Hvor tit vasker du hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

SussieThyssen

Tilmeldt skriver:

Får gang på gang at vide af frisøre at man ikke skal vaske hår alt for ofte!! Hvor tit vasker du dit?

Jeg vasker som reglen mit 2 gange om ugen, med mindre jeg har lavet noget så det trænger, eller skal til fest eller andet hvor man kommer tæt med andre!!

Da jeg var i håndværker faget, vaskede jeg det stort set hver dag, men efter jeg skiftede branche, hvor jeg ik lavede noget fysisk hårdt, eller blev beskidt, kunne ejg nøjes med et par gange om ugen, og jeg kan virkeligt mærke forskel.. Det bliver stort set ikke fedtet mere, og det er mere blødt i det!!

1 gang om ugen her med mindre, som du skriver, jeg har lavet noget, der grisser.
Mit hår er blevet passet sådan hele mit liv, og det forsætter jeg med.

Iøvrigt er det min mand der klipper det, og hvis det en sjældent gang bliver farvet, det sker måske 1 gang om året ofte sjældnere, så er det også ham, der gør det
Har for mange år siden fundet ud af, at mange mænd bare kan det der med kvindehår, især dem, der som min gemal, er vild med kvinder med langt hår.
Pudsig ting ikke!?!
Hvis jeg skal have fransk flætning eller en anden vanskelig opsat frisure, er det også ham, der er på færde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Svei

SussieThyssen skriver:

1 gang om ugen her med mindre, som du skriver, jeg har lavet noget, der grisser.
Mit hår er blevet passet sådan hele mit liv, og det forsætter jeg med.

Iøvrigt er det min mand der klipper det, og hvis det en sjældent gang bliver farvet, det sker måske 1 gang om året ofte sjældnere, så er det også ham, der gør det
Har for mange år siden fundet ud af, at mange mænd bare kan det der med kvindehår, især dem, der som min gemal, er vild med kvinder med langt hår.
Pudsig ting ikke!?!
Hvis jeg skal have fransk flætning eller en anden vanskelig opsat frisure, er det også ham, der er på færde.

Kærligst
Sussie

Der er da heller ikke noget så kvindeligt som langt hår...tror jeg langt de fleste mænd er vilde med....mit skal helt sikkert aldrig klippes, er vild med at have langt hår..

Anmeld

9. oktober 2010

SussieThyssen

Jbk skriver:

Der er da heller ikke noget så kvindeligt som langt hår...tror jeg langt de fleste mænd er vilde med....mit skal helt sikkert aldrig klippes, er vild med at have langt hår..

Det er vi som så ofte før, helt enige om LOL

Mine piger har også langt hår og kan jo se hvor exede deres respektive kærester er med det.

For nogle år siden var jeg så uheldig at få mononucleose og lå syg i 6 uger med 40 i feber. Da jeg endelig kom på benene igen, begyndte mit hår at falde af.
Jeg har altid haft mange tykke kastanierøde hår imellem de lysere og mere spinkle hår, og af en eller anden grund kunne de røde hår altså bare ikke tåle 6 uger med så høj feber, de døde ganske enkelt helt ned i selve hårsækkene.
Til sidst var mit hår så tyndt og sjasket at det lignede noget der var løgn, og jeg så ingen anden udvej end som et sidste forsøg at få det klippet af.
Den dag var ikke kun en sorgens dag for mig, men også for min stakkels mand, der insisterede på selv at ville klippe mig.
Han græd næsten, da han gik igang med saksen det lille pus.
Og af kom det, helt op til skuldrene.
Mit hår kom sig, men de røde hår kom aldrig igen, så nu er jeg bare gyldenhåret i stedet for rødgylden
I dag er det helt ned til ballerne og temmeligt tykt og kraftigt, men helt som det var engang, er det ikke.

Anmeld

9. oktober 2010

Svei

SussieThyssen skriver:

Det er vi som så ofte før, helt enige om LOL

Mine piger har også langt hår og kan jo se hvor exede deres respektive kærester er med det.

