Hvor tit vasker du hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Lullaby skriver:

Hver anden dag, ellers bliver det så fedtet...

Men er det ikke netop defor det bliver fedtet!? Fordi det  bliver vasket for meget!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

slettet_7530

Jeg dyrker sport næsten dagligt og kan slet ikk forstille mig at gå i bad uden at vaske hår, er mange uger i bad 2 gange dagligt og vasker også hår, min veninde er frisør og hun siger det er fuldstændigt ligegyldigt bare man indimellem husker at give sit hår en god fugtgivende hårkur, minoplevelse er at håret ikke tager skade hvis man bruger en god shampoo= en fra frisøren

Anmeld

8. oktober 2010

Mka

Jeg vasker stort set hår hver dag, kan dog godt springe det over om søndagen, eller hvis jeg har en fridag. Så jeg har stemt 6 gange om ugen.

Men går i bad hver evig eneste dag, også når jeg ikke vasker hår.

Anmeld

8. oktober 2010

Lullaby

Tilmeldt skriver:

Men er det ikke netop defor det bliver fedtet!? Fordi det  bliver vasket for meget!?

Måske, men jeg kan jo ikke lade være.

Anmeld

8. oktober 2010

Mka

Tilmeldt skriver:

Hehe... Fik jeg det til at lyde som om jeg kun går i bad 2 gange om ugen!?

Jeg bader stort set hver dag, men undlader så bare håret!!

Måtte lige påpege det... Hehe....

Hi hi det var godt du lige sagde det

Anmeld

8. oktober 2010

Marco2

Mka skriver:

Jeg vasker stort set hår hver dag, kan dog godt springe det over om søndagen, eller hvis jeg har en fridag. Så jeg har stemt 6 gange om ugen.

ditto 

Anmeld

8. oktober 2010

Lullaby skriver:

Måske, men jeg kan jo ikke lade være.

Hehe.. Nej, der mangler lissom også noget når man står der i badet og ikke lige kan lægge nakken tilbage, og får vand i håret!!

Anmeld

8. oktober 2010

Mka skriver:

Hi hi det var godt du lige sagde det

Haha... Ja, man er jo ikke et svin!!

Anmeld

8. oktober 2010

Sabina92

Vasker mit hår hver 2. dag (:

Anmeld

8. oktober 2010

VIPpigen

Jeg vasker hår hver 3 dag ca. Veninden som er frisør råder til hver 3-4 dag, og så holder farverne også lidt bedre hvis man får farvet hår. Vi har længe diskuteret shampoo, og må endelig overgive mig til hende, for har syntes mit elvital, eller pantene var godt nok, men jeg købte TRESémme på bud.... Og hold op noget hår jeg fik af det. DET KAN RÅDES. men køb det på bud. Mit hår har aldrig været så dejlig blødt, og nemt at rede ud. Love TRESémme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.