Hvor tit vasker du hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

B&J

Tilmeldt skriver:

Jeg prøvede også at skifte til produkter uden parfume (Derma) men jeg synes bare ik at balsamen var særlig god.. Måske også fordi der ik er så meget silikone i!?

Jeg bruger matas og der er den rigtigt god den balsm men mit hår er bare så fint så sjælden jeg bruger balsm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Kirle skriver:

Så kom lidt madolie i spidserne. Det arbejder sig langsomt op i selve håret og holder ca. en uge Naturlig balsam

Aha.. God tip, Tak!!

Anmeld

9. oktober 2010

Mathilde

Er i bad HVER dag og vasker altid mit hår...

Anmeld

9. oktober 2010

Ina33

Jeg går i bad HVER dag, kunne slet ikke forestille mig at springe en dag over. Jeg vasker dog kun hår hver anden dag.

Anmeld

9. oktober 2010

kirsti

jeg har stemt andet da det er meget forskelligt og det er sjældent hver dag selvom jeg er i bad hver dag. efter sport bliver det altid vasket men ellers afhænger det af om det er fedtet, eller ej. Om sommeren bliver det ikke vasket helt så tit for at undgå det tørre for meget ud men i snit vel hver anden dag

Anmeld

9. oktober 2010

JulieE

Jeg vasker hår hver 2. eller 3. dag. Jeg prøver at holde dte til hver 3. dag, men ind i mellem er det nødvendigt efter 2 dage istedet   Jeg bader naturligvis hver dag. De dage jeg ikke vasker hår sætter jeg det op inden jeg går i bad, da jeg har langt og meget tyk hår, som er evigheder om at tørre

Mange hilsner

Julie -som lige nu får sat hår af Line på knap 4 år

Anmeld

9. oktober 2010

JulieE

NatasjaL skriver:

Jeg har heldigvis nok at gi af.

Har altid haft enormt tykr hår, og har altid hadet det!

Hi hi... Det kender jeg godt. Jeg har også enormt tykt hår og har også altid brokket mig over det var varmt og tungt  Min frisør er altid ved at falde i svime over det.

Med årenene er jeg blevet heltr glad for det og synes selv jeg har noget flot langt hår

Anmeld

9. oktober 2010

<3

Tilmeldt skriver:

Aha.. God tip, Tak!!

Ja hvilket minder mig om at mine spidser også trænger

Anmeld

9. oktober 2010

NatasjaL

JulieE skriver:

Hi hi... Det kender jeg godt. Jeg har også enormt tykt hår og har også altid brokket mig over det var varmt og tungt  Min frisør er altid ved at falde i svime over det.

Med årenene er jeg blevet heltr glad for det og synes selv jeg har noget flot langt hår

Anmeld

9. oktober 2010

CiSo

jeg vasker hår 3 gange om ugen, det er hvad jeg kan strække det her, uden det bliver fedtet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.