For nogle år siden var jeg så uheldig at få mononucleose og lå syg i 6 uger med 40 i feber. Da jeg endelig kom på benene igen, begyndte mit hår at falde af.
Jeg har altid haft mange tykke kastanierøde hår imellem de lysere og mere spinkle hår, og af en eller anden grund kunne de røde hår altså bare ikke tåle 6 uger med så høj feber, de døde ganske enkelt helt ned i selve hårsækkene.
Til sidst var mit hår så tyndt og sjasket at det lignede noget der var løgn, og jeg så ingen anden udvej end som et sidste forsøg at få det klippet af.
Den dag var ikke kun en sorgens dag for mig, men også for min stakkels mand, der insisterede på selv at ville klippe mig.
Han græd næsten, da han gik igang med saksen det lille pus.
Og af kom det, helt op til skuldrene.
Mit hår kom sig, men de røde hår kom aldrig igen, så nu er jeg bare gyldenhåret i stedet for rødgylden
I dag er det helt ned til ballerne og temmeligt tykt og kraftigt, men helt som det var engang, er det ikke.

Ja, kvinder og langt hår, det hører i min verden sammen...

Det er lidt sjovt, for jeg har også de der kobberrøde hår imellem mit lyse, så jeg også er lidt rødblond at se på...så slipper man får striber i håret...

Men det ser ud til du har et meget smukt hår..

Anmeld

9. oktober 2010

BabyStella!

Tilmeldt skriver:

Får gang på gang at vide af frisøre at man ikke skal vaske hår alt for ofte!! Hvor tit vasker du dit?

Jeg vasker som reglen mit 2 gange om ugen, med mindre jeg har lavet noget så det trænger, eller skal til fest eller andet hvor man kommer tæt med andre!!

Da jeg var i håndværker faget, vaskede jeg det stort set hver dag, men efter jeg skiftede branche, hvor jeg ik lavede noget fysisk hårdt, eller blev beskidt, kunne ejg nøjes med et par gange om ugen, og jeg kan virkeligt mærke forskel.. Det bliver stort set ikke fedtet mere, og det er mere blødt i det!!

Jeg går i bad hver dag, men vasker det kun hver anden dag. Havde oz fået at vide af min frisør at min hårbund var meget tør, så jeg skulle lige slappe af med "Respons´en" - skiftede istedet til en, hun anbefalede; "SP" hedder den bare. Kostede 80 kr., men har efterhånden haft den i et stykke tid nu

Elsker duften af "Respons", men min frisør sagde at det nok var noget af det værste og bruge, for der er så meget silikone i shampoo´en, som så sætter sig på håret og udtørrer hovedbunden. Bl.a. når jeg farver hår, kan jeg godt ha´ et par helligdage et par steder, selvom jeg har brugt rigeligt og redt håret igennem inden jeg lader det sidde en halv time. Men min frisør forklarede mig at det kan være det der silikone som er i min shampoo - det sætter sig som sagt på håret og når man så farver hår, "glider" det af nogle steder...

Så jeg har taget min frisørs ord for at jeg får et pænere og sundere hår, hvis jeg bruger de dyre, hun sælger - og det ikke kun er for at tjene penge 

Anmeld

9. oktober 2010

mortilflere

I bad hver aften om jeg går i seng kl 22 eller kl 03 og vasker hår hver dag så sover med vådt hår

Har ret langt hår

Anmeld

9. oktober 2010

SussieThyssen

Jbk skriver:

Ja, kvinder og langt hår, det hører i min verden sammen...

Det er lidt sjovt, for jeg har også de der kobberrøde hår imellem mit lyse, så jeg også er lidt rødblond at se på...så slipper man får striber i håret...

Men det ser ud til du har et meget smukt hår..

Mange tak

Anmeld

9. oktober 2010

NatasjaL

MariaJ skriver:

Du er slet ikke ved at blive skør. Jeg fælder også nærmest mere end vores hund (og det siger ikke så lidt ). Min datter er lige godt fem måneder. Jeg håber det holder op igen.

Det er s... irreterne ( staves ) !

Anmeld

9. oktober 2010

B&J skriver:

uhh vasker hårdt hver dag og er i bad hverdag men bruger dog ikke noget med parfume til håret men men men det er nok lige så skidt

Jeg prøvede også at skifte til produkter uden parfume (Derma) men jeg synes bare ik at balsamen var særlig god.. Måske også fordi der ik er så meget silikone i!?

Anmeld

9. oktober 2010

<3

Tilmeldt skriver:

Jeg prøvede også at skifte til produkter uden parfume (Derma) men jeg synes bare ik at balsamen var særlig god.. Måske også fordi der ik er så meget silikone i!?

Så kom lidt madolie i spidserne. Det arbejder sig langsomt op i selve håret og holder ca. en uge Naturlig balsam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.