Hvor tit vasker du hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit vasker du hår?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.516 visninger
60 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Får gang på gang at vide af frisøre at man ikke skal vaske hår alt for ofte!! Hvor tit vasker du dit?

Jeg vasker som reglen mit 2 gange om ugen, med mindre jeg har lavet noget så det trænger, eller skal til fest eller andet hvor man kommer tæt med andre!!

Da jeg var i håndværker faget, vaskede jeg det stort set hver dag, men efter jeg skiftede branche, hvor jeg ik lavede noget fysisk hårdt, eller blev beskidt, kunne ejg nøjes med et par gange om ugen, og jeg kan virkeligt mærke forskel.. Det bliver stort set ikke fedtet mere, og det er mere blødt i det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Valle81

Tilmeldt skriver:

Får gang på gang at vide af frisøre at man ikke skal vaske hår alt for ofte!! Hvor tit vasker du dit?

Jeg vasker som reglen mit 2 gange om ugen, med mindre jeg har lavet noget så det trænger, eller skal til fest eller andet hvor man kommer tæt med andre!!

Da jeg var i håndværker faget, vaskede jeg det stort set hver dag, men efter jeg skiftede branche, hvor jeg ik lavede noget fysisk hårdt, eller blev beskidt, kunne ejg nøjes med et par gange om ugen, og jeg kan virkeligt mærke forskel.. Det bliver stort set ikke fedtet mere, og det er mere blødt i det!!

Hmm,

Jeg går i bad hver 2 dag helt konsekvent og der vaskes hår med shampoo og det hele:0)

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

Jeg vasker det for tit... og har også hørt for det ved frisøren... 

Anmeld

8. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg springer sjældent en dag over, og vasker hår så godt som hver gang jeg bader, så min. 5 gange om ugen...

Anmeld

8. oktober 2010

B&J

uhh vasker hårdt hver dag og er i bad hverdag men bruger dog ikke noget med parfume til håret men men men det er nok lige så skidt

Anmeld

8. oktober 2010

Giraffen

Jeg går i bad og vasker hår 3-4 gange om ugen, altid hver anden dag når jeg er inde i en fast træningsrymte og ca 1-2 gange om ugen i eksamensperioder, der går jeg bare rundt herhjemme og er løvinde, kæderyger og drikker spandevis af kaffe

Anmeld

8. oktober 2010

Lullaby

Hver anden dag, ellers bliver det så fedtet...

Anmeld

8. oktober 2010

AnneBJ

Meget afhængig af hvad jeg skal og sådan.. og nu her hvor meget kvalme jeg har.. men mellem 2 og 4 gange i ugen..

Anmeld

8. oktober 2010

Hehe... Fik jeg det til at lyde som om jeg kun går i bad 2 gange om ugen!?

Jeg bader stort set hver dag, men undlader så bare håret!!

Måtte lige påpege det... Hehe....

Anmeld

8. oktober 2010

Sphynxlover

En gang om ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.