværre ulovligt i danmark. jeg synes det var fantastisk at være gravid og ville gerne gøre det for en anden også.
tror ikke at det er sådan man går og tænker på om man har et barn, for man har jo "afskrevet" sig til det. barnet har jo forældre, selvom de ikke er biologiske. ligesom adoptiv børn. synes bare man skal være ærlige overfor dem, så de er klar over det. men jeg forstår ikke hvorfor man ikke kan se hvem der har doneret æg, når man selv kan vælge når man donere sæd...
det var lidt fra mig.
Anmeld