Hvor tit vasker du hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Bayze

NatasjaL skriver:

Vil det sige at det ikke er mig der er ved at blive skør?

For efter jeg har født her anden gang ( for fire måneder siden ) når jeg feks har været i bad og jeg køre min hånd igennem håret, falder der en h... masse totter af, synes det ser farligt ud ;-) Men er det meget normalt når det ikke er så længe siden jeg har født.

Ja, desværre Hormoner igen. Og hvorfor det lige er fra 4 måneder efter fødslen og frem, det aner jeg ikke, men den er desværre god nok. Man må da håbe det kommer tilbage igen, jeg har personligt ikke så meget i forvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hver dag. Når jeg bruger stylingprodukter + cykler på job hver dag, så er det tiltrængt. Dersuden kan jeg kun rede mit hår når det er vådt, og når jeg alligevel står under bruseren kan jeg lige så godt vaske det 

Anmeld

9. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg vasker mit hår hver gang jeg går i bad, det er både med shampoo og balsam. Føler ikke jeg blir' ren hvis jeg undlader at vaske mit hår  Det er ca. 4-5 gange i ugen.

Anmeld

9. oktober 2010

Dansker i England

Jeg går i bad dagligt, men jeg vasker kun hår en gang om ugen - det er nemlig det MIT hår har bedst af.

Anmeld

9. oktober 2010

NatasjaL

Bayze skriver:

Ja, desværre Hormoner igen. Og hvorfor det lige er fra 4 måneder efter fødslen og frem, det aner jeg ikke, men den er desværre god nok. Man må da håbe det kommer tilbage igen, jeg har personligt ikke så meget i forvejen

Jeg har heldigvis nok at gi af.

Har altid haft enormt tykr hår, og har altid hadet det!

Anmeld

9. oktober 2010

Bayze

NatasjaL skriver:

Jeg har heldigvis nok at gi af.

Har altid haft enormt tykr hår, og har altid hadet det!

Så gi´ noget!!

Anmeld

9. oktober 2010

NatasjaL

Bayze skriver:

Så gi´ noget!!

Heller end gerne.

Og frisøren kommentere det ALTID! Hehe ;-)

Det ser farligt ud når jeg er blevet klippet, og føler altid en hel lettelese fra mit hoved :-)

Anmeld

9. oktober 2010

Dinna88

7 gang om ugen - jeg er "ligeglad" med mit hår på det punkt, da det alligevel er kort, og forbliver kort. 
Da jeg var ved at prøve at få langt hår vaskede jeg det hver anden dag.  

Anmeld

9. oktober 2010

MariaJ

Alt for tit. Jeg vasker det stort set hver ganmg jeg er i bad, så har stemt syv gange i ugen.

Det er egentlig dumt, for jeg synes også det bliver mere lækkert og mere håndterligt, når jeg vasker det sjældnere (hver tredje dag passer godt for mit hår). Der kommer bare altid en periode i begyndelsen, hvor det virker mere fedtet, mens man skifter rutine, synes jeg, og den orker jeg aldrig lige at tage fat på.

Anmeld

9. oktober 2010

MariaJ

NatasjaL skriver:

Vil det sige at det ikke er mig der er ved at blive skør?

For efter jeg har født her anden gang ( for fire måneder siden ) når jeg feks har været i bad og jeg køre min hånd igennem håret, falder der en h... masse totter af, synes det ser farligt ud ;-) Men er det meget normalt når det ikke er så længe siden jeg har født.

Du er slet ikke ved at blive skør. Jeg fælder også nærmest mere end vores hund (og det siger ikke så lidt ). Min datter er lige godt fem måneder. Jeg håber det holder op igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.