Tilmeldt skriver:
Får gang på gang at vide af frisøre at man ikke skal vaske hår alt for ofte!! Hvor tit vasker du dit?
Jeg vasker som reglen mit 2 gange om ugen, med mindre jeg har lavet noget så det trænger, eller skal til fest eller andet hvor man kommer tæt med andre!!
Da jeg var i håndværker faget, vaskede jeg det stort set hver dag, men efter jeg skiftede branche, hvor jeg ik lavede noget fysisk hårdt, eller blev beskidt, kunne ejg nøjes med et par gange om ugen, og jeg kan virkeligt mærke forskel.. Det bliver stort set ikke fedtet mere, og det er mere blødt i det!!
Jeg går i bad hver dag, men vasker det kun hver anden dag. Havde oz fået at vide af min frisør at min hårbund var meget tør, så jeg skulle lige slappe af med "Respons´en" - skiftede istedet til en, hun anbefalede; "SP" hedder den bare. Kostede 80 kr., men har efterhånden haft den i et stykke tid nu 
Elsker duften af "Respons", men min frisør sagde at det nok var noget af det værste og bruge, for der er så meget silikone i shampoo´en, som så sætter sig på håret og udtørrer hovedbunden. Bl.a. når jeg farver hår, kan jeg godt ha´ et par helligdage et par steder, selvom jeg har brugt rigeligt og redt håret igennem inden jeg lader det sidde en halv time. Men min frisør forklarede mig at det kan være det der silikone som er i min shampoo - det sætter sig som sagt på håret og når man så farver hår, "glider" det af nogle steder...
Så jeg har taget min frisørs ord for at jeg får et pænere og sundere hår, hvis jeg bruger de dyre, hun sælger - og det ikke kun er for at tjene penge 
Anmeld