ægløsning eller graviditet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

MF<3

tulleeh skriver:

jeg kender det godt! man bliver rigtig skuffet og rigtig ked! det er ikke helt nemt! man står lidt der og ikke rigtig kan finde ud af det! men så var den der jo. Tillykke med graviditeten endnu engang, hvis ikke jeg har sagt det(: meeen! man kan aldrig få helt nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

tulleeh

Millefrisch skriver:

Jeg kan self ik love noget, men jeg synes du dine tegn er gode. Og håber inderligt jeg har ret! Det bliver spændende at se hvad lægen siger! Min historie passer jo meget godt på din, så håber da din også ender lykkeligt hos lægen.

der kan ikke gøres så meget udover man kan håbe og krydse hvad der KAN krydses! ville ikke være så tosser efter at få smidt en glædelig nyhed med sig i gabace <3

Anmeld

7. oktober 2010

Kløver

tulleeh skriver:

jeg ved virkelig ikke hvor jeg finder den ?

jeg er ikke lige helt så kendt på siden xD

skal jeg tage i betragtning af den sidste mens i uge '3'

eller den dag hvor jeg forventede den rigtige mens i uge 4 hvor den så ikke kom?

Brug den her

http://www.min-mave.dk/beregn-termin.htm

Du skal skrive hvornår du havde din menstruations første dag, og så hvor lang cyklus du har, så beregner den hvor langt henne du ca er, og hvornår du ca vil have termin

Anmeld

7. oktober 2010

MF<3

Millefrisch skriver:

Jeg ved ik om du fik den jeg skrev før? Pludseligt var det hele bare væk?

Men jeg skrev nu, at jeg sagtens ved hvordan det er at sidde i din situation, det er svært at være uvidende om noget man brænder så meget for! Tusind tak ! Håber jeg snart kan ønske dig tillykke, men jeg er nu optimistisk!

Anmeld

7. oktober 2010

MF<3

tulleeh skriver:

jeg kender det godt! man bliver rigtig skuffet og rigtig ked! det er ikke helt nemt! man står lidt der og ikke rigtig kan finde ud af det! men så var den der jo. Tillykke med graviditeten endnu engang, hvis ikke jeg har sagt det(: meeen! man kan aldrig få helt nok

Jeg ved ik om du fik den jeg skrev før? Pludseligt var det hele bare væk?

Men jeg skrev nu, at jeg sagtens ved hvordan det er at sidde i din situation, det er svært at være uvidende om noget man brænder så meget for! Tusind tak ! Håber jeg snart kan ønske dig tillykke, men jeg er nu optimistisk!

Anmeld

7. oktober 2010

Kløver

tulleeh skriver:

det kunne være jeg skulle overveje andre typer 'test' (:

har også overvejet den digitale(;

jeg aner faktisk ikke rigtig hvor langt henne jeg er ):

for jeg ved ikke om jeg skal tælle fra min sidste mens' som kom en uge for tideligt, eller den uge hvor jeg forventede (:?

glem den blødning du lige havde, og tæl fra sidste gang du havde menstruationsdag, du skal tælle fra den første dag, så du skal ikke tælle fra der hvor du forventede. hvor lang tid siden er det du ahvde den der lille blødning ?

Anmeld

7. oktober 2010

MF<3

tulleeh skriver:

der kan ikke gøres så meget udover man kan håbe og krydse hvad der KAN krydses! ville ikke være så tosser efter at få smidt en glædelig nyhed med sig i gabace <3

Nej, desværre ikke. Men jeg krydser alt hvad jeg kan, og det samme gør lille pigen i min mavse! tror nu der venter dig en glædelig nyhed!

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Maja84 skriver:

glem den blødning du lige havde, og tæl fra sidste gang du havde menstruationsdag, du skal tælle fra den første dag, så du skal ikke tælle fra der hvor du forventede. hvor lang tid siden er det du ahvde den der lille blødning ?

6+2 er jeg fortæller den mig (:

Anmeld

7. oktober 2010

tulleeh

Maja84 skriver:

den lille blødning sidst stoppede onsdag d. 25 ugust

ca. min cyklus har været lidt dum efter den spontane.

Anmeld

7. oktober 2010

Kløver

tulleeh skriver:

6+2 er jeg fortæller den mig (:

uh så burde du jo sagtens kunne få et godt svar med den digitale, når man har svært med at se de teste med streger, så kan ejg anbefale du får fat i den digitale, der kan man heller ikke blive i tvivl, hvis man føler en streg har ændret sig efter aflæsningstidspunktet, da den jo skriver resultatet

Ih hvor er det spændende, så håber du får købt en, og fortæller de gode nyheder i morgen husk at bruge morgenurin, så er du endnu mere sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.