Hvor tit vasker du hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Brams

I bad og vasker hår hver eneste dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

K&S

Jeg vasker hår hver anden dag - jeg kan ikke strække den længere, da jeg har meget kraftige naturlige krøller og jeg kommer simpelthen til at ligne en løve, hvis der soves mere end 1 nat på det...! 

Jeg har håret løst, den dag det bliver vasket og sat op på 2. dagen

Anmeld

8. oktober 2010

Manakauapo

Jeg vasker hår hver dag. Det har ikke nogen betydning for noget! Tværtimod hjælper det mit hår, som er blevet farvet 6 gange på 5 måneder

Og jeg er en af dem, der ikke har råd til at give 500 kr for shampoo, balsom og hårkur hver måned! Så shampoo og balsam er fra Derma (Uden parabener, farvestoffer og parfume) Stort set en af de eneste jeg kan tåle

Anmeld

8. oktober 2010

FrkT

Jeg har stemt 2 gange i ugen. Men det er egentlig 2-3 gange i ugen.

Vasker konsekvent hår hver 3. dag, med mindre jeg skal i byen om aftenen, så får det altså en ekstra gang. Tidligere vaskede jeg hveranden dag, men da det jo ikke er sundt for håret gik jeg langsomt over til hver 3. dag, og her holder jeg mig. I overgangen fra hveranden til hver 3. dag var mit hår meget fedtet, men nu har det vænnet sig til det.

Og går så i bad (uden at vaske hår) hver eneste dag, de dage jeg træner tager jeg som regel også et ekstra bad, bare et hurtigt et.

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

Må desværre svare én gang om dagen. Ved godt det er noget møg! Jeg har indimellem forsøgt mig med at sætte det ned, og så nedsætter man jo netop også fedtproduktionen i hovedbunden. men jeg elsker bare fornemmelsen af nyvasket hår, kan i det hele taget godt lide at være nyvasket, så det ender altid med at jeg igen sætter det op og vasker det hver dag. Bader også to gange om dagen. MÅ starte dagen med et bad og så igen om aftenen når jeg kommer hjem efter at have været ude og ride. Fyyy føj!

Men mit hår kunne nu have godt af en pause, for det falder altså af i store mængder. Havde godt hørt at det er normalt fra 4 måneder efter fødslen, men troede det var en skrøne. Det er det så ikke! Og det sammenlagt med at min søns største fonøjelse er at hive mig i parykken betyder endnu kraftigere hårtab - senest har han lavet en høj tinding på min i den ene side - jep, han tog sgu lige en hel tinding i ét snuptag!

Anmeld

8. oktober 2010

Meliora

Vasker mit ca. Hver 2. Dag, alt efter hvilken konsistens det har (har meget stort krøllet hår der lever sit eget luv) man ved aldrig om kræmmerne bliver faste og blanke eller slatne og krusede:-( så de dage hvor de er ekstra medgørlige, der kan jeg godt trække den en ekstra dag før jeg vasker det:-) Men går i bad hver eneste dag, ellers kan jeg ikke vågne og føle mig ordentlig:-)

Anmeld

8. oktober 2010

Mor-til-asta-09

jeg vasker mit hver dag.. Jeg arbejder som kok, så bliver utrolig hurtigt fedtet osv...

Anmeld

8. oktober 2010

Meliora

Kræmmerne=krøllerne :-) tak iPhone

Anmeld

8. oktober 2010

NatasjaL

Bayze skriver:

Må desværre svare én gang om dagen. Ved godt det er noget møg! Jeg har indimellem forsøgt mig med at sætte det ned, og så nedsætter man jo netop også fedtproduktionen i hovedbunden. men jeg elsker bare fornemmelsen af nyvasket hår, kan i det hele taget godt lide at være nyvasket, så det ender altid med at jeg igen sætter det op og vasker det hver dag. Bader også to gange om dagen. MÅ starte dagen med et bad og så igen om aftenen når jeg kommer hjem efter at have været ude og ride. Fyyy føj!

Men mit hår kunne nu have godt af en pause, for det falder altså af i store mængder. Havde godt hørt at det er normalt fra 4 måneder efter fødslen, men troede det var en skrøne. Det er det så ikke! Og det sammenlagt med at min søns største fonøjelse er at hive mig i parykken betyder endnu kraftigere hårtab - senest har han lavet en høj tinding på min i den ene side - jep, han tog sgu lige en hel tinding i ét snuptag!

Vil det sige at det ikke er mig der er ved at blive skør?

For efter jeg har født her anden gang ( for fire måneder siden ) når jeg feks har været i bad og jeg køre min hånd igennem håret, falder der en h... masse totter af, synes det ser farligt ud ;-) Men er det meget normalt når det ikke er så længe siden jeg har født.

Anmeld

8. oktober 2010

NatasjaL

Bayze skriver:

Vil det sige at det ikke er mig der er ved at blive skør?

For efter jeg har født her anden gang ( for fire måneder siden ) når jeg feks har været i bad og jeg køre min hånd igennem håret, falder der en h... masse totter af, synes det ser farligt ud ;-) Men er det meget normalt når det ikke er så længe siden jeg har født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